20
Gwarancja/Serwis
Warunki gwarancji
1.Electrolux Poland Sp. z o.o. gwarantuje, ¿e zakupione urz¹dzenie jest wolne od wad
fizycznych zobowi¹zuj¹c siê jednoczesnie - w razie ujawnienia takich wad w okresie
gwarancyjnym i w zakresie okreœlonym niniejszym dokumentem - do ich usunieêia w
sposób uzale¿niony od w³aœciwoœci wady.
2.
Ujawniona wada zostanie usunieta na koszt gwaranta w ci¹gu 14 dni od daty zg³oszenia
uszkodzenia do autoryzowanego punktu serwisowego Electrolux Poland.
3.
W wyj¹tkowych przypadkach koniecznosci sprowadzenia czêœci zamiennych od
producenta termin naprawy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony do 30 dni.
4.
Okres gwarancji dla u¿ytkownika wynosi 24 miesi¹ce od daty zakupu.
5.
Sprzêt przeznaczony jest do u¿ywania wy³¹cznie w warunkach indywidualnego
gospodarstwa domowego.
6.
Gwarancja nie obejmuje:
–
uszkodzeñ powsta³ych na skutek u¿ywania urz¹dzenia niezgodnie z instrukcj¹ obs³ugi,
–
uszkodzeñ mechanicznych, chemicznych lub termicznych,
–
uszkodzeñ spowodowanych dzia³aniem si³y zewnêtrznej np. przepiêcia w sieci
elektrycznej, wy³adowania atmosferycznego,
–
napraw i modyfikacji dokonanych przez firmy lub osoby nie maj¹ce autoryzacji
Electrolux Poland,
–
czêœci z natury ³atwo zu¿ywalnych takich jak: ¿arówki, bezpieczniki, filtry, pokrêt³a.
7.
Klientowi przys³uguje wymiana sprzêtu na nowy jezeli po wykonaniu w okresie gwarancji
czterech napraw nadal wystêpuj¹ w nim wady. Przez naprawê rozumie siê wykonanie
czynnoœci o charakterze specjalistycznym w³aœciwym dla usuniêcia wady. Pojêcie
naprawy nie obejmuje: instalacji, instrukta¿u, konserwacji sprzêtu, poprawy po³¹czeñ
mechanicznych lub elektrycznych.
8.
Wymiany sprzêtu dokonuje autoryzowany punkt serwisowy Electrolux Poland lub jeœli jest
to niemo¿liwe placówka sprzeda¿y detalicznej, w której sprzêt zosta³ zakupiony. Sprzêt
zwracany po wymianie musi byc kompletny, bez uszkodzeñ mechanicznych.
Niespe³nienie tych warunków mo¿e spowodowaæ nie uznanie gwarancji.
9.
Monta¿ sprzêtu wymagaj¹cego specjalistycznego pod³¹czenia do sieci gazowej lub
elektrycznej mo¿e byæ wykonany wy³¹cznie przez osoby posiadaj¹ce odpowiednie
uprawnienia pod rygorem utraty gwarancji.
10.
Electrolux Poland nie ponosi ¿adnej odpowiedzialnoœci za uszkodzenia powsta³e na
skutek niew³aœciwego zainstalowania sprzêtu lub napraw wykonanych przez osoby
nieupowañione.
11.
Koszty nieuzasadnionego wezwania serwisu pokrywa klient.
12.
Powy¿sza gwarancja nie wy³¹cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ kupuj¹cego
wynikaj¹cych z tytu³u niezgodnoœci towaru z umow¹.
13.
Niniejsza gwarancja obowi¹zuje na terytorium Polski.
14.Warunkiem dokonania naprawy lub wymiany urz¹dzenia w ramach gwarancji jest
przedstawienie dowodu zakupu z wpisan¹ dat¹ sprzeda¿y, potwierdzon¹ pieczêci¹ i
podpisem sprzedawcy.
Uwaga: uszkodzenie lub usuniêcie tabliczki znamionowej z urz¹dzenia mo¿e spowodowaæ
nie uznanie gwarancji.
Electrolux Poland Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa
tel. 22 434 73 00
www.electrolux.pl