5
Rozwiazywanie problemów
P1:
O1:
P2:
O2:
P3:
O3:
P4:
O4:
Po podùàczeniu Switcha do gniazdka elektrycznego nie zapalajà siæ diody.
Sprawdz polaczenie zasilacza z urzadzeniem TE100- S55Eplus/
TE100-S88Eplus/ TE100-S16Eplus oraz z gniazdkiem elektrycznym. Sprawdz takze
czy w gniazdku jest napiecie.
Kiedy podùàczam komputer do portu Switcha zapala siæ dioda LINK/ACT, ale
dioda 100Mbps nie úwieci siæ.
Jezeli dioda 100Mbps nie zapala sie, oznacza to, ze predkosc polaczenia
komputera wynosi 10Mbps.
Kiedy podùàczam swój komputer PC do Switcha , nie mogæ udostæpniaã
plików.
Po pierwsze, sprawdz diody Switcha. Upewnij sie, ze pali sie dioda LINK/ACT.
Po drugie, sprawdz kabel sieciowy. Dlugosc kabla powinna wynosic co najmniej 1,5
metra i nie powinna ona przekraczac 100 metrów. Po trzecie, wylacz wszelkie
programy typu software firewall. Po czwarte, upewnij sie, ze wlaczony jest program
umozliwiajacy udostepnienie plików i drukarki. Aby uzyskac wiecej informacji,
prosimy o skontaktowanie sie z dzialem pomocy firmy Microsoft.
Po podùàczeniu komputerów do Switcha mogæ ùàczyã siæ z Internetem tylko z
jednego komputera.
Switch nie zostaù zaprojektowany do udostæpniania poùàczenia internetowego
wielu komputerom. Potrzebny jest router internetowy.
Jeýeli nadal napotykasz problemy, lub masz pytania dotyczàce TE100- S55Eplus/
TE100-S88Eplus/ TE100-S16Eplus, skontaktuj siæ z Oddziaùem Pomocy Technicznej
firmy TRENDnet.
Polski