Packard Bell 236DBD instrukcja

Kategoria
Wyświetlacze LED
Typ
instrukcja
38 - Packard Bell Limited Warranty
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw konsumentów, które wynikają z ustawy
dotyczącej sprzedaży konsumenckiej. Na przykład, przy sprzedaży konsumenckiej obowiązuje co najmniej
24-miesięczny okres gwarancyjny, liczony od daty nabycia, niezależnie od informacji zawartych w karcie
gwarancyjnej lub innych materiałach.
1.2 Packard Bell zapewnia, że każdy produkt Packard Bell, łącznie z oryginalnymi częściami i wyposażeniem
(specjalne wyposażenie i akcesoria), które zostały zainstalowane w produkcie Packard Bell nabywcy, w
czasie jego zakupu (zwanego dalej łącznie „Systemem”), podczas pierwszej sprzedaży użytkownikowi
końcowemu w kraju Europejskiego Obszaru Gospodarczego („Obszar”), jest wolny od wad materiału oraz
wad dotyczących wykonania, pod warunkiem normalnego jego używania w okresie obwiązywania
gwarancji, który został określony w karcie dotyczącej Ograniczonej Gwarancji, dostarczonej nabywcy
łącznie z jego Systemem („Karta Gwarancyjna”).
Jeśli produkt Packard Bell, sprzedawany jako nowy, ma naruszoną plombę zabezpieczającą firmy Packard
Bell, klient ma obowiązek odmowy przyjęcia dostawy oraz stosownego powiadomienia sprzedawcy. Przyj-
mując produkt Packard Bell z naruszoną plombą klient zgadza się na zastosowanie warunków gwarancji
innych niż przewidywane przez standardową gwarancję dla nowego produktu Packard Bell (tzn. ogranic-
zenie uprawnień gwarancyjnych).
1.3 Oprogramowanie Systemu, łącznie z systemem operacyjnym, jest dostarczone w stanie „takim jaki jest”
(w stanie otrzymanym od producenta). Packard Bell nie gwarantuje, że praca oprogramowania dostarc-
zonego z Systemem będzie niezakłócona lub wolna od usterek, lub że oprogramowanie będzie spełniać
wymagania nabywcy.
1.4 W przypadku zgłaszania roszczeń z gwarancji, Packard Bell, według własnego wyboru, naprawi lub
wymieni System lub jakąkolwiek jego część objętą gwarancją, używając nowych lub fabrycznie
odnowionych części lub Systemów. W sytuacji, gdy Packard Bell zdecyduje się użyć fabrycznie
odnowionych części lub Systemów, będą one posiadały taką samą charakterystykę operacyjną jak nowe
produkty. Wszystkie wymienione w ramach niniejszej Ograniczonej Gwarancji części i zastąpione Systemy
stają się własnością Packard Bell.
1.5 Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem zakupu. Oryginalny rachunek zakupu (paragon sprzedaży)
zawierający datę zakupu Systemu stanowi dowód daty zakupu.
1.6 Serwis gwarancyjny będzie wykonany w oparciu o język podstawowy używany w kraju należącym do
Europejskiego Obszary Gospodarczego, w którym żądany serwis jest wykonywany. Serwis gwarancyjny w
odniesieniu do językowych aspektów Systemu nabywcy (np. układ klawiatury, oprogramowanie) nie może
być wykonany w żadnym innym języku (językach), niż podstawowym (-ych) używanych w krajach Europe-
jskiego Obszaru Gospodarczego, w których żądany serwis jest wykonywany.
Ograniczona Gwarancja jest przedmiotem następujących wyłączeń i ograniczeń:
2. W
YŁĄCZENIA I OGRANICZENIA
2.1 Wyłączenia
Ograniczona Gwarancja nie obejmuje:
2.1.1 produktów nie wykonanych przez lub dla Packard Bell lub sprzedanych po raz pierwszy
użytkownikowi końcowemu w kraju spoza Obszaru obowiązywania tej Ograniczonej Gwarancji;
2.1.2 produktów, które zostały uszkodzone lub posiadały wady w wyniku:
2.1.2.1 używania Systemu w sposób inny niż wynikający z jego normalnego przeznaczenia, w szczególności
w wyniku używania Systemu niezgodnie z Instrukcją Obsługi, załączoną do Systemu lub w wyniku innego
rodzaju wykorzystania lub zaniedbania w odniesieniu do Systemu;
2.1.2.2 modyfikacji Systemu, w szczególności użycia części nie wyprodukowanych lub nie sprzedanych
przez Packard Bell;
2.1.2.3 serwisu lub naprawy wykonanej przez kogokolwiek innego niż Packard Bell lub Dostawcę Serwisu
Autoryzowanego przez Packard Bell;
2.1.2.4 niewłaściwego transportu lub pakowania w przypadku dostarczenia Systemu do Packard Bell lub
Dostawcy Serwisu Autoryzowanego przez Packard Bell; lub
2.1.2.5 niewłaściwej instalacji produktów osób trzecich (np. kart pamięci);
2.1.3 utraty, uszkodzenia jakichkolwiek programów, danych lub wymiennych nośników danych. Nabywca
jest zobowiązany do zachowania (back up) wszelkich programów, danych lub wymiennych nośników
danych. Należy mieć na uwadze, że Packard Bell może zdecydować o zastąpieniu Systemu przekazanego do
serwisu gwarancyjnego produktem odnowionym o takiej samej jakości. Dlatego też dane przechowywane
w oryginalnym Systemie nabywcy mogą stać się na trwałe dla niego niedostępne;
2.1.4 części zużywalnych, np. części, które wymagają okresowej wymiany podczas normalnego używania
Systemu, w szczególności baterii do notebooków;
2.1.5 nieznacznych wad monitorów LCD, powstałych w Systemie wyposażonym w technologię LCD, o ile nie
będzie stanowiło to więcej niż cztery (4) uszkodzone piksele na milion pikseli w danym monitorze LCD i o
ile, w przypadku, gdy panel monitora jest podzielony na dziewięć (9) równych prostokątnych części, nie
będzie to więcej niż jeden uszkodzony piksel w części środkowej monitora.
Eesti Keeles - 39
2.2 Ograniczenia i zwolnienie z odpowiedzialności z gwarancji
2.2.1 W przypadku zgłaszania roszczeń z niniejszej Ograniczonej Gwarancji, uważa się, iż nabywca wyraził
zgodę, że naprawa i wymiana (w przypadku dostępności), zależnie od tego, co serwis gwarancyjny określi,
jest jedynym i wyłącznym środkiem wobec Packard Bell, jej spółek powiązanych lub spółki macierzystej, w
związku z jakimkolwiek naruszeniem postanowień niniejszej Ograniczonej Gwarancji udzielonej przez
Packard Bell i określonej powyżej.
3. K
ORZYSTANIE Z SERWISU GWARANCYJNEGO
W celu zgłoszenia roszczeń i/lub skorzystania z serwisu gwarancyjnego, należy zapoznać się z danymi
kontaktowymi określonymi w Karcie Gwarancyjnej lub odwiedzić stronę www.packardbell.pl.
Packard Bell oznacza spółkę Packard Bell świadczącą usługi na obszarze geograficznym, na którym
produkt Packard Bell został po raz pierwszy sprzedany użytkownikowi końcowemu. W celu uzyskania
dalszych informacji należy skontaktować się ze sprzedawcą lub odwiedzić stronę www.packardbell.pl.
Przed przekazaniem produktu Packard Bell do serwisu prosimy upewnić się, czy wykonano kopie zapasowe
wszystkich danych i programów oraz usunięto wszelkie informacje lub programy o charakterze poufnym,
niejawnym lub osobistym (nazywane dalej „Danymi”). Firma Packard Bell nie ponosi odpowiedzialności za
jakąkolwiek utratę, uszkodzenie lub ujawnienie Danych poza jej kontrolą, ani za działania lub zaniechania
stron trzecich, ani za odtworzenie lub ponowne zainstalowanie Danych.
1-ROK OGRANICZONA GWARANCJA KARTA
*Wysyłka: Klient wysyła urządzenie do punktu serwisowego firmy Packard Bell. Po naprawie firma Packard
Bell odsyła urządzenie do klienta.
**Osobiste dostarczenie: Klient przynosi urządzenie do autoryzowanego serwisu firmy Packard Bell. Po
naprawie klient odbiera urządzenie.
Eesti Keeles
PIIRATUD TOOTEGARANTII
1. PIIRATUD GARANTII KATE
1.1 Käesolev piiratud garantii (vt “Väljajätmised” ja “Piirangud” peatükis 2) (“Piiratud garantii”) annab Teile
Packard Belli suhtes spetsiifilised õigused ja vahendid. Palun lugege käesolev dokument hoolikalt läbi, käesol-
eva piiratud garantii alusel nõude esitamise korral eeldatakse, et olete selle tingimustest aru saanud ja nendega
nõustunud. Sõltumatult käesolevast piiratud garantiist võib Teil olla erinevaid ja laiemaid õigusi ja vahendeid
Packard Belli toote Teile müünud kaupmehe suhtes. Käesolev piiratud garantii ei piira selliseid õigusi.
1.2 Packard Bell garanteerib, et kõik Packard Belli originaalosad ja -komponendid (valikud ja lisaseadmed),
mis olid Teie Packard Belli tootele paigaldatud ostmise hetkel, (kogunimetusega „Süsteem”) esmakordsel
lõppkasutajale müümisel Euroopa Majanduspiirkonna („Territoriaalne ulatus”) riigis on tavakasutuse
tingimustel Teie Süsteemiga koos tarnitud piiratud garantii kaardil („Garantiikaart”) määratud garantiiperi-
oodi jooksul vabad materjali ja töötlemise defektidest.
Kliendil on õigus keelduda vastuvõtmast Aceri toodet, mis on müüdud uuena, kuid kus on turvakleebis
rikutud. Kliendil on õigus teavitada edasimüüjat juhtunust. Ostes rikutud turvakleebisega Aceri toote, Klient
PRODUKT OKRES I TYP GWARANCJI
Komputer stacjonarny
1 rok: wysyłka* lub osobiste dostarczenie do punktu
serwisowego**
Monitory zakupione w ramach tej samej faktury lub paragonu
jako urządzenia peryferyjne komputera stacjonarnego
Packard Bell będą objęte taką samą gwarancją, jak komputer.
Notebook / Netbook / Tablet PC
1 rok: wysyłka
*
lub osobiste dostarczenie do punktu
serwisowego**
Monitor / TV
1 rok: wysyłka* lub osobiste dostarczenie do punktu
serwisowego**
Piksele: Wszystkie monitory LCD Packard Bell mają certyfikat
ISO 9241-307 i są zgodne z klasą II polityki dotyczącej pikseli.
Pomoc techniczna (tylko sprzęt) 1 rok
Pomoc w zakresie oprogramowania 180 dni
Akcesoria / Batteries
12 miesięcy z wysyłką do punktu serwisowego
(*)
*NC.20811.02Z*
NC.20811.02Z
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72

Packard Bell 236DBD instrukcja

Kategoria
Wyświetlacze LED
Typ
instrukcja