W trybie HOTCUE
Aby DODAĆ punkt HotCue w bieżącym położeniu
wskaźnika odtwarzania, naciśnij jeden z padów.
Po zdefiniowaniu punktu HotCue pad świeci na
czerwono.
Naciśnij jeden z padów, aby ustawić wskaźnik
odtwarzania na odpowiednim punkcie HotCue.
Aby usunąć punkt HotCue, naciśnij SHIFT + pad.
Funkcja ta umożliwia błyskawiczne DODAWANIE
i USUWANIE do 8 punktów HOTCUE.
W trybie ROLL
Pad 1 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości
1/16 beatu.
Pad 2 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości 1/8
beatu.
Pad 3 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości 1/4
beatu.
Pad 4 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości 1/2
beatu.
Pad 5 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości
1 beatu.
Pad 6 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości
2 beatów.
Pad 7 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości
4 beatów.
Pad 8 pozwala utworzyć tymczasową pętlę o długości
8 beatów.
Ścieżka jest odtwarzana w tle, a z chwilą wyjścia z pętli /
zwolnienia pada odtwarzanie ścieżki jest kontynuowane
bez utraty rytmu i frazowania.
W trybie SLICER
Po włączeniu trybu SLICER aktywna pętla jest cięta na
8 kawałków (slice), a za pomocą poszczególnych padów (od 1
do 8) można na bieżąco odtwarzać jeden z tych 8 kawałków
jako pętlę. Aktywna pętla przesuwa się w ramach ścieżki.
W trybie SAMPLER
Pady umożliwiają odtwarzanie 8 próbek (sampli)
znajdujących się w pierwszych 2 wierszach samplera
wielowarstwowego w programie DJUCED
®
.
Pad niepodświetlony = nie jest odtwarzana próbka.
Pad podświetlony = próbka jest odtwarzana.
SHIFT + pad = zatrzymanie odtwarzanej ścieżki.
W trybie _TONEPLAY (długie naciśnięcie)
Ten tryb umożliwia odtwarzanie punktu Cue z różnymi
wysokościami tonu. Punkt Cue można wcześniej wybrać
w trybie HOTCUE.
W trybie _FX (długie naciśnięcie)
Pad 1 umożliwia wykonanie automatycznego przejścia
przy użyciu efektu FadeToGrey.
Pad 2 umożliwia wykonanie automatycznego przejścia
przy użyciu efektu Wash Out.
Pad 3 umożliwia wykonanie automatycznego przejścia
przy użyciu efektu Transdelay.
Pad 4 umożliwia wykonanie automatycznego przejścia
przy użyciu efektu Dub Delay.
Pad 5 włącza efekt Flanger.
Pad 6 włącza efekt Phonevox.
Pad 7 symuluje efekt Baby Scratch w 1. punkcie Cue.
Pad 8 symuluje efekt Baby Scratch w bieżącej lokalizacji
w ścieżce.
W trybie _SLICER LOOP (długie naciśnięcie)
Po włączeniu trybu SLICER LOOP aktywna pętla jest
cięta na 8 kawałków (slice), a za pomocą
poszczególnych padów (od 1 do 8) można na bieżąco
odtwarzać jeden z tych 8 kawałków jako pętlę. W tym
trybie aktywna pętla pozostaje w pierwotnym miejscu.
W trybie _BEATJUMP (długie naciśnięcie)
Pad 1 umożliwia cofnięcie się w ścieżce o 1 beat.
Pad 2 umożliwia przejście w ścieżce do przodu o 1 beat.
Pad 3 umożliwia cofnięcie się w ścieżce o 2 beaty.
Pad 4 umożliwia przejście w ścieżce do przodu
o 2 beaty.
Pad 5 umożliwia cofnięcie się w ścieżce o 4 beaty.
Pad 6 umożliwia przejście w ścieżce do przodu
o 4 beaty.
Pad 7 umożliwia cofnięcie się w ścieżce o 8 beatów.
Pad 8 umożliwia przejście w ścieżce do przodu
o 8 beatów.