38 - Packard Bell Limited Warranty
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw konsumentów, które wynikają z ustawy
dotyczącej sprzedaży konsumenckiej. Na przykład, przy sprzedaży konsumenckiej obowiązuje co najmniej
24-miesięczny okres gwarancyjny, liczony od daty nabycia, niezależnie od informacji zawartych w karcie
gwarancyjnej lub innych materiałach.
1.2 Packard Bell zapewnia, że każdy produkt Packard Bell, łącznie z oryginalnymi częściami i wyposażeniem
(specjalne wyposażenie i akcesoria), które zostały zainstalowane w produkcie Packard Bell nabywcy, w
czasie jego zakupu (zwanego dalej łącznie „Systemem”), podczas pierwszej sprzedaży użytkownikowi
końcowemu w kraju Europejskiego Obszaru Gospodarczego („Obszar”), jest wolny od wad materiału oraz
wad dotyczących wykonania, pod warunkiem normalnego jego używania w okresie obwiązywania
gwarancji, który został określony w karcie dotyczącej Ograniczonej Gwarancji, dostarczonej nabywcy
łącznie z jego Systemem („Karta Gwarancyjna”).
Jeśli produkt Packard Bell, sprzedawany jako nowy, ma naruszoną plombę zabezpieczającą firmy Packard
Bell, klient ma obowiązek odmowy przyjęcia dostawy oraz stosownego powiadomienia sprzedawcy. Przyj-
mując produkt Packard Bell z naruszoną plombą klient zgadza się na zastosowanie warunków gwarancji
innych niż przewidywane przez standardową gwarancję dla nowego produktu Packard Bell (tzn. ogranic-
zenie uprawnień gwarancyjnych).
1.3 Oprogramowanie Systemu, łącznie z systemem operacyjnym, jest dostarczone w stanie „takim jaki jest”
(w stanie otrzymanym od producenta). Packard Bell nie gwarantuje, że praca oprogramowania dostarc-
zonego z Systemem będzie niezakłócona lub wolna od usterek, lub że oprogramowanie będzie spełniać
wymagania nabywcy.
1.4 W przypadku zgłaszania roszczeń z gwarancji, Packard Bell, według własnego wyboru, naprawi lub
wymieni System lub jakąkolwiek jego część objętą gwarancją, używając nowych lub fabrycznie
odnowionych części lub Systemów. W sytuacji, gdy Packard Bell zdecyduje się użyć fabrycznie
odnowionych części lub Systemów, będą one posiadały taką samą charakterystykę operacyjną jak nowe
produkty. Wszystkie wymienione w ramach niniejszej Ograniczonej Gwarancji części i zastąpione Systemy
stają się własnością Packard Bell.
1.5 Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem zakupu. Oryginalny rachunek zakupu (paragon sprzedaży)
zawierający datę zakupu Systemu stanowi dowód daty zakupu.
1.6 Serwis gwarancyjny będzie wykonany w oparciu o język podstawowy używany w kraju należącym do
Europejskiego Obszary Gospodarczego, w którym żądany serwis jest wykonywany. Serwis gwarancyjny w
odniesieniu do językowych aspektów Systemu nabywcy (np. układ klawiatury, oprogramowanie) nie może
być wykonany w żadnym innym języku (językach), niż podstawowym (-ych) używanych w krajach Europe-
jskiego Obszaru Gospodarczego, w których żądany serwis jest wykonywany.
Ograniczona Gwarancja jest przedmiotem następujących wyłączeń i ograniczeń:
2. W
YŁĄCZENIA I OGRANICZENIA
2.1 Wyłączenia
Ograniczona Gwarancja nie obejmuje:
2.1.1 produktów nie wykonanych przez lub dla Packard Bell lub sprzedanych po raz pierwszy
użytkownikowi końcowemu w kraju spoza Obszaru obowiązywania tej Ograniczonej Gwarancji;
2.1.2 produktów, które zostały uszkodzone lub posiadały wady w wyniku:
2.1.2.1 używania Systemu w sposób inny niż wynikający z jego normalnego przeznaczenia, w szczególności
w wyniku używania Systemu niezgodnie z Instrukcją Obsługi, załączoną do Systemu lub w wyniku innego
rodzaju wykorzystania lub zaniedbania w odniesieniu do Systemu;
2.1.2.2 modyfikacji Systemu, w szczególności użycia części nie wyprodukowanych lub nie sprzedanych
przez Packard Bell;
2.1.2.3 serwisu lub naprawy wykonanej przez kogokolwiek innego niż Packard Bell lub Dostawcę Serwisu
Autoryzowanego przez Packard Bell;
2.1.2.4 niewłaściwego transportu lub pakowania w przypadku dostarczenia Systemu do Packard Bell lub
Dostawcy Serwisu Autoryzowanego przez Packard Bell; lub
2.1.2.5 niewłaściwej instalacji produktów osób trzecich (np. kart pamięci);
2.1.3 utraty, uszkodzenia jakichkolwiek programów, danych lub wymiennych nośników danych. Nabywca
jest zobowiązany do zachowania (back up) wszelkich programów, danych lub wymiennych nośników
danych. Należy mieć na uwadze, że Packard Bell może zdecydować o zastąpieniu Systemu przekazanego do
serwisu gwarancyjnego produktem odnowionym o takiej samej jakości. Dlatego też dane przechowywane
w oryginalnym Systemie nabywcy mogą stać się na trwałe dla niego niedostępne;
2.1.4 części zużywalnych, np. części, które wymagają okresowej wymiany podczas normalnego używania
Systemu, w szczególności baterii do notebooków;
2.1.5 nieznacznych wad monitorów LCD, powstałych w Systemie wyposażonym w technologię LCD, o ile nie
będzie stanowiło to więcej niż cztery (4) uszkodzone piksele na milion pikseli w danym monitorze LCD i o
ile, w przypadku, gdy panel monitora jest podzielony na dziewięć (9) równych prostokątnych części, nie
będzie to więcej niż jeden uszkodzony piksel w części środkowej monitora.