Beta 1461/C5G Instrukcja obsługi

Kategoria
Akcesoria do parzenia kawy
Typ
Instrukcja obsługi
14
INSTRUKCJA OBSŁUGI
PL
ZESTAW DO USTAWIANIA UKŁADU ROZRZĄDU W SILNIKACH 1.3
Multi Jet
CZĘŚCI:
Kod Beta Kod OEM Opis
E811 1 870 900 300, KM-662-C, 303-1468 Przyrząd do ustawiania wału napędowego
E813 1 870 900 400 Klucz do napinania łańcucha rozrządu
F184/1
1 871 000 900, 1 860 985 000,
EN-46781, 303-1472, 09917 - 68610
Przyrząd do blokowania wałka rozrządu
NV092 1 871 000 200, - KM-661-C, 303-1469 Bolec do blokowania koła pasowego wału
NV095 EN-46785, 09912 38300 Bolec do blokowania koła zamachowego
ZASTOSOWANIE
MARKA MODEL SILNIK Numer silnika
Fiat Punto, Panda, Idea, Doblo, Stilo 1,3 JTD Multi-jet; 1,3D
Multijet 75; 1,3D Multijet 95;
1,3D JTD/Multijet 70; 1,3D
Multijet 70; 1,3D Multijet 85;
1,3D Multijet 90;
1,3D Multijet 95, 1,3 TDCi;
1,3 CDTi
188A9.000, 199A3.000,
199B1.000, 199A2.000,
169A1.000, 199A9.000,
188A8.000, 199B2.000,
223A9.000,
169A1.000 (FD4) / BAAA/B,
Z13DT, Z13DTH, Z13DTJ
Lancia Ypsilon, Musa
Opel Corsa, Agila, Meriva, Combo Tour
Suzuki Ignis, Swift, Vagon R+
Ford Ka
15
INSTRUKCJA OBSŁUGI
PL
Numer silnika
Kod OEM
1 871 000 900;
1 860 985 000;
EN-46781;
303-1472;
09917 68610
EN-46785;
09912 38300
1 871 000 200;
KM-661-C;
303-1469
1 870 900 300;
KM-662-C;
303-1468
1 870 900 400
188A9.000, 199A3.000
199B1.000
199A2.000, 169A1.000
199A9.000
188A8.000
199B2.000
223A9.000
199A3.000
169A1.000 (FD4) / BAAA/B
Z13DT, Z13DTH, Z13DTJ
Zasady bezpieczeństwa - Proszę przeczytać
• Odłączyć przewód uziemiający akumulatora (sprawdź czy jest dostępny kod do radia)
• Wyciągnąć świece żarowe lub zapłonowe, aby silnik łatwiej się obracał
• Nie używać środków czyszczących na paski, koła zębate i rolki
• Przed zdjęciem, należy zawsze zanotować przebieg paska napędowego urządzeń pomocniczych
• Obracać silnikiem zgodnie z jego kierunkiem (w prawo, chyba że zaznaczono inaczej)
• Nie obracać wałku rozrządu, wału korbowego i pompy wtryskowej diesela, gdy łańcuch rozrządu został
usunięty (chyba że stwierdzono inaczej)
• Nie używać łańcucha rozrządu do blokowania silnika, gdy śruby koła pasowego wału korbowgo są poluzowane
lub dokręcane
• Nie obracać wału korbowego lub wałka rozrządu, gdy pasek / łańcuch rozrządu został usunięty
• Przed zdjęciem zaznaczyć kierunek łańcucha
• Zaleca się aby obracać silnik powoli, ręcznie i sprawdzić ponownie pozycje wału korbowego i wałka rozrządu
• Wały korbowe oraz wałki rozrządu można obracać tylko z w pełni zainstalowanym napędem łańcuchowym
• Nie obracać wał korbowy za pomocą kół zębatych wałków rozrządu oraz innych kół zębatych
• Po wymianie łańcucha należy sprawdzić pompę wtrysku rozrządu diesla
• Należy przestrzegać wszystkich momentów dokręcania
• Zawsze należy zapoznać się z instrukcją serwisową pojazdu producenta lub przypisaną instrukcją obsługi
• Brak lub niewłaściwe ustawienie fazy rozrządu może doprowadzić do uszkodzenia zaworów
• Zaleca się aby obracać silnik powoli, ręcznie i sprawdzić ponownie pozycje wału korbowego i wałka rozrządu
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20

Beta 1461/C5G Instrukcja obsługi

Kategoria
Akcesoria do parzenia kawy
Typ
Instrukcja obsługi