14 15
Rozwiązywanie problemów
1. Jak skonfigurować punkt dostępowy DAP-1160AP nie posiadając płyty CD lub sprawdzić
nazwę sieci bezprzewodowej (SSID)?
•Podłącz do punktu dostępowego komputer PC przy użyciu kabla Ethernet.
•Otwórz przeglądarkę internetową i wpisz adres http://192.168.0.50
•Domyślną nazwą użytkownika jest ‘admin’. Domyślne hasło jest hasłem pustym.
•Jeśli zmieniłeś hasło i nie pamiętasz go, będziesz musiał przywrócić punkt dostępowy do
ustawień fabrycznych (wykonując kroki opisane w pytaniu 2). Spowoduje to przywrócenie
hasła pustego.
2. Jak przywrócić punkt dostępowy do ustawień domyślnych?
•Upewnij się, że punkt dostępowy jest włączony.
•Naciśnij i przytrzymaj na okres 20 sekund przycisk Reset na tylnej ściance obudowy.
Notatka: Przywrócenie punktu dostępowego do ustawień fabrycznych spowoduje skasowanie
jego konfiguracji. Aby ponownie skonfigurować punkt dostępowy, zaloguj się do niego (jak jest
to opisane w pytaniu 1), a następnie uruchom Kreator konfiguracji.
3. Jak dodać nowego klienta sieci bezprzewodowej jeśli zapomniałem nazwę sieci
bezprzewodowej (SSID) lub klucz szyfrowania?
•Każdy komputer który ma łączyć się z punktem dostępowym za pośrednictwem sieci
bezprzewodowej musi mieć ustawioną tą samą nazwę sieci bezprzewodowej (SSID) oraz
klucz szyfrowania, jak ruter.
•Użyj interfejsu graficznego (jak to opisano w pytaniu 1) aby sprawdzić lub zmienić ustawienia
sieci bezprzewodowej.
•Upewnij się, że zanotowałeś ustawienia sieci bezprzewodowej aby móc je wprowadzić na
wszystkich podłączonych bezprzewodowo komputerach. D-Link przygotował wygodną
nalepkę do zanotowania ustawień i umieszczenia na punkcie dostępowym lub innym
wygodnym miejscu.
4. Co zrobić jeśli punkt dostępowy nie działa poprawnie?
•Podręcznik użytkownika zawiera sekcję usuwania problemów i może być pobrany z witryny
internetowej firmy D-link. Jednakże jest kilka kroków które możesz podjąć, aby spróbować
rozwiązać problem:
•Sprawdź wskaźniki LED z przodu urządzenia. Wskaźnik zasilania (Power), sieci
bezprzewodowej (WLAN) oraz Status powinny świecić. Jeden lub więcej wskaźników LED
sieci lokalnej (LAN) powinno migać.
•Upewnij się, że wszystkie przewody są prawidłowo podłączone po obu końcach.
•Wyłącz urządzenie i włącz ponownie po 20 sekundach.
Wsparcie techniczne
Dziękujemy za wybranie produktów D-Link. Aby uzyskać dodatkowe informacje, wsparcie
techniczne oraz sterowniki i podręczniki użytkownika, odwiedź witrynę internetową firmy D-Link
pod adresem http://www.dlink.eu
http://www.dlink.pl