KROK 1
W aplikacji: w prawym górnym rogu ekranu głównego dotknij (+).
Następnie wybierz „Inteligentna kamera”.
Zakładka „Inteligentna kamera ” znajduje się w kategorii „Bezpieczeństwo i czujnik”.
Często zadawane pytania
1 Czy mogę udostępniać kamerę rodzinie lub przyjaciołom?
Tak, możesz udostępnić kamerę rodzinie lub przyjaciołom, a więc mogą oni uzyskać do
niej dostęp i kontrolować oświetlenie, przełączniki elektryczne czy inne urządzenia. W
aplikacji: dotknij przycisk profilu, a następnie „Zarządzanie domem”. W ten sposób możesz
udzielić lub cofnąć uprawnienia udostępniania. Aby umożliwić udostępnianie innym
użytkownikom, muszą oni pobrać aplikację i zarejestrować nowe konto.
2 Jaki jest zasięg połączenia bezprzewodowego?
Zasięg kamery bezprzewodowej jest uzależniony od Twojego routera Wi-Fi i warunków
panujących w pomieszczeniu. Sprawdź dane techniczne routera, aby poznać dokładne
dane dot. zasięgu.
3 Kamera jest niedostępna lub nieosiągalna?
Upewnij się, że router Wi-Fi ma dostęp do sieci i znajduje się w zasięgu.
Upewnij się, że posiadasz najnowszą aplikację przez dotknięcie opcji „Sprawdź
aktualizację oprogramowania sprzętowego” w ustawieniach urządzenia w aplikacji.
4 Kamera nie może się połączyć z siecią Wi-Fi.
Upewnij się, że podczas konfiguracji sieci Wi-Fi zostało wpisane poprawne hasło Wi-Fi.
Sprawdź, czy nie występuje problem z połączeniem internetowym. Jeśli sygnał Wi-Fi jest
zbyt słaby, uruchom ponownie router Wi-Fi i sprawdź sygnał jeszcze raz.
5 Ile kamer mogę podłączyć?
Aplikacja DENVER SMART HOME może połączyć nieograniczoną liczbę urządzeń
znajdujących się w nieograniczonej liczbie miejsc. Router Wi-Fi może posiadać
ograniczenie dot. liczby połączonych urządzeń.