Na panelu sterowania urządzenia wyświetlany jest komunikat „Niski poziom tuszu w kasecie” lub
„Bardzo niski poziom tuszu w kasecie” .............................................................................................................. 60
Zmiana ustawień „Niski poziom tuszu w kasecie” ........................................................................... 60
Zamawianie materiałów eksploatacyjnych ...................................................................................... 60
Urządzenie nie pobiera papieru lub podaje go nieprawidłowo. ......................................................................... 62
Urządzenie nie pobiera papieru ........................................................................................................ 62
Urządzenie pobiera kilka arkuszy papieru ....................................................................................... 62
Usuwanie zacięcia ................................................................................................................................................ 63
Miejsca zacięć papieru ....................................................................................................................... 63
Czy masz do czynienia z częstymi lub powtarzającymi się zacięciami papieru? ............................. 63
Usuwanie zacięcia w podajniku 1 ...................................................................................................... 64
Usuwanie zacięcia w podajniku 2 ...................................................................................................... 66
Usuwanie zacięć w podajniku 3 (tylko model M706n) ..................................................................... 70
Usuwanie zacięć w pobliżu kasety z tonerem .................................................................................. 73
Usuwanie zacięć z obszaru tylnych drzwiczek i utrwalacza ............................................................ 75
Usuwanie zacięć w pojemniku wyjściowym ...................................................................................... 77
Usuwanie zacięć w opcjonalnym duplekserze (tylko model M706n) .............................................. 79
Poprawianie jakości druku .................................................................................................................................. 80
Drukowanie dokumentu z innego programu .................................................................................... 80
Sprawdzanie ustawienia typu papieru dla zlecenia druku ............................................................... 80
Sprawdzenie ustawienia rodzaju papieru (Windows) .................................................... 80
Sprawdzenie ustawienia rodzaju papieru (Mac OS X) .................................................... 80
Sprawdzanie stanu kasety z tonerem .............................................................................................. 81
Drukowanie strony czyszczącej ........................................................................................................ 81
Zobacz czy nie ma żadnych uszkodzeń kasety. ............................................................................... 82
Sprawdzenie papieru i środowiska drukowania ............................................................................... 82
Krok 1: Należy używać tylko papieru zgodnego ze specyfikacjami firmy HP ............... 82
Krok 2: Sprawdzanie środowiska pracy ......................................................................... 82
Sprawdzenie innych ustawień zadań d
rukowania ........................................................................... 83
Spra
wdź ustawienia trybu EconoMode .......................................................................... 83
Używanie innego sterownika druku ................................................................................................. 83
Rozwiązywanie problemów z siecią przewodową .............................................................................................. 85
Złe połączenie fizyczne ..................................................................................................................... 85
Komputer używa błędnego adresu IP urządzenia ............................................................................ 85
Komputer nie może skomunikować się z urządzeniem ................................................................... 85
Urządzenie korzysta z nieodpowiednich ustawień łącza i dupleksu dla komunikacji z siecią ........ 86
Nowe programy mogły spowodować problemy ze zgodnością ...................................................... 86
Komputer lub stacja robocza mogą być błędnie skonfigurowane ................................................... 86
Urządzenie zostało wyłączone lub w inne ustawienia sieci są błędne ............................................ 86
Indeks ............................................................................................................................................................ 87
PLWW v