KROK 4 ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Dioda LED Przyczyna Rozwiązanie
Dioda LED nie
świeci się.
Brak zasilania. Sprawdź, czy zasilacz jest podłączony.
Dioda świeci się
na czerwono.
Brak połączenia między
Arqua TX1 i RX1.
Sprawdź, czy RJ45 / przewód sieciowy jest podłączony. Podczas podłączania
przewodu użytkownik powinien usłyszeć kliknięcie.
Dioda
świeci się na
pomarańczowo.
Brak obrazu na monitorze.
Sprawdź, czy wszystkie połączenia między Arqa TX1 a lokalnym komputerem
PC są prawidłowe.
Sprawdź, czy przewód Arqa RX1 (monitor) jest prawidłowo podłączony.
Jeżeli wszystko jest podłączone, ale nie pojawia się funkcja, ponownie podłącz
zasilanie.
Jeżeli OSD jest widoczny, wybierz opcję „O” i rozdzielczość monitora. Następnie
naciśnij klawisz z odpowiednim numerem na klawiaturze.
Dioda świeci się
na zielono.
Klawiatura nie działa.
Odłącz klawiaturę i podłącz ją ponownie, a następnie poczekaj, aż zainstaluje
się sterownik (kilka sekund).
Sprawdź wszystkie połączenia USB po obu stronach (Arqua TX1 i RX1).
Jeżeli klawiatura wciąż nie działa, odłącz, a następnie podłącz ponownie
zasilacz.
Dioda świeci się
na zielono.
Brak dźwięku.
Nawiąż połączenie audio:
Wsuń wtyczkę stereo do wyjścia audio komputera PC (zielone) i podłącz ją do
gniazda „In” w Arqa TX1. Podłącz wyjście „Out” Arqa RX1 do głośnika/słuchawek.
Nawiąż połączenie mikrofonowe:
Wsuń wtyczkę stereo do wejścia mikrofonu komputera PC (różowe) i podłącz
ją do gniazda „Out” w Arqa TX1. Podłącz wejście „In” Arqa RX1 do mikrofonu.
Dioda świeci się
na zielono.
Ekran migocze, obraz nie
wyświetla się normalnie.
Pobierz i zainstaluj najnowsze oprogramowanie sprzętowe ze strony
internetowej Datapath.
Dioda miga na
zielono.
Arqa RX1 i TX1 mają
zainstalowane inne wersje
oprogramowania sprzętowego
lub moduł USB jest niezgodny.
Skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej Datapath.
Diody migają
różnie.
Arqa RX1 i TX1 mogą
mieć zainstalowane inne
wersje oprogramowania
sprzętowego.
Wejdź do OSD, aby sprawdzić wersje oprogramowania sprzętowego. Aby
otworzyć OSD, naciśnij klawisz Scroll Lock przynajmniej pięć razy szybko raz za
razem. Wersja oprogramowania sprzętowego wyświetli się pod menu. Jeżeli
aktualizacja oprogramowania sprzętowego nie zadziała, skontaktuj się
z zespołem pomocy technicznej Datapath.
9
Skrócona instrukcja obsługi Arqa