D-Link DSL-321B Instrukcja obsługi

  • Cześć! Jestem chatbotem AI, który pomoże Ci z D-Link DSL-321B Instrukcja obsługi. Zapoznałem się już z dokumentem i mogę pomóc w prosty i zrozumiały sposób.
16
Skrócona instrukcja obsługi
DSL-321B
ADSL2+ ETHERNET MODEM
DSL-321B
modem Ethernet
płyta CD Kabel Ethernet
(CAT5 UTP)
Zasilacz
Jeśli jakiegoś wyposażenia brakuje, skontaktuj się ze sprzedawcą.
Domyślne IP: 192.168.1.1
Domyślan nazwa użytkownika: admin
Domyślne hasło: admin
1
Wyjmij płytę D-Link
Click and Connect.
2
A. Upewnij się, że Twoje połączenie
z internetem jest aktywne. NIE
PODŁĄCZAJ modemu.
B. Włóż płytę D-Link Click’n Connect do
napędu CD.
Szybka instalacja
Zawartość opakowania
Notatka:
Użycie zasilacza o innym
napięciu spowoduje uszkodzenie
urządzenia i utratę gwarancji.
Kabel RJ-11
Kliknij
3
16 17
Rozwiązywanie problemów
1. Jak skonfigurować modem DSL-321B nie mając płyty CD?
Podłącz komputer PC do modemu przy użyciu kabla Ethernet.
Otwórz przeglądarkę internetową i wprowadź adres http://192.168.1.1
Domyślna nazwa użytkownika to ‘admin’, domyślne hasło to ‘admin’.
Jeśli zmieniłeś hasło i nie pamiętasz go, musisz przywrócić modem do ustawień fabrycznych
(procedura jest opisana w pytaniu 2). Spowoduje to przywrócenie hasła ‘admin’.
2. Jak przywrócić modem do ustawień domyślnych?
Upewnij się, że modem jest włączony.
Naciśnij i przytrzymaj przez około 5-8 sekund przycisk Reset zlokalizowany z tyłu urządzenia.
Poczekaj około 30-60 sekund na zakończenie procedury.
Notatka: Przywrócenie modemu do ustawień fabrycznych spowoduje skasowanie
aktualnej jego konfiguracji. Aby ponownie skonfigurować urządzenie, zaloguj się
do modemu jak opisano w pytaniu 1, a następnie uruchom kreator konfiguracji.
3. Co zrobić, jeśli modem nie pracuje prawidłowo?
Podręcznik użytkownika zawiera pełną sekcję usuwania problemów. Może być on pobrany z witryny
internetowej firmy D-Link (zobacz poniżej). Możesz wykonać jednak kilka kroków, które pozwolą
rozwiązać Ci najczęściej występujące problemy:
Postępuj zgodnie z odpowiedzią w pytaniu 2, aby przywrócić modem do ustawień
fabrycznych.
Upewnij się, że wszystkie kable są poprawnie podłączone po obu końcach.
Sprawdź wskaźniki LED z przodu urządzenia. Wskaźnik Power powinien się świecić, wskaźnik
Status powinien migać, wskaźniki DSL i LAN powinny świecić.
Upewnij się, że ustawienia konfiguracyjne, np. nazwa użytkownika ISP oraz hasło itp., są takie
same, jak ustawienia przekazane Ci przez dostawcę Internetu.
4. Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do Internetu?
Użytkownicy usługi ADSL powinni skontaktować się ze swoim dostawcą internetu aby upewnić
się, że usługa ADSL jest włączona oraz, że nazwa użytkownika i hasło są poprawne.
Wsparcie techniczne
Dziękujemy za wybranie produktów D-Link. W celu uzyskania dodatkowych informacji, wsparcia,
sterowników i dokumentacji do produktu, odwiedź strony internetowe D-Link:www.dlink.eu
www.dlink.pl
: 0 801 022 021
1/40