16
Rozwi¹zywanie Problemów
P1.
O1.
P2.
O2.
P3.
O3.
Kiedy próbuje dostac sie na strone http://192.168.0.1 przez przegladarke
internetowa, pojawia sie komunikat o bledzie „Nie mozna wyswietlic strony”. Jak
dostac sie na strone konfiguracji TW100-BRV304?
Sprawdz ponownie ustawienia TCP/IP sprzetu, przegladajac instrukcje
przedstawione w dzialach 1-3. Upewnij sie takze, ze swieca sie kontrolki Power,
WAN, oraz LAN na panelu frontowym Routera. Nastepnie spróbuj jeszcze raz
dostac sie na strone http://192.168.0.1 uzywajac przegladarki internetowej.
Nie znam swojego typu Poùàczenia Internetowego. Jak to sprawdziã?
Skontaktuj sie z Dzialem Obslugi Klienta lub Dzialem Pomocy Technicznej
swojego Dostawcy Uslug Internetowych (DUI) w celu uzyskania odpowiednich
informacji.
Zainstalowaùem i zapisa³em swój Typ Po³àczenia internetowego, ale wciàý nie
mogæ poùàczyã siæ z Internetem ze swojego komputera. Co powinienem zrobiã?
Wariant 1: Przejdz do sekcji Status strony konfiguracji, kliknij przycisk
Connection Detail. Kliknij przycisk Release/Renew i pozwól routerowi na
odswiezenie polaczenia. Nastepnie spróbuj dostac sie na strone internetowa,
np. http://www.trendnet.com przy pomocy przegladarki internetowej. Wariant 2:
Wylacz swój modem kablowy/DSL, Router oraz komputer. Nastepnie wlacz modem
kablowy/DSL i poczekaj 60 sekund. Nastepnie wlacz router, poczekaj 60 sekund i
wlacz komputer. Taki prosty reset zazwyczaj pomaga w polaczeniu sie routera z
polaczeniem Internetowym. Nastepnie spróbuj dostac sie na strone internetowa, np.
http://www.trendnet.com przy pomocy przegladarki internetowej.
Uwaga: Szczegóùowe informacje dotyczàce konfiguracji i zaawansowanych
ustawieñ TW100-BRV304 znajdujà siæ w Instrukcji Obsùugi.
W przypadku dalszych problemów z instalacja routera oferujemy swoja pomoc. Prosimy
o przygotowanie informacji dotyczacych swojego konta internetowego (DUI, Typ Konta)
i skontaktowanie sie z nami w nastepujacy sposób: