usterek związanych z
doładowywaniem akumulatora
niezgodnie z powyższymi instrukcjami.
Uwaga: Podczas ładowania kieruj się
poniższymi zasadami, aby uniknąć
wypadków.
1. Używaj wyłącznie dołączonej
ładowarki i zawsze ładuj akumulator, aż
będzie całkowicie naładowany.
Stosowanie ładowarki, której
parametry techniczne są
nieodpowiednie, może spowodować
uszkodzenie akumulatora.
2. Nigdy nie rozmontowuj ani nie
modyfikuj ładowarki. 3. Ładuj
akumulator w dobrze wentylowanym
miejscu, które nie jest wystawione na
bezpośrednie światło słoneczne. Nie
ładuj akumulatora w miejscu, w którym
jest mokro, wilgotno lub pada.
4. Nie ładuj w temperaturach niższych
niż 10°C ani wyższych niż +50°C. W
przeciwnym razie ładowarka może nie
działać prawidłowo, a akumulator
może ulec uszkodzeniu.
Ostrzeżenia
1. Podczas ładowania trzymaj
akumulator i ładowarkę z dala od
łatwopalnych przedmiotów, ponieważ
w przeciwnym razie może dojść do
pożaru lub wybuchu akumulatora.
2. Podczas ładowania nie pal
tytoniu, ponieważ z akumulatora może
się wydostawać wodór. Akumulator
zawsze ładuj w dobrze wentylowanym
miejscu.
3. Podczas ładowania nigdy nie
podłączaj ani nie odłączaj wtyczki i
kabla zasilania, gdy masz mokre ręce.
Nie podłączaj ani nie odłączaj wtyczki i
kabla zasilania, jeśli są mokre, ponieważ
może to spowodować porażenie
prądem.
Ładowarka
Dołączona ładowarka ma kontrolkę
LED, której kolor zmienia się zależnie od
stanu ładowania: Jeśli kontrolka LED
świeci się na POMARAŃCZOWO,
oznacza to, że ładowarka jest
włączona i trwa ładowanie.
Jeśli kontrolka LED świeci się na
ZIELONO, ładowarka jest włączona, a
ładowanie zostało ukończone i można
używać akumulatora. Zalecamy
jednak, aby po zapaleniu się kontrolki
LED na zielono kontynuować
ładowanie przez kilka godzin. Ma to na
celu podtrzymanie naładowania i
zwiększenie pojemności akumulatora.
Kontrolka LED świeci się również na
ZIELONO, gdy ładowarka jest
włączona, ale nie jest podłączona do
akumulatora.
Akumulator
Podczas ładowania i przechowywania
nie wystawiaj akumulatora na
temperatury poniżej -10° i powyżej
50°C.
Akumulator jest bezobsługowy. Nie
trzeba kontrolować poziomu elektrolitu
ani dolewać wody.
Akumulator należy regularnie ładować.
Nawet jeśli akumulator nie jest używany,
powinno się go ładować przynajmniej
raz na tydzień.
Akumulator składa się z dwóch ogniw
12 V 12 Ah (H.D.: 12 Ah).
Akumulator dostarczony z V-Drive jest
zaklasyfikowany do urządzeń, które
można bezpiecznie transportować
drogą lotniczą, zgodnie z przepisem
specjalnym A67 normy IATA.