Podręcznik użytkownika aplikacji Dell Display Manager | 13
2. Sprawdź
w menu ekranowym monitora, czy włączona jest funkcja DDC/CI.
3. Up
ewnij się, że posiadasz właściwy i aktualny sterownik graficzny wydany
przez producenta karty graficznej (Intel, AMD, NVIDIA itp.).
Nieprawidłowy sterownik graficzny jest częstą przyczyną niedziałania
aplikacji DDM.
4. Us
uń wszelkie stacje dokujące, przedłużacze i konwertery spomiędzy
monitora i portu karty graficznej. Niektóre tańsze przedłużacze,
koncentratory i konwertery mogą nie obsługiwać prawidłowo funkcji
DDC/CI i powodować niedziałanie aplikacji DDM. Jeśli dostępna jest
nowsza wersja sterownika takiego urządzenia, zaktualizuj do niej.
5. U
ruchom ponownie system.
Aplikacja DDM może n
ie współpracować z następującymi monitorami:
• Modele monitorów Dell sprzed 2013 roku oraz seria D monitorów Dell.
Więce
j informacji można znaleźć na stronach pomocy technicznej dla
produktów Dell
• Monitory do gier wykorzystujące technologię G-sync firmy
NVIDIA
• Monitory wirtualne i bezprzewodowe nie obsługują funkcji
DDC/CI
• Niektóre wczesne modele monitorów DP 1.2 — może być konieczn
e
wyłączenie funkcji MST/DP 1.2 w menu ekranowym monitora
Jeśl
i komputer jest podłączony do Internetu, użytkownik będzie powiadamiany
o dostępności nowych wersji aplikacji DDM. Zalecamy pobieranie i instalowanie
najnowszych wersji aplikacji DDM.
Dostępność nowszej
wersji można także sprawdzić, klikając prawym przyciskiem
myszy ikonę DDM i jednocześnie przytrzymując wciśnięty klawisz „Shift”.