Doro AUB 6 Karta katalogowa

Kategoria
Telefony
Typ
Karta katalogowa

Ten podręcznik jest również odpowiedni dla

1 Konektor sluchátka
2 Hlasitost telefonu
3 Volba funkce Recall
4 Volbafunkcečekajícízprávy
5 Hlasitostvyzvánění
6 TlačítkoVolatznovu
7 TlačítkoRecall
8 TlačítkoZtlumit
9 Vyzvánění/Indikátorčekajícízprávy
10 Tónová/pulsnívolba
11 Konektortelefonnílinky
Česky
1 Gniazdkosłuchawki
2 Głośnośćsłuchawki
3 Wybór trybu Recall (Flash)
4 Wybórtrybuwiadomościoczekującej
5 Głośnośćdzwonka
6 Przyciskponownegowybierania
7 PrzyciskRecall(Flash)
8 Wyłącznikmikrofonu
9 Wskaźnikdzwonka/wiadomości
oczekującej
10 Wybór trybu Tonowy/Impulsowy
11 Gniazdkoliniowe
Polski
1 Presa per cornetta
2 Volume cornetta
3 SelezioneRecall
4 Selezionemessaggioinattesa
5 Volume suoneria
6 TastoRipetizionenumero
7 Tasto Recall
8 TastoSilenziamento
9 Indicatore di squillo/messaggio in attesa
10 Selezionetoni/impulsi
11 Presa per linea
Italiano
1 Conector de auricular
2 Volumen de auricular
3 Selección de Tecla R
4 Selección de Mensaje en espera
5 Volumen de timbre
6 Tecla de Rellamada
7 Tecla R
8 Tecla de Silencio
9 Indicador de Llamada/Mensaje en espera
10 Selección de Tonos/Pulsos
11 Conectordelínea
Español
1 Höreranschluß
2 Hörerlautstärke
3 R-Tasteneinstellung
4 Umschalter für Nachricht wartet
5 Ruautstärke
6 Wahlwiederholung
7 R-Taste
8 Stummschaltung
9 AnzeigefürRufsignal/Nachrichtwartet
10 Unschalter für Ton-/Pulswahl
11 Anschluß an die Telefonsteckdose
Deutsch
Polski
1
Podłączanie
1. Podłącz przewód spiralny do słuchawki i gniazdka oznaczonego symbolem
Q
.
Następnie podłącz przewód telefoniczny do gniazdka telefonu oznaczonego
symbolem
t
i do gniazdka sieci telefonicznej.
2. Podnieś słuchawkę i sprawdź, czy słychać sygnał wybierania. Możesz już korzystać z
telefonu.
Montaż na ścianie
Telefon można zamontować na ścianie.
1. Wkręć dwa wkręty ułożone jeden nad drugim w odległości 83 mm.
2. Wkręty powinny trać w dwa otwory w telefonie.
Regulacja głośności
Głośność słuchawki można regulować za pomocą z boku telefonu.
Wyłącznik mikrofonu
Wciśnij i trzymaj
z
, aby wyłączyć mikrofon słuchawki lub zwolnij
z
, aby ponownie go
włączyć.
Przycisk ponownego wybierania
Jeśli wybrany numer jest zajęty lub chcesz ponownie wybrać ten sam numer, podnieś
słuchawkę i naciśnij
r
.
Polski
2
Informacje techniczne
Przełączniki umieszczone z prawej strony i na spodzie telefonu umożliwiają wybór
parametrów technicznych przy poączeniu do urządzenia PBX.
WAŻNE: Przełączniki powinien ustawiać tylko wykwalikowany personel.
CzasRecall(Flash)iEarth/Time
Jest możliwość zmiany czasu przerwania pętli 100/300 ms funkcji Recall.
Standardowe ustawienie wynosi 100 ms.
Metoda Earth dotyczy innych krajów.
Tonowo / Impulsowo
Wybór metody wybierania uzależniony od centrali PBX. Zalecaną metodą wybierania
jest system tonowy.
Wskaźnikwiadomościoczekującej
Niektóre centrale PBX wykorzystują funkcję Wiadomość oczekująca.
Przełącznik wyboru trybu pracy jest umieszczony z prawej strony telefonu.
Funkcja MW działa w różny sposób, zależnie od danej centrali PBX. Dodatkowe
informacje można uzyskać u operatora. Dostępne są następujące cztery opcje: +, -,
wskaźnik dzwonka ( ) i wysokie napięcie DC (HV). Jeśli współpracująca centrala nie
obsługuje tej funkcji, należy wybrać ( ).
Deklaracja zgodności
Firma Doro oświadcza, że urdzenie Doro AUB 50 spełnia podstawowe wymagania
oraz inne istotne przepisy Dyrektyw 1999/5/EC (R&TTE), 2002/95/EC (ROHS).
Kopia deklaracji producenta jest dostępna pod adresem www.doro.com/dofc.
Rozwiązywanie problemów
Sprawdź, czy przewód telefoniczny nie jest uszkodzony i został prawidłowo podłączony.
Odłącz wszystkie inne urządzenia, które mogą być poączone.
Jeśli problem został rozwzany, uszkodzenie występuje w innym urządzeniu.
Aparat należy przetestować z linią telefonicz, która na pewno jest sprawna. Jeśli aparat
dzie działał, to prawdopodobnie uszkodzona jest linia telefoniczna użytkownika. Jeśli
nadal występują problemy, należy skontaktować się z serwisem.
Polski
GWARANCJA
INFOLINIA: 0-801-674-888
W przypadku kłopotów technicznych z aparatem dzwoń w dni robocze w godzinach
od 8 do 16.
KARTA GWARANCYJNA
DEFINICJE
GWARANT:
TM Distribution Sp. z o.o., ul. Lutniana 39,
71-425 Szczecin, tel. (0-91) 431-11-50, fax. (0-91) 431-11-66
NUMER INFOLINII:
Numer telefoniczny służący do bezpośredniego kontaktu, uzyskania informacji
dotyczących pomocy technicznej. W wypadku zmiany numeru, aktualny numer jest
dostępny na stronie internetowej www.doro.atlantel.pl
AUTORYZOWANY ZAKŁAD SERWISOWY:
Firma świadcząca usługi serwisowe na zlecenie Gwaranta.
Aktualne informacje dotyczące lokalizacji Autoryzowanych Zakładów Serwisowych są
dostępne pod numerem Infolinii i na stronie internetowej www.doro.atlantel.pl
SERWIS CENTRALNY:
Firma świadcząca usługi serwisowe na zlecenie Gwaranta. Aktualne informacje
dotyczące lokalizacji Serwisu Centralnego dostępne są pod numerem Infolinii i na
stronie internetowej www.doro.atlantel.pl
SPRZEDAWCA:
Firma handlowa lub punkt handlowy, w którym dokonany został zakup produktu
objętego niniejszą gwarancją.
POSTANOWIE OGÓLNE
1.TM Distribution Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie produktu, zgodnie z
warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Niniejsza
gwarancja dotyczy produktów dystrybuowanych przez rmę TM Distribution Sp. z
o.o., sprzedawanych na terenie Polski.
2. Gwarant zapewnia serwis w Autoryzowanych Zakładach Serwisowych lub ich
pośrednictwo w przekazaniu sprzętu do naprawy w Serwisie Centralnym.
3. Serwis gwarancyjny będzie świadczony jedynie po przedstawieniu w Autoryzowanym
Zakładzie Serwisowym niniejszej Karty Gwarancyjnej wraz z oryginałem dowodu
zakupu (paragon, rachunek, faktura VAT).
4. Gwarancja przewiduje bezpłatne części zamienne oraz robociznę w okresie 12
miesięcy od daty zakupu produktu, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. W zakres
gwarancji nie wchodzą odpłatne konserwacje sprzętu np. czyszczenie klawiatury itp.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów.
5. Niniejsza gwarancja obejmuje jedynie produkty i nie stosuje się do zasilaczy prądu
zmiennego, akumulatorów, zespołów do ładowania, żarówek, obudów i innego
wyposażenia dodatkowego.
6. Obowiązkiem kupującego jest:
a) dopilnowanie, aby Karta Gwarancyjna była właściwie wypełniona, podpisana i
opatrzona datą sprzedaży oraz pieczęcią sklepu także na odcinkach gwarancyjnych.
W przeciwnym wypadku Gwarancja nie posiada mocy prawnej,
b) sprawdzenie, czy numer seryjny produktu odpowiada numerowi seryjnemu
wpisanemu do Karty Gwarancyjnej.
7. Ochrona gwarancyjna nie będzie udzielona jeżeli w Karcie Gwarancyjnej wystąpią
jakiekolwiek zmiany, wytarcia, zamazania lub numer seryjny umieszczony na produkcie,
umożliwiający jego identykację będzie nieczytelny lub będzie nosił ślady zmian.
8. Kartę Gwarancyjną należy przechowywać wraz z oryginalnym dowodem zakupu.
9. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego
wynikających z niezgodności towaru z umową.
WARUNKI GWARANCJI
10. Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi
podzespołami i/lub defektami produkcyjnymi.
11. Niniejszą gwarancję stosuje się do produktów przedstawionych przez Klienta w
Autoryzowanym Zakładzie Serwisowym łącznie z:
a) poprawnie wypełnioną Kartą Gwarancyjną,
b) oryginalnym dowodem opatrzonym datą zakupu taką samą jak w Karcie Gwarancyjnej.
12. Gwarancja przewiduje bezpłatne części zamienne oraz robociznę w okresie 12
miesięcy od daty zakupu, okres ten nie jest przedłużany lub odnawiany, także w
wypadku wymiany produktu na nowy na zasadach określonych w niniejszej gwarancji.
13. Produkt musi być dostarczony bezpośrednio do najbliższego Autoryzowanego
Zakładu Serwisowego lub Sprzedawcy wraz z poprawnie wypnioną Kartą
Gwarancyjną i oryginalnym dowodem zakupu lub przesłany do Serwisu Centralnego.
Informacja o sposobie wysyłki sprzętu, rodzaju przewoźnika jest dostępna pod numerem
Infolinii. Przesyłki realizowane w inny niż wskazany sposób, nie będą odbierane.
14. W przypadku wysyłki do Serwisu Centralnego, wraz z produktem należy przesłać:
a) szczegółowy opis problemu technicznego,
b) kartę gwarancyjną,
c) kopię oryginału dowodu zakupu.
15. Wszelkie koszty zwzane z zapewnieniem bezpiecznego opakowania, ubezpieczenia
i innym ryzykiem ponosi Klient.
16. Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte w możliwie krótkim terminie.
Polski
17. Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy jeżeli:
a) w okresie gwarancji Autoryzowany Zaad Serwisowy dokona pięciu napraw, a produkt nadal
dzie wykazyw wady, które uniemożliwiają użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem,
b) Serwis Centralny stwierdzi na piśmie, że usuncie wady jest niemożliwe.
18. Przy wymianie wadliwego produktu na nowy potca się równowartość brakujących
lub uszkodzonych przez Klienta elementów i koszt ich wymiany.
19. Jli wymiana produktu na nowy jest niemożliwa, Klientowi przysługuje prawo do
zwrotu zapłaconej kwoty.
20. Gwarancją nie są objęte:
a) wypadki zaistniałe podczas transportu i przeładunku oraz wywołane tym uszkodzenia,
b) wadliwe działanie lub uszkodzenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem,
niedbałością Klienta lub stosowaniem produktu niezgodnie z zaleceniami instrukcji
obsługi, przeznaczeniem lub przepisami bezpieczeństwa,
c) mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady,
d) wadliwe działanie lub uszkodzenie wynikłe na skutek pożaru, powodzi, zjawisk
atmosferycznych (np. uderzenia pioruna), nieprzewidzianych wypadków, korozji, rdzy,
plam, zalania, przepięć w sieci energetycznej lub telefonicznej,
e) produkty, w których osoby inne niż Autoryzowany Zakład Serwisowy (w tym
Klient) naruszyły plombę gwarancyjną lub w jakikolwiek inny sposób przeprowadziły
przeróbki, zmiany, dostrojenia lub naprawy,
f) produkty, w których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób
zmieniono, zamazano lub zatarto.
21. Urządzenie traci gwarancję w przypadku stwierdzenia przez Autoryzowany
Zakład Serwisowy, że uszkodzenie nastąpiło na skutek zjawiska atmosferycznego lub
przepięcia w linii telefonicznej lub zasilającej sieci energetycznej.
22. Decyzja Serwisu Centralnego odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyz
ostateczną.
23. W przypadku zaistnienia zakłóceń w dzialności rmy spowodowanych
nieprzewidzianymi okolicznościami, np. klęskami żywiołowymi, ograniczeniami
importowymi, niepokojami społecznymi, TM Distribution Sp. z o.o. nie będzie ponosić
odpowiedzialności wynikającej z niniejszej gwarancji.
24. Gwarant nie odpowiada za straty i szkody powstałe w wyniku braku możliwości
korzystania ze sprzętu przebywacego w naprawie lub użytkowania uszkodzonego sprzętu.
25. Gwarancja obejmuje swym zasięgiem produkty sprzedane i użytkowane na
terytorium Polski.
26. Podstawą do rozstrzygncia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowzujące na
terytorium Polski.
(v.07-04)
… …..
Podpis nabywcy Podpis sprzedawcy
Polski
GWARANCJA
Uwagi dotyczące bezpiecznego użytkowania
● Zapoznać się dokładnie z instrukcją obsługi.
● Przed przystąpieniem do czyszczenia urządzenia odłączyć przewody zasilające,
liniowe, sieciowe itp. Urządzenie należy czyścić miekką, suchą szmatką.
Nie kierować środków czyszczących bezpośrednio na obudowę.
● Nie wystawiać urządzenia na działanie deszczu lub jakiejkolwiek wilgoci.
● Urządzenie ustawić na płaskiej stabilnej powierzchni lub prawidłowo zawiesić na
ścianie, jeśli informują o tym wskazówki zamieszczone w instrukcji.
● Nie używać urdzenia w czasie burzy lub w pobliżu miejsca wydobywania się gazu.
● Jeśli obudowa urdzenia zawiera otwory wentylacyjne, należy sprawdz,
czy są odsłonte.
● Kable zasilające, liniowe, sieciowe itp. nie mogą być narażone na nadepnięcie,
potrącenie.
● Urządzenie nie może być ustawione w pobliżu źródeł ciepła - grzejnika, pieca,
kominka itp.
● Nie przekłuwać obudowy, może to spowodować uszkodzenia w obwodach
elektrycznych.
● Jeśli urządzenie nie działa, należy niezwłocznie zawieźć go do autoryzowanego
punktu serwisowego.
● Urządzenie wymaga profesjonalnej naprawy, gdy:
a) kable lub wtyczki urządzenia są uszkodzone
b) urządzenie było narażone na działanie wilgoci, deszczu, wysokiej temperatury itp.
c) funkcje omówione w instrukcji obsługi nie działają prawidłowo.
d) urdzenie spadło, obudowa uległa uszkodzeniu itd.
TM Distribution Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do błędów w druku oraz zmian
w specykacji technicznej bez uprzedzenia.
Symbolprzekreślonegopojemnikanaśmieciumieszczonynaprodukcielubnaopakowaniu
oznaccza,żetegoproduktunienależypoupływieokresuużytkowaniausuwaćwrazzinnymi
odpadamipochodzącymizgospodarstwdomowych.Celemuniknięciaszkodliwegowpływu
niekontrolowanegousuwaniaodpadównaśrodowiskonaturalneizdrowieludzi,prosimyoodd-
zielenieproduktuodinnegotypuodpadów.Tensposóbpostępowania,będącystałąpraktyką,
umożliwizbieranie,przetwarzanie,odzysk,wtymrecykling,iunieszkodliwianiezużytego
sprzętuelektrycznegoielektronicznego.
Wceluuzyskaniainformacjinatematbezpiecznegodlaśrodowiskapostępowaniazezużytym
sprzętem,użytkownicywgospodarstwachdomowychpowinniskontaktować
sięzpunktemsprzedażydetalicznej,wktórymdokonalizakupuproduktulubz
organemwładzlokalnych.
Użytkownicywrmachpowinniskontaktowaćsięzeswoimdostawcąi
sprawdzićwarunkiumowyzakupu.Zużytegoproduktunienależyusuwaćrazem
zinnymiodpadami.


      
          
      
     
      
        
       
     
  
        
     
      
       
       
        
  
Masa sprtu: 0,580 kg
Prawidłowe usuwanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
Polski
Polski
Pierwsza naprawa
data:
opis uszkodzenia:
pieczêæ serwisu
Druga naprawa
data:
opis uszkodzenia:
pieczêæ serwisu
Trzecia naprawa
data:
opis uszkodzenia:
pieczêæ serwisu
Czwarta naprawa
data:
opis uszkodzenia:
pieczêæ serwisu
Pi¹ta naprawa
data:
opis uszkodzenia:
pieczêæ serwisu
data naprawy...........................
opis uszkodzenia:
u¿yte czêœci:
pieczêæ serwisu
data naprawy...........................
opis uszkodzenia:
u¿yte czêœci:
pieczêæ serwisu
data naprawy...........................
opis uszkodzenia:
u¿yte czêœci:
pieczêæ serwisu
data naprawy...........................
opis uszkodzenia:
u¿yte czêœci:
pieczêæ serwisu
data naprawy...........................
opis uszkodzenia:
u¿yte czêœci:
pieczêæ serwisu
KARTA GWARANCYJNA
APARATÓW
TELEFONICZNYCH
DORO
MODEL:
numer fabryczny...................................
data sprzeda¿y.....................................
piecz¹tka sklepu
podpis sprzedawcy
MODEL:
numer fabryczny ............................................
pieczêæ sklepu
data sprzeda¿y:................... podpis sprzedawcy:.........................
ODCINEK GWARANCYJNY NR 1
MODEL:
numer fabryczny ............................................
pieczêæ sklepu
data sprzeda¿y:................... podpis sprzedawcy:.........................
ODCINEK GWARANCYJNY NR 2
MODEL:
numer fabryczny ............................................
pieczêæ sklepu
data sprzeda¿y:................... podpis sprzedawcy:.........................
ODCINEK GWARANCYJNY NR 3
MODEL:
numer fabryczny ............................................
pieczêæ sklepu
data sprzeda¿y:................... podpis sprzedawcy:.........................
ODCINEK GWARANCYJNY NR 4
MODEL:
numer fabryczny ............................................
pieczêæ sklepu
data sprzeda¿y:................... podpis sprzedawcy:.........................
ODCINEK GWARANCYJNY NR 5
AUB 50
AUB 50
AUB 50
AUB 50
AUB 50
AUB 50
Polski
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40

Doro AUB 6 Karta katalogowa

Kategoria
Telefony
Typ
Karta katalogowa
Ten podręcznik jest również odpowiedni dla