221
Informacje dodatkowe
Zarejestruj swoje urządzenie!
Po zarejestrowaniu swojego urządzenia podczas instalacji lub pod adresem
www.creative.com/register można korzystać z wielu udogodnień. Należą do nich:
• obsługa klienta i pomoc techniczna, świadczone przez firmę Creative;
• przesyłanie aktualnych informacji o promocjach i wydarzeniach.
Obsługa klienta, pomoc techniczna i gwarancja
Informacje o obsłudze klienta, pomocy technicznej i gwarancji oraz inne informacje są
dostępne na dysku instalacyjnym CD.
(d:\ należy zastąpić oznaczeniem stacji dysków CD-ROM/DVD-ROM, <region> - nazwą regionu, w
którym przebywa użytkownik, a <język> - nazwą języka, w jakim jest napisany dokument).
Obsługa klienta i pomoc
techniczna
d:\support\<język>\support.pdf
Gwarancja d:\warranty\<region>\<język>\warranty.pdf
Dowód zakupu należy przechowywać przez cały okres trwania
gwarancji.
Przewodnik użytkownika d:\manual\<język>\manual.pdf
Baza wiedzy Creative Knowledge Base
Dostępna całodobowo, samoobsługowa baza wiedzy firmy Creative umożliwia
rozwiązywanie problemów technicznych i uzyskiwanie odpowiedzi na pytania. Odwiedź
witrynę www.creative.com i wybierz swój region.
Copyright © 2004 Creative Technology Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone. Logo Creative, MuVo oraz Creative MediaSource
są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Creative Technology Ltd. na terenie Stanów
Zjednoczonych i/lub innych krajów. Microsoft, Windows i logo Windows są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Microsoft
Corporation. Wszystkie inne produkty są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi ich odpowiednich
właścicieli i za takie są niniejszym uważane. Wszelkie wymienione dane techniczne mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Rzeczywista zawartość może nieznacznie różnić się od opisanej.
Multi_cle.book Page 221 Monday, September 20, 2004 12:36 PM