6
Rozwiazywanie problemów
P1:
O1:
P2:
O2:
P3:
O3:
P4:
O4:
Po podùàczeniu Switcha do gniazdka elektrycznego nie zapalajà siæ diody.
Sprawdz polaczenie przewodu zasilajacego z TE100-S16/TE100-S24 oraz z
gniazdkiem elektrycznym. Sprawdz takze czy w gniazdku jest napiecie.
Kiedy podùàczam komputer do portu Switcha, úwieci siæ dioda LINK/ACT LED,
ale nie úwieci siæ dioda100Mbps.
Jezeli dioda 100Mbps nie zapala sie, oznacza to, ze predkosc polaczenia
komputera wynosi 10Mbps.
Nie moge udostepniac plików po podlaczeniu komputera PC do Switcha.
Po pierwsze, sprawdz diody Switcha. Upewnij sie, ze swieci sie dioda
LINK/ACT. Po drugie, sprawdz kabel sieciowy. Dlugosc kabla powinna wynosic co
najmniej 1,5 metra i nie powinna przekraczac 100 metrów. Po trzecie, wylacz
wszelkie programy typu software firewall. Po czwarte, upewnij sie, ze wlaczony jest
program umozliwiajacy udostepnienie plików i drukarki. Aby uzyskac wiecej
informacji, prosimy o skontaktowanie sie z dzialem pomocy firmy Microsoft.
Po podùàczeniu komputerów do Switcha mogæ ùàczyã siæ z Internetem tylko z
jednego komputera.
Switch nie zostaù zaprojektowany do udostæpniania poùàczenia internetowego
wielu komputerom. Potrzebny jest router internetowy.
Jezeli nadal napotykasz problemy, lub masz pytania dotyczace TE100-S16/TE100-S24,
skontaktuj sie z Oddzialem Pomocy Technicznej firmy TRENDnet.
Polski