12
Gwarancja
WARUNKI GWARANCJI
Szanowny Kliencie!
Właśnie zakupiłeś drukarkę Sagem Communication i dziękujemy za twój zakup. Urządzenie zostało
wyprodukowane z największą troską i mamy nadzieję, że będziesz nim w pełni usatysfakcjonowany.
Niezależnie od troski podjętej do wyprodukowania niniejszego wyposażenia, w przypadku stwierdzenia
uszkodzenia prosimy o kontakt ze sprzedawcą, który poinformuje, jak należy postępować.
Wyposażenie, które właśnie zakupiłeś (za wyjątkiem taśmy, papieru…) posiada gwarancję na części
zamienne i robociznę* wystawioną przez Sagem Communication, zgodnie z warunkami i procedurami
poniżej, na wszystkie wady produkcyjne w okresie 12 (dwunastu) miesięcy od daty zakupu wyposażenia,
jeżeli wady te są wynikiem niewłaściwego wykonania (dla wyposażenia: trzy (3) miesiące od daty
zakupu). Gwarancja obowiązuje przy za
łożeniu, że wyposażenie jest stosowane właściwie i zgodnie z
przeznaczeniem.
Wymagany będzie dowód zakupu; dlatego prosimy o przechowywanie rachunku w bezpiecznym miejscu.
Wyposażenie, które było naprawiane w czasie wymienionego wyżej okresu gwarancji jest objęte
gwarancją (części zamienne i robocizna) Sagem Communication do upływu późniejszej z dwóch dat:
•upływu okresu gwarancji podanego wyżej,
• lub trzech (3) miesięcy od interwencji Sagem Communication.
W okresie naprawy nie będzie dostarczane wyposażenie zastępcze.
Przed oddaniem swojego urządzenia do sprzedawcy, prosimy pamiętać:
• Zapisz wszystkie dane osobowe, ponieważ mogą zostać usunięte w czasie procesu naprawy. Sagem
Communication nie będzie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenie twoich danych i nie będzie
podejmować próby ponownego wprowadzenia tych danych do urządzenia.
• W opakowaniu z urządzeniem umieść swoje nazwisko, adres i numer telefonu.
•Dołącz kopię dowodu zakupu wyposażenia.
•Na życzenie sprzedawcy, weź
ze sobą całe wyposażenie (kable…), materiały eksploatacyjne i swoje
własne przedmioty (karty pamięci, klucz sprzętowy…).
Gwarancja nie narusza ustawowych praw konsumentów prywatnych.
Poniższe obowiązuje jedynie w Wielkiej Brytanii. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszej gwarancji
zostanie uznane za w całości lub w części nieważne lub niezgodne z prawem, ze względu na
obowiązujące przepisy dotyczące konsumentów wynikające z prawa Angielskiego, taka nieważność lub
niezgodność nie będzie naruszać lub wpływać w jakikolwiek sposób na pozostałe postanowienia lub
części niniejszej gwarancji.
*za wyjątkiem przypadków wymienionych w dalszej części dokumentu.
WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI
Nie będzie wynikać żadna odpowiedzialność z gwarancji w odniesieniu do:
1. Awarii lub uszkodzeń spowodowanych:
•niewłaściwym przeprowadzeniem procesu instalacji i nieprzestrzeganiem instrukcji użytkowania; lub
• przyczyną zewnętrzną wobec urządzenia (w
łączając, ale nie ograniczając jedynie do, wstrząsy,
uderzenia pioruna, pożar, wandalizm, wrogie działanie, styczność z rożnymi cieczami lub szkody
spowodowane robactwem, lub wszelkie szkody spowodowane wodą, niewłaściwym napięciem
elektrycznym); lub
• modyfikacjami wyposażenia wykonanymi bez pisemnej zgody Sagem Communication; lub
• brakiem obsługi codziennej (zgodnie z opisem w dokumentacji dostarczonej z wyposażeniem) lub
brakiem nadzoru lub troski; lub
•złymi warunkami środowiskowymi, szczególnie tymi dotyczącymi temperatury i wilgotności, skutkami
zmian napięcia elektrycznego, oporami pasożytniczymi z sieci elektrycznej lub od ziemi; lub
•naprawą, obsługą (otwieranie lub próba otwarcia urządzenia) lub konserwacją wyposażenia przez
osoby nieupoważnione przez Sagem Communication;
2. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub złym opakowaniem urządzenia w czasie przesyłania
do Autoryzowanego centrum serwisowego.
3. Zużycia lub rozerwania spowodowanego normalną, codzienną eksploatacją urządzenia i jego
wyposażenia.
GI AP2700.book Page 12 Mercredi, 20. septembre 2006 4:15 16