4.2 Komunikaty błędów
Ekran Przyczyna i rozwiązanie
Nie można zarejestrować
Nie można połączyć się z głównym
monitorem. Włącz Wi-Fi dla tego
smartfona.
Nie można połączyć się z głównym
monitorem. Sprawdź połączenie
Wi-Fi.
R Siła sygnału routera bezprzewodowego jest słaba.
→ Umieść urządzenia w innym miejscu, aby urządzenie przenośne i główny mo-
nitor były bliżej routera bezprzewodowego.
R Procedura rejestracji nie została zakończona w określonym czasie.
→ Upewnij się, że router bezprzewodowy jest włączony, główny monitor i urzą-
dzenie przenośne są z nim połączone, po czym spróbuj ponownie zarejes-
trować urządzenie przenośne w routerze bezprzewodowym.
R Funkcja Wi-Fi urządzenia przenośnego jest wyłączona.
→ Włącz funkcję Wi-Fi w urządzeniu przenośnym.
R Urządzenie przenośne jest poza zasięgiem routera bezprzewodowego.
→ Upewnij się, że router bezprzewodowy jest włączony, główny monitor i urzą-
dzenie przenośne są z nim połączone, po czym spróbuj ponownie zarejes-
trować urządzenie przenośne w routerze bezprzewodowym.
Nie można połączyć się z głównym
monitorem. Sprawdź zasilanie lub
połączenie sieci Wi-Fi z głównym
monitorem.
R Główny monitor nie jest połączony z routerem bezprzewodowym.
→ Upewnij się, że router bezprzewodowy jest włączony, główny monitor i urzą-
dzenie przenośne są połączone z tym samym routerem bezprzewodowym,
po czym spróbuj ponownie.
Stacja bramowa jest niedostępna R Występuje problem z połączeniem między głównym monitorem i stacją bramową.
→ Upewnij się, że stacja bramowa jest zasilana.
→ Upewnij się, że nie występują problemy z połączeniem między stacją bramo-
wą i głównym monitorem.
Nie można połączyć się z serwe-
rem. Sprawdź ustawienia.
R Ustawienia serwera e-mail są nieprawidłowe.
→ Zmień odpowiednio ustawienia i spróbuj ponownie (str. 12).
R Router bezprzewodowy nie może połączyć się z Internetem.
→ Upewnij się, że router bezprzewodowy jest odpowiednio skonfigurowany, aby
połączone z nim urządzenia mogły łączyć się z Internetem.
Błąd uwierzytelniania
Sprawdź rodzaj zabezpieczeń i us-
tawienia uwierzytelniania SMTP
R Ustawienia zabezpieczeń są nieprawidłowe.
R Ustawienia uwierzytelniania SMTP są wymagane, lecz są nieprawidłowe.
→ Zmień odpowiednio ustawienia i spróbuj ponownie (str. 12).
Błąd uwierzytelniania
Sprawdź swoją nazwę konta lub
hasło
R Ustawione nazwa użytkownika i/lub hasło używane do uwierzytelniania SMTP są
nieprawidłowe.
→ Zmień odpowiednio ustawienia i spróbuj ponownie (str. 12).
Błąd połączenia R Główny monitor nie jest połączony z routerem bezprzewodowym.
→ Upewnij się, że router bezprzewodowy jest włączony, a główny monitor może
się z nim połączyć.
Połączono z nowym bezprzewodo-
wym punktem dostępowym (SSID).
Czy chcesz go dodać?
R Identyfikator SSID routera bezprzewodowego uległ zmianie od czasu ostatniego
korzystania z aplikacji, ponieważ został zmieniony lub ponieważ router bezprze-
wodowy został zastąpiony nowym urządzeniem.
→ Dodaj bezprzewodowy punkt dostępowy do listy bezprzewodowych punktów
dostępowych (str. 14). (Można zapisać maksymalnie 10 bezprzewodowych
punktów dostępowych).
4.3 Informacja na temat znaków towarowych i praw autorskich
Znaki towarowe
R Wi-Fi jest zastrzeżonym znakiem towarowym lub znakiem towarowym stowarzyszenia Wi-Fi Alliance.
R iPhone i iPad są znakami towarowymi firmy Apple Inc., zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.
R Android jest znakiem towarowym firmy Google Inc.
R Wszystkie inne znaki towarowe użyte w niniejszej instrukcji należą do ich odpowiednich właścicieli.
20
4. Informacje ogólne