Informacje o monitorze | 9
Cechy produktu
Monitor Alienware AW2721D ma wyświetlacz ciekłokrystaliczny (LCD) na
cienkowarstwowych tranzystorach (TFT) z aktywną matrycą, i podświetleniem
diodami LED. Funkcje monitora obejmują:
•Obszar wyświetlania o przekątnej 68,47 cm (27 cali). Rozdzielczość: Do
2560 x 1440 poprzez DisplayPort i HDMI z pełnoekranową obsługą
niższych rozdzielczości, z obsługą dużej szybkości odświeżania 240 Hz.
• Monitor NVIDIA® G-SYNC® ULTIMATE z krótkim czasem odpowiedzi 1
ms szary do szarego w trybie Extreme (Ekstremalny)*.
• Paleta kolorów 131,3% sRGB i DCI P3 98%.
•Możliwość nachylania, obracania w poziomie i obrócenia wyświetlacza oraz
regulacji wysokości.
• Wyjmowany stojak oraz otwory montażowe Video Electronics Standards
Association (VESA™) 100 mm umożliwiające elastyczne rozwiązanie
mocowania.
• Łączność cyfrowa poprzez 1 port DisplayPort i 2 porty HDMI.
•Wyposażony w 1 port przesyłania danych USB SuperSpeed 5 Gb/s
(USB 3.2 Gen1) typu B, 1 port pobierania danych USB SuperSpeed
5 Gb/s (USB 3.2 Gen1) typu A z funkcją ładowania oraz 3 porty
pobierania danych USB SuperSpeed 5 Gb/s (USB 3.2 Gen1) typu A.
• Funkcja Plug and Play, jeżeli obsługiwana jest przez system.
• Regulację
poprzez menu ekranowe (OSD) ułatwiające konfigurację i
optymalizację ekranu.
• Model AW2721D oferuje kilka trybów ustawień wstępnych, w tym FPS
(strzelanka z perspektywy pierwszej osoby), MOBA/RTS (gry strategiczne
w czasie rzeczywistym), RPG (gry z podziałem na role), SPORTS (wyścigi) i
trzy tryby do personalizacji gier, w zależności od preferencji użytkownika.
Ponadto usprawniono główne funkcje gier, takie jak Timer (Czasomierz),
Frame Rate (Liczba klatek na sekundę), oraz Display Alignment
(Wyrównanie obrazu), co poprawiło wydajność i jakość grania.
•<
0,3 W w trybie gotowości.
• VESA DisplayHDR™ 600.
• Optymalna wygoda dla oczu dzięki ekranowi z funkcją zapobiegania
migotaniu.
PRZESTROGA: W dłuższej perspektywie światło niebieskie emitowane
przez monitor może mieć niekorzystne skutki dla oczu, m.in. powodować
zmęczenie wzroku w wyniku kontaktu z urządzeniami cyfrowymi.