3. Używając tabliczki informacyjnej pojazdu jakoszablonu, zaznacz miejsca na otwory; patrzRysunek 22 .
4. W ywierć 4 otwory (3 mm) w ramieniu przedniegokoła samonastawnego.
5. Przymocuj tabliczkę nitami z lewej stronyramienia przedniego koła samonastawnego(Rysunek 22 ).
g443414
Rysunek 22
1. T abliczka z numeremseryjnym
2. T abliczka informacyjna
pojazdu
6. Przymocuj naklejkę z numerem seryjnymw pobliżu tabliczki z numerem seryjnym naramieniu koła samonastawnego.
7. Jeżeli w T woim kraju istnieje wymóg naniesienianumeru seryjnego na ramę maszyny , a właściwyorgan nie określił konkretnego miejsca,nanieś numer seryjny na prawe ramię kołasamonastawnego.
10
Ustawianie prędkości
maszyny
Nie są potrzebne żadne części
Procedura
W ażne: T a procedura dotyczy wyłącznie maszyn
używanych we Francji.
Metoda 1 — z wykorzystaniem tachometru
1. Podnieś maszynę za pomocą podnośnikai oprzyj ją na podpórkach w taki sposób, abykoła nie dotykały podłoża.
2. Poproś o pomoc drugą osobę, aby usiadław fotelu operatora, lub obciąż fotel tak, abyzadziałał czujnik obecności operatora.
3. Uruchom maszynę, zwolnij hamulec i przesuńdźwignię sterowania maksymalnie do przodu.
4. Za pomocą obrotomierza zmierz prędkość koła,która powinna wynosić maks. 100 obr ./min.
5. W razie potrzeby za pomocą klucza T orx T30wyreguluj ogranicznik prędkości na dźwignisterowania i sprawdź prędkość kół.
Informacja: Dostęp do śruby regulacyjnej jestłatwiejszy po zdemontowaniu plastikowej osłony .Obróć klucz: w prawo, aby zmniejszyć obroty;w lewo, aby zwiększyć obroty .
g392369
Rysunek 23
6. Powtórz procedurę dla koła po drugiej stronie.
Metoda 2 — według prędkości jazdy
1. Na płaskim terenie wyznacz liniami odcineko długości 20 metrów .
Informacja: W ybierz takie miejsce, w którymmożna rozpędzić maszynę do pełnej prędkościprzed pierwszą linią oraz bezpieczniezahamować po przekroczeniu końcowej linii.
19