12 | Podręcznik użytkownika aplikacji Dell Display Manager
Rozwiązywanie problemów
Jeśli aplikacja DDM nie współpracuje z monitorem, na pasku powiadomień
pojawi się niżej pokazana ikona.
Po kliknięciu ikony aplikacja DDM wyświetli bardziej szczegółowy komunikat o
błędzie.
Aplikacja DDM współpracuje tylko z monitorami marki Dell. Jeśli używasz
monitorów innych marek, aplikacja DDM nie będzie ich obsługiwała.
Jeśli aplikacja DDM nie może wykryć i/lub połączyć się z obsługiwanym
monitorem Dell, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
1. Upewnij się, że kabel wideo jest prawidłowo podłączony do monitora i do
komputera, sprawdzając w szczególności, czy wtyczki są całkowicie
wciśnięte w gniazda.
2. Sprawdź w menu ekranowym monitora, czy włączona jest funkcja DDC/CI.
3. Upewnij się, że posiadasz właściwy i aktualny sterownik graficzny wydany
przez producenta karty graficznej (Intel, AMD, NVIDIA itp.).
Nieprawidłowy sterownik graficzny jest częstą przyczyną niedziałania
aplikacji DDM.
4. Usuń wszelkie stacje dokujące, przedłużacze i konwertery spomiędzy
monitora i portu karty graficznej. Niektóre tańsze przedłużacze,
koncentratory i konwertery mogą nie obsługiwać prawidłowo funkcji
DDC/CI i powodować niedziałanie aplikacji DDM. Jeśli dostępna jest
nowsza wersja sterownika takiego urządzenia, zaktualizuj do niej.
5. Uruchom ponownie system.