Rozwiązywanie problemów
Problemy Możliwe przyczyny Możliwe rozwiązania
Komputer/urządzenie
mobilne nie ładuje się
Urządzenie mobilne w
porcie USB nie ładuje się
•
•
Sprawdź, czy dioda LED na kablu
USB-C świeci. Upewnij się, że
kabel USB-C jest prawidłowo
podłączony do komputera.
Jeśli dioda LED nie świeci,
sprawdź następujące elementy:
Rozwiązywanie problemów
Zasilacz może nie
działać
Wtyczka zasilająca jest
bezpiecznie podłączona do
wejścia prądu zmiennego
zasilacza.
•
•
Kabel zasilający jest
prawidłowo podłączony do
gniazdka elektrycznego.
Zasilacz może nie
działać
•
Odłącz wszystkie kable,
podłącz ponownie wejście
prądu prze
miennego i spróbuj
ponownie.
Skontaktuj się z firmą Dell,
jeśli komputer nadal się nie
ładuje.
•
Sprawdź, czy dioda LED na
kablu USB-C świeci. Upewnij
się, że kabel USB-C jest
prawidłowo podłączony do
urządzenia.
Jeśli dioda LED nie świeci,
odłącz wszystkie kable, a
następnie podłącz ponownie
zasilanie prądem zmiennym i
sprawdź, czy dioda LED się
zaświeci. Skontaktuj się z
firmą Dell, jeśli komputer
nadal nie wykrywa zasilacza.
│
10
Informacje ustawowe
Gwarancja
Ograniczona gwarancja i polityka zwrotów
Produkty marki Dell objęte są roczną, ograniczoną gwarancją sprzętową. Jeśli zostały
zakupione razem z komputerem Dell, podlegają gwarancji na komputer.
Dla klientów z USA:
Zakup ten i korzystanie z tego produktu podlegają umowie użytkownika końcowego firmy
Dell, którą można znaleźć na stronie Dell.com/terms. Dokument ten zawiera wiążący zapis
na sąd polubowny.
Dla klientów z Europy, krajów Bliskiego Wschodu i Afryki:
Sprzedawane i użytkowane produkty marki Dell są podmiotem obowiązujących krajowych
praw konsumenckich, warunków każdej zawartej umowy sprzedaży detalicznej
(obowiązującej między Tobą a sprzedawcą) oraz warunków umownych użytkownika
końcowego firmy Dell.
Dell oferuje również rozszerzoną gwarancję na sprzęt - pełne informacje na temat umowy
użytkownika końcowego i warunków gwarancji można znaleźć na stronie Dell.com,
wybierając kraj z listy na dole „strony głównej”, a następnie przechodząc do warunków
użytkownika końcowego klikając link „warunki” lub do warunków gwarancji klikając link
„wsparcie”.
Dla klientów spoza USA:
Sprzedawane i użytkowane produkty marki Dell są podmiotem obowiązujących krajowych
praw konsumenckich, warunków każdej zawartej umowy sprzedaży detalicznej
(obowiązującej między Tobą a sprzedawcą) oraz warunków gwarancji firmy Dell. Dell
oferuje również rozszerzoną gwarancję na sprzęt - pełne informacje na temat warunków
gwarancji Dell można znaleźć na stronie Dell.com, wybierając kraj z listy na dole „strony
głównej”, a następnie klikając link „warunki” lub link „wsparcie”.
Informacje ustawowe
│ 11