145
3. Zakres gwarancji
GwarancjaproducentaDKBrozpoczynasięwdniuzakupuijestważnawobecpierwszegokupcaprywatnego.Warunkiemroszczeńgwarancyjnych
jest okazanie oryginalnego paragonu zakupu.
Świadczenia gwarancyjne udzielane są według uznania DKB poprzez naprawę, wymianę wadliwych części, wymianę produktu lub poprzez
obniżeniecenyzakupuwprzypadku,gdyniestwierdzonowpływunadziałanieproduktu.Wykluczasięodstąpienieodumowysprzedażyzpowodu
przypadkówobjętychgwarancją.Wokresieprowadzenianaprawgwarancyjnychnieudzielasięproduktówzamiennych.
Udzielenieświadczeńgwarancyjnychniewpływanaprzedłużenie,bądźustanowienienowegookresugwarancji.Wymienioneczęściproduktów
przechodząnawłasnośćDKB.Wprzypadkuwymianyproduktu,okresgwarancjinaliczanyjestodnowa.
Udziela się następujących okresów gwarancji:
• 3 lata na rdzę emaliowanych części kuli (część spodnia i pokrywa)
• 3 lata na rdzę lub spalenie emaliowanego rusztu grilla
• 3 lata na rdzę lub spalenie wszystkich elementów ze stali szlachetnej
• 2 lata na wszystkie pozostałe wady produkcyjne i materiałowe
• Gwarancja dla wad powłok emaliowanych udzielana jest wyłącznie w przypadku zgłoszeń w okresie 30 dni od daty zakupu. Dotyczy ona tylko
nowych,jeszczenieużywanychurządzeń.
4. Podłączenie
Brak wad, tzn. zgodnie z postanowieniami nie występują wady materiałowe lub produkcyjne, względnie nie udziela się świadczeń gwarancyjnych
w następujących przypadkach:
• Standardowezużyciewczasieużytkowaniazgodniezprzeznaczeniem
• Uszkodzeniai/lubszkodypowstałenaskutekbłędnego,niewłaściwegolubniezgodnegozprzeznaczeniemużytkowania,jakteżnaskutek
niewłaściwejinstalacji,montażulubpróbnaprawyprzezosobynieposiadająceautoryzacji.
• Uszkodzeniai/lubszkodypowstałenaskuteknieprzestrzeganiainstrukcjiobsługilubzasadużytkowania/konserwacji(jaknaprzykład
uszkodzeniawwynikubłędnegomontażulubniewłaściwegoczyszczeniapowłokemaliowanychtubylubrusztugrilla,nieprzeprowadzenia
próby szczelności, etc.)
• Nierówności,różnicekolorystycznepowłokemaliowanychorazmałebłędy(jaknaprzykładwynikającezprodukcjipunktynapowłocedolnej
krawędzi pokrywy lub na zawieszeniach).
• Zabarwienia i uszkodzenia produktu (np. koloru powierzchni) na skutek wpływu czynników burzowych (włącznie z gradem), niewłaściwego
(brak ochrony przed czynnikami atmosferycznymi) przechowywania produktu lub niewłaściwego stosowania środków chemicznych.
• Tworzenie rdzy i nalotów na skutek wpływu czynników pogodowych lub niewłaściwego stosowania środków chemicznych.
• Wady,któreniewpływająznacząconaużytkowaniezgodnezprzeznaczeniemlubkorzystaniezproduktu.
• Ogólniedlaczęścizużywającychsię,takichjakrusztgrilla,tuba,palnik,termometr,zapalnikzbaterią,elektroda,kabelzapłonu,wążgazowy,
regulator ciśnienia gazu, część grzewcza, reflektor, ochronna folia aluminiowa lub ruszt węglowy
• Uszkodzeniai/lubszkodypowstałenaskutekzmian,niezgodnegozprzeznaczeniemużytkowania,lubcelowegouszkodzenia.
• Uszkodzenia i/lub szkody powstałe na skutek niewłaściwych prac konserwacyjnych lub naprawczych.
• Uszkodzenia i/lub szkody powstałe na skutek nieprzeprowadzenia rutynowych czynności konserwacyjnych.
• Uszkodzenia i/lub szkody powstałe na skutek pierwotnego transportu.
• Uszkodzeniai/lubszkodypowstałenaskuteksiływyższej.
• Uszkodzeniai/lubszkodypowstałenaskutekzużyciawramachprofesjonalnegoużytkowania(hotelarstwo,gastronomia,imprezy
zorganizowane, etc).
DKBwykluczadalejidąceroszczeniaklienta,wykraczającepozaopisaneprzypadki,jeżeliniewynikająonezobowiązkówustawowych
lub
odpowiedzialności.Wszczególnościdotyczytoroszczeńodszkodowawczychztytułuniewypełnieniazobowiązania,rekompensatzaszkody
wynikłezbrakuciągłościdostaw,utratyzyskuiszkódpowstałychwczasietransportu,któreniezostałyzgłoszonewpunkciesprzedażywterminie
do 30 dni od czasu otrzymania produktu.
Produkty OUTDOORCHEF podlegają ciągłemu rozwojowi. Dlatego zmiany produktów mogą następować bez wcześniejszego obowiązku
powiadomienia.
Zarejestrowana marka OUTDOORCHEF reprezentowana jest przez następujące przedsiębiorstwo:
DKB Household Switzerland AG
Eggbühlstrasse 28
Kod pocztowy
8052 Zürich – Szwajcaria
www.dkbrands.com