9
PL
Ważne
Należy koniecznie utworzyć dyski odzyskiwania po awarii od razu po tym,
jak komputer jest gotów do użycia. Wynika to z faktu, że wraz z komputerem
nie są dostarczane żadne dyski odzyskiwania po awarii. Aby dowiedzieć
się, jak utworzyć dyski odzyskiwania po awarii, zobacz sekcję „Tworzenie
dysków odzyskiwania po awarii” na str. 20.
Znajdowanie informacji na komputerze
Do komputera Sony VAIO
®
dołączono następujące dokumenty:
Dokumentacja w formie drukowanej
❑ Szybkie wprowadzenie
Opisuje czynności, jakie trzeba wykonać od chwili rozpakowania do
momentu uruchomienia komputera VAIO.
❑ Rozwiązywanie problemów (niniejsza broszura)
Zawiera rozwiązania problemów innych niż te, które występują
podczas zwykłej obsługi, opis tworzenia kopii zapasowej danych i
odtwarzania systemu po awarii, a także źródła pomocy technicznej.
❑ Informacje prawne, gwarancja, EULA i pomoc techniczna
Zawiera warunki gwarancji Sony, informacje o bezpieczeństwie i
aktach prawnych, przepisy dotyczące modemu, bezprzewodowej
sieci LAN, bezprzewodowej sieci WAN, komunikacji Bluetooth,
umowę licencyjną użytkownika oprogramowania oraz informacje
dotyczące usług pomocy technicznej firmy Sony.
Dokumentacja ekranowa
❑ Podręcznik użytkownika
Opisuje cechy i funkcje komputera. Zawiera też informacje o
oprogramowaniu dołączonym do komputera oraz porady dotyczące
rozwiązywania typowych problemów. Podręcznik użytkownika jest
dostępny w formacie PDF, więc można go łatwo przeglądać i
drukować.
Aby wyświetlić podręcznik ekranowy:
1 Kliknij dwukrotnie ikonę VAIO User Guide umieszczoną na pulpicie.
2 Otwórz folder odpowiadający wybranemu językowi.
3 Wybierz podręcznik, który chcesz przeczytać.
❑ Specyfikacje
W specyfikacjach dostępnych online została opisana konfiguracja
sprzętu i oprogramowania komputera VAIO.
Aby przejrzeć specyfikacje online:
1 Połącz się z Internetem.
2 Przejdź do strony pomocy technicznej firmy Sony pod adresem
http://www.vaio-link.com.