22
Szczególy gwarancji:
Produkt Packard Bell....................................................................................................................... 1 rok
Okres gwarancyjny dla urzadzen peryferyjnych..................................................................... 6 miesiecy
Okres gwarancyjny dla dolaczonego oprogramowania..........................................................3 miesiece
Baterie do wyrzucenia, które Produkt może zawierać, nie są objęte żadną gwarancją umowną/
ograniczoną.
Firma Packard Bell gwarantuje, że Produkt oznaczony marką Packard Bell jest wolny od defektów w
materiale i wykonaniu przez Okres gwarancyjny (poczynając od daty jego zakupu lub dostarczenia) w
Kraju zakupu. Gwarancja ta ogranicza się do wymiany całego Produktu lub części rozpoznanych jako
wadliwe na Produkt identyczny lub podobny bądź też część nową lub równowartościową. Packard Bell
zastrzega sobie prawo do pobierania opłat za części i robociznę, jak również transport i zarządzania
płatnościami, jeśli Packard Bell nie odkryje żadnej usterki ani problemu w Produkcie, jeśli Klient
postępował niezgodnie z którymś z warunków wymienionych w tej części, lub jeśli usterka została
spowodowana przez Klienta (np. poprzez zaniedbanie albo niewłaściwe korzystanie).
UWAGA:
Wymagania kopii danych
Użytkownik będzie odpowiedzialny za kopiowanie danych zapisanych w Produkcie przed skon-
taktowaniem się z Centrum Obsługi Klienta Packard Bell i uzyskaniem Serwisu i obsługi z firmy.
Packard Bell zaleca regularne tworzenie kopii zapasowych na różnych nośnikach (dyskietka, CD i
inne) jakichkolwiek dokumentów, danych, plików i/lub oprogramowań zachowanych w Produkcie.
Packard Bell i autoryzowane punkty serwisowe nie biorą odpowiedzialności za dane utracone lub
zniszczone podczas procesu Serwisu i obsługi danych.
Gwarancja nie dotyczy sytuacji gdy:
• Problemy są spowodowane przez sprzęt lub oprogramowanie, które nie zostały dostarczone w fab-
rycznym opakowaniu;
• Oryginalne znaki identyfikacyjne zostały zmienione lub usunięte z Produktu;
• Wady lub awarie są wynikiem wypadków, zaniedbań lub niewłaściwego użytkowania, awarii albo
wad zasilania elektrycznego, zewnętrznego obiegu elektrycznego, nietypowego napięcia fizyc-
znego lub elektrycznego, wpływu klimatyzacji lub środowiska, wpływów pogody; stosowanie ele-
mentów nie zapewnianych przez Packard Bell;
• Wady są spowodowane przez wirusa lub inny przeprogramowany mechanizm o podobnym
działaniu;
• Klient, jakakolwiek osoba trzecia spoza Packard Bell lub nieautoryzowany dostawca usług
zmieniała, dostosowywała, naprawiała, serwisowała lub instalowała Produkt;
• Zastosowanie lub instalacja Produktu nie są zgodne z dokumentacją Packard Bell;
• Wada Produktu powstała w wyniku działania, które w mniemaniu Packard Bell nie jest spowodow-
ane wadą materiału lub robocizny;
• Klient nie przestrzegał procedur opisanych w Gwarancji.
Gwarancja zastępuje wszystkie inne gwarancje, wyraźne lub niejawne, łącznie z gwarancjami
sprzedaży i przydatności w określonym celu, odnośnie Produktu i jego dokumentacji. Firma Packard
Bell i jej przedstawiciele ponoszą ograniczoną odpowiedzialność w zakresie zwrotu kosztów Produktu
lub jego wymiany. W szczególno
ści firma Packard Bell i jej przedstawiciele nie ponoszą odpow-
iedzialności za kredytowanie lub naprawę Produktu, jeśli nie ma zastosowania ograniczona/umowna
gwarancja z powodów opisanych w niniejszej sekcji. W jakimkolwiek wypadku, Packard Bell nie bierze
pod żadnym pozorem odpowiedzialności za koszty, opłaty, wydatki, stratę lub zniszczenie
jakiegokolwiek typu: bezpośrednie lub pośrednie, wynikowe lub przypadkowe, wliczając, między
innymi, stratę zysków lub inne straty handlowe, utratę danych, wynikających z użycia Produktu lub
obecności wirusa (lub przeprogramowanego mechanizmu o podobnym działaniu) w Produkcie lub
interwencji Serwisu i obsługi. Zabezpieczająca na wypadek śmierci lub zranienia spowodowanych
zaniedbaniem ze strony Packard Bell, pracowników firmy lub świadczących usługi serwisowe i ścisłej
odpowiedzialności za produkt, poniższa ograniczona odpowiedzialność reprezentuje pełną odpow-
iedzialność firmy Packard Bell pod względem wyrobów i usług niniejszym dostarczanych oraz fakt, że
Packard Bell nie ma absolutnie żadnego obowiązku, powinności lub odpowiedzialności względem
umowy, szkody (wliczając odpowiedzialność za zaniedbanie) lub Klienta. Jednakże to ograniczenie
odpowiedzialno
ści nie wpływa w żaden sposób ani nie ogranicza praw Klienta zawartych w
państwowym prawie, regulującym sprzedaż towarów.