Zakładka „Inteligentna kamera ” znajduje się w kategorii „Bezpieczeństwo i czujnik”.
Często zadawane pytania
1 Czy mogę udostępniać kamerę rodzinie lub przyjaciołom?
Tak, możesz udostępnić kamerę rodzinie lub przyjaciołom, a więc mogą oni uzyskać do niej dostęp i kontrolować
oświetlenie, przełączniki elektryczne czy inne urządzenia. W aplikacji: dotknij przycisk profilu, a następnie „Zarządzanie
domem”. W ten sposób możesz udzielić lub cofnąć uprawnienia udostępniania. Aby umożliwić udostępnianie innym
użytkownikom, muszą oni pobrać aplikację i zarejestrować nowe konto.
2 Jaki jest zasięg połączenia bezprzewodowego?
Zasięg kamery bezprzewodowej jest uzależniony od Twojego routera Wi-Fi i warunków panujących w pomieszczeniu.
Sprawdź dane techniczne routera, aby poznać dokładne dane dot. zasięgu.
3 Kamera jest niedostępna lub nieosiągalna?
Upewnij się, że router Wi-Fi ma dostęp do sieci i znajduje się w zasięgu.
Upewnij się, że posiadasz najnowszą aplikację przez dotknięcie opcji „Sprawdź aktualizację oprogramowania sprzętowego”
w ustawieniach urządzenia w aplikacji.
4 Kamera nie może się połączyć z siecią Wi-Fi.
Upewnij się, że podczas konfiguracji sieci Wi-Fi zostało wpisane poprawne hasło Wi-Fi. Sprawdź, czy nie występuje problem
z połączeniem internetowym. Jeśli sygnał Wi-Fi jest zbyt słaby, uruchom ponownie router Wi-Fi i sprawdź sygnał jeszcze
raz.
5 Ile kamer mogę podłączyć?
Aplikacja DENVER SMART HOME może połączyć nieograniczoną liczbę urządzeń znajdujących się w nieograniczonej
liczbie miejsc. Router Wi-Fi może posiadać ograniczenie dot. liczby połączonych urządzeń.
Uwaga: wszystkie produkty mogą zostać zmienione bez uprzedzenia. Zastrzegamy sobie prawo do błędów
i pominięć w instrukcji obsługi.
WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE, COPYRIGHT DENVER ELECTRONICS A/S