D-Link DSL-321B Instrukcja obsługi

Kategoria
Routery
Typ
Instrukcja obsługi
16
Skrócona instrukcja obsługi
DSL-321B
ADSL2+ ETHERNET MODEM
DSL-321B
modem Ethernet
płyta CD Kabel Ethernet
(CAT5 UTP)
Zasilacz
Jeśli jakiegoś wyposażenia brakuje, skontaktuj się ze sprzedawcą.
Domyślne IP: 192.168.1.1
Domyślan nazwa użytkownika: admin
Domyślne hasło: admin
1
Wyjmij płytę D-Link
Click and Connect.
2
A. Upewnij się, że Twoje połączenie
z internetem jest aktywne. NIE
PODŁĄCZAJ modemu.
B. Włóż płytę D-Link Click’n Connect do
napędu CD.
Szybka instalacja
Zawartość opakowania
Notatka:
Użycie zasilacza o innym
napięciu spowoduje uszkodzenie
urządzenia i utratę gwarancji.
Kabel RJ-11
Kliknij
3
16 17
Rozwiązywanie problemów
1. Jak skonfigurować modem DSL-321B nie mając płyty CD?
Podłącz komputer PC do modemu przy użyciu kabla Ethernet.
Otwórz przeglądarkę internetową i wprowadź adres http://192.168.1.1
Domyślna nazwa użytkownika to ‘admin’, domyślne hasło to ‘admin’.
Jeśli zmieniłeś hasło i nie pamiętasz go, musisz przywrócić modem do ustawień fabrycznych
(procedura jest opisana w pytaniu 2). Spowoduje to przywrócenie hasła ‘admin’.
2. Jak przywrócić modem do ustawień domyślnych?
Upewnij się, że modem jest włączony.
Naciśnij i przytrzymaj przez około 5-8 sekund przycisk Reset zlokalizowany z tyłu urządzenia.
Poczekaj około 30-60 sekund na zakończenie procedury.
Notatka: Przywrócenie modemu do ustawień fabrycznych spowoduje skasowanie
aktualnej jego konfiguracji. Aby ponownie skonfigurować urządzenie, zaloguj się
do modemu jak opisano w pytaniu 1, a następnie uruchom kreator konfiguracji.
3. Co zrobić, jeśli modem nie pracuje prawidłowo?
Podręcznik użytkownika zawiera pełną sekcję usuwania problemów. Może być on pobrany z witryny
internetowej firmy D-Link (zobacz poniżej). Możesz wykonać jednak kilka kroków, które pozwolą
rozwiązać Ci najczęściej występujące problemy:
Postępuj zgodnie z odpowiedzią w pytaniu 2, aby przywrócić modem do ustawień
fabrycznych.
Upewnij się, że wszystkie kable są poprawnie podłączone po obu końcach.
Sprawdź wskaźniki LED z przodu urządzenia. Wskaźnik Power powinien się świecić, wskaźnik
Status powinien migać, wskaźniki DSL i LAN powinny świecić.
Upewnij się, że ustawienia konfiguracyjne, np. nazwa użytkownika ISP oraz hasło itp., są takie
same, jak ustawienia przekazane Ci przez dostawcę Internetu.
4. Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do Internetu?
Użytkownicy usługi ADSL powinni skontaktować się ze swoim dostawcą internetu aby upewnić
się, że usługa ADSL jest włączona oraz, że nazwa użytkownika i hasło są poprawne.
Wsparcie techniczne
Dziękujemy za wybranie produktów D-Link. W celu uzyskania dodatkowych informacji, wsparcia,
sterowników i dokumentacji do produktu, odwiedź strony internetowe D-Link:www.dlink.eu
www.dlink.pl
: 0 801 022 021
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40

D-Link DSL-321B Instrukcja obsługi

Kategoria
Routery
Typ
Instrukcja obsługi