PL
USŁUGA OdZySKiWANiA dANych i POLSKi 21
W PRZyPAdKU Gdy iSTNieJe MOżLiWOść
OdZySKANiA dANych:
• Dane zostaną odzyskane i zapisane na serwerze firmy Toshiba lub jej part-
nerów serwisowych. Następnie użytkownik otrzyma nowy dysk twardy z od-
zyskanymi danymi. Nowy dysk twardy jest objęty gwarancją przez pozostały
okres obowiązywania pierwotnej gwarancji standardowej, który jest określo-
ny w dokumentacji gwarancji na dysk twardy, lub przez trzy miesiące — w
zależności od tego, który okres jest dłuższy.
• Uszkodzony dysk twardy staje się własnością firmy Toshiba i wszystkie dane
zostają zniszczone. Odzyskanie takich danych po zniszczeniu jest niemożli-
we.
• Kopia odzyskanych danych zostanie zapisana na serwerze firmy Toshiba lub
jej serwisów, gdzie będzie przechowywana przez dziesięć dni kalendarzo-
wych od wysłania nowego dysku twardego. Jeśli w tym czasie firma Toshiba
lub jej serwisy nie otrzymają żadnego powiadomienia od użytkownika, zapi-
sane dane zostaną usunięte i ich późniejsze odzyskanie nie będzie możliwe.
W PRZyPAdKU Gdy OdZySKANie dANych JeST
NieMOżLiWe:
• Firma Toshiba lub jej serwis wyśle do użytkownika stosowne powiadomienie.
Po otrzymaniu powiadomienia użytkownik ma dziesięć dni kalendarzowych
na zażądanie zwrotu uszkodzonego dysku twardego. Takie żądanie można
zgłosić za pośrednictwem centrum informacyjnego firmy Toshiba.
• W przypadku braku takiego zgłoszenia uszkodzony dysk twardy zostanie
zniszczony. Odzyskanie danych po zniszczeniu jest niemożliwe. Użytkowni-
kowi nie przysługuje prawo żądania jakiejkolwiek rekompensaty w wysokości
wartości zniszczonego dysku twardego.
OGRANicZeNiA i WyŁącZeNiA USŁUGi
Ta usługa nie ma zastosowania, jeśli awaria dysku twardego lub jego części
wynika z modyfikowania, serwisowania lub naprawiania dysku twardego przez
podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca bądź autoryzowany serwis firmy
Toshiba, a także w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne dysku twardego lub
jego części zostały naruszone bądź są nieczytelne.
Usługa odzyskiwania danych nie obejmuje odzyskiwania ani przywracania opro-
gramowania. Firma Toshiba nie odpowiada za utraty zysków ani żadne inne
straty wtórne, utratę danych, utratę oprogramowania ani koszty związane z po-
nownym konfigurowaniem oprogramowania.
Nośnik i dane mogą być już uszkodzone, w związku z czym użytkownik zrze-
ka się wszelkich praw do roszczeń związanych z wartością tych elementów.
Jednocześnie firma Toshiba i jej serwisy zostają zwolnieni z wszelkiej odpowie-
dzialności za jakiekolwiek uszkodzenia dodatkowe tych elementów, które mogą
powstać w wyniku świadczenia usługi odzyskiwania danych i zapisywania takich
danych na nowym urządzeniu.
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne uszkodzenia
nośnika lub danych, które mogą powstać podczas wysyłki lub dostawy. Użyt-
kownik akceptuje fakt, że roszczenia za takie uszkodzenia powinny być kiero-
wane do firmy kurierskiej.
Ta usługa nie obejmuje uszkodzeń, którym sprzęt uległ przed jej zakupem.
iNfORMAcJe OGÓLNe
Ta usługa stanowi rozszerzenie gwarancji na dysk twardy (HDD) firmy Toshiba o
Usługę odzyskiwania danych i jednocześnie wydłuża okres obowiązywania gwa-
rancji standardowej (jeśli dotyczy). Usługa obejmuje ocenę prawdopodobieństwa
odzyskania danych oraz, jeśli jest to możliwe, odzyskanie przechowywanych
danych, zapisanie ich na nowym dysku twardym i odesłanie.
Niniejsze warunki są uzupełnieniem warunków gwarancji standardowej i są za-
wsze rozstrzygające w przypadku jakichkolwiek konfliktów.
Ta usługa nie narusza praw ustawowych użytkownika.
OPiS USŁUGi
Tę usługę można kupić tylko w następujących krajach: Arabia Saudyjska, Au-
stria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra,
Czechy, Egipt, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Ku-
wejt, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia,
Republika Południowej Afryki, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria,
Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Usługa
jest dostępna tylko na terenie kraju, w którym została zakupiona.
W celu uzyskania tej usługi należy zarejestrować wniosek online w następującej
witrynie internetowej firmy Toshiba:
www.toshiba.eu/option-claim
Podczas rejestracji należy mieć dostęp do produktu firmy Toshiba i dotyczących
go informacji, ponieważ będą one wymagane do wykonania tego procesu.
Do ponownego zainstalowania systemu operacyjnego i zapisania odzyskanych
danych na nowym dysku wymagany jest nośnik odzyskiwania, w związku z
czym konieczne jest dołączenie tego nośnika podczas oddawania lub odsyłania
uszkodzonego produktu do firmy Toshiba.
Uwaga: firma Toshiba ani jej serwisy nie mogą zagwarantować pomyślnego od-
zyskania danych.
Korzystanie z oferowanej usługi jest jednoznaczne z upoważnieniem firmy
Toshiba lub jej serwisy do przeprowadzenia oceny dysku twardego w celu
określenia natury uszkodzenia i prawdopodobieństwa odzyskania danych. W
ramach oferowanej usługi firma Toshiba lub jej serwisy mogą uzyskać dostęp
do danych na dysku twardym, przy czym dokładane są wszelkie starania w
celu przestrzegania wszystkich przepisów dotyczących ochrony danych. Po-
nadto firma Toshiba i jej serwisy są kategorycznie zobowiązani do zachowania
bezwzględnej poufności wszelkich danych, do których mogą uzyskać dostęp w
ramach świadczenia usługi odzyskiwania danych. Takie dane nigdy nie zostaną
użyte przez firmę Toshiba ani jej serwisy do własnych celów ani udostępnione
podmiotom trzecim. Wszystkie dane, do których firma Toshiba i jej serwisy mogą
uzyskać dostęp, włączając w to kopie tych informacji, zostaną zwrócone lub
zniszczone w ciągu dziesięciu dni kalendarzowych od ukończenia świadczenia
usługi odzyskiwania danych.
Zlecając wykonanie usługi odzyskiwania danych, użytkownik oświadcza, że jest
wyłącznym właścicielem praw do wszelkich danych na dysku twardym.
USŁUGA OdZySKiWANiA dANych fiRMy
TOShibA
dLA dySKÓW TWARdych fiRMy TOShibA
WARUNKi KORZySTANiA Z USŁUGi