Bowers & Wilkins CWM CINEMA 6 Instrukcja obsługi

Kategoria
Głośniki
Typ
Instrukcja obsługi
Polski
Instrukcja uÃytkownika
D
rogi kliencie
Dzi∆kujemy za nabycie produktu firmy Bowers
& Wilkins.
Jeste·my pewni, Ãe nasze kolumny g¡o·nikowe
z
apewniƒ Pa◊stwu wiele mi¡ych wraÃe◊ oraz
przyjemno·π ze s¡uchania muzyki. Jednak przed ich
instalacjƒ prosimy dok¡adnie zapoznaπ si∆ z
p
oniÃszƒ instrukcjƒ obs¡ugi. PomoÃe to optymalnie
wykorzystaπ moÃliwo·ci produktu.
B&W posiada sieπ autoryzowanych dystrybutorów w
p
onad 60 krajach. Sƒ oni w stanie pomóc w
momencie wystƒpienia jakiegokolwiek problemu,
którego nie moÃe rozwiƒzaπ sam sprzedawca.
Ochrona ·rodowiska
Wszystkie produkty B&W sƒ zgodne z
dyrektywami RoHS (ograniczajƒcƒ
uÃycie zwiƒzków niebezpiecznych)
oraz WEEE (regulujƒcƒ przetwórstwo zuÃytego
sprz∆tu elektrycznego i elektronicznego). Symbole
te wskazujƒ na to, Ãe urzƒdzenia sƒ zgodne z
dyrektywami, a równieà Ãe powinny byπ
odpowiednio przetwarzane. Skonsultuj si∆ z
lokalnym punktem sk¡adowania odpadów w celu
zasi∆gni∆cia dalszych informacji.
Zawarto·π opakowania
SprawdØ, czy w kartonie znajdujƒ si∆:
Ramka/obudowa ·cienna z g¡o·nikami oraz
zwrotnicƒ
Maskownica
Pow¡oka do malowania
Schemat montaÃowy
Wprowadzenie
G¡o·nik CWM Cinema 6 zosta¡ zaprojektowany jako
g¡o·nik centralny kina domowego, ale moÃe byπ
równieà stosowany w aplikacjach stereofonicznych
jako g¡o·nik lewego lub prawego kana¡u przedniego,
jak równieà jako g¡o·nik surround.
Bez wzgl∆du jednak na to, jak dobre sƒ g¡o·niki
same w sobie, niemoÃliwe b∆dzie pe¡ne
wykorzystanie ich potencja¡u, je·li nie b∆dƒ one
prawid¡owo zamontowane. Prosimy zapoznaπ si∆ z
instrukcjƒ obs¡ugi. Informacje w niej zawarte
pozwolƒ zoptymalizowaπ prac∆ g¡o·ników.
G¡o·nik CWM Cinema 6 moÃe byπ zamontowany
podczas stawiania ·ciany lub póØniej. W miar∆
moÃliwo·ci sugerujemy montaà podczas konstrukcji
·ciany, niemniej jednak w takiej sytuacji niezb∆dne
b∆dzie wykorzystanie zestawu przed-montaÃowego,
przystosowanego do CWM Cinema 6.
Umiejscowienie g¡o·nika
SprawdØ, czy nie zachodzi konflikt z przebiegiem
innych instalacji (rury wodociƒgowe, kana¡y
k
limatyzacyjne, instalacja elektryczna itd.). W
p
rzypadku p¡yt kartonowo-gipsowych, zwróπ uwag∆
na po¡oÃenie elementów stelaÃu no·nego, aby
w
¡a·ciwie okre·liπ umiejscowienie g¡o·nika.
K
orzystajƒc w wykrywacza metalu, sprawdØ, czy w
wybranej przez Ciebie lokalizacji nie przebiegajƒ
Ã
adne rury.
K
orzystajƒc z ilustracji, upewnij si∆, Ãe pod p¡ytƒ
gipsowƒ pozostaje dostateczna ilo·π miejsca, aby
zaciski mog¡y si∆ w pe¡ni odchyliπ.
U
nikaj umiejscawiania g¡o·ników w przestrzeni, w
której znajdujƒ si∆ kana¡y o cienkich ·ciankach,
gdyà moÃe to powodowaπ brz∆czenie podczas
p
racy g¡o·ników.
G¡o·niki zosta¡y zaprojektowane tak, aby dzia¡a¡y w
s
atysfakcjonujƒcy sposób, w szerokiej gamie
moÃliwych obj∆to·ci komór. Optymalnƒ wielko·ciƒ
jest 20 litrów, wi∆c upewnij si∆, Ãe komora, w której
ma pracowaπ g¡o·nik nie jest zbytnio ograniczona
poprzez stelaà mocujƒcy p¡yt∆ gipsowƒ.
W przypadku ·cian litych, zadbaj o to, aby
przestrze◊ robocza g¡o·nika w ·cianie, by¡a wi∆ksza
nià zewn∆trzny obrys ramki g¡o·nika. W przeciwnym
razie, odtwarzanie niskich cz∆stotliwo·ci b∆dzie
os¡abione.
G¡o·niki zosta¡y zestrojone w taki sposób, aby by¡y
montowane po·rodku ich przestrzeni roboczej.
Umiejscowienie w pobliÃu po¡ƒczenia ·ciany i sufitu,
moÃe powodowaπ nadmierny wzrost reprodukcji
basu, a w wyniku tego dudniƒce brzmienie. Postaraj
si∆ umie·ciπ g¡o·nik przynajmniej 0,5 metra od
kraw∆dzi pomi∆dzy ·cianƒ a sufitem.
Kolejne rozdzia¡y zawierajƒ wskazówki dotyczƒce
optymalnego pozycjonowania g¡o·ników. MoÃe byπ
ono jednak modyfikowane w zaleÃno·ci od
wymogów, jakie stawia konkretne wn∆trze.
Instalacja g¡o·nika jako centralnego kana¡u
systemu kina domowego
Idealnym umiejscowieniem g¡o·nika kana¡u
centralnego jest centralna cz∆·π za ekranem.
Niemniej jednak, takie umiejscowienie jest moÃliwe
podczas uÃywania transparentnego akustycznie
ekranu projekcyjnego. W pozosta¡ych przypadkach,
g¡o·nik centralny b∆dzie umiejscowiony
bezpo·rednio pod lub nad ekranem. Wybierz
wysoko·π, najbliÃszƒ poziomowi uszu s¡uchacza. Na
rysunku 1 zobrazowano prawid¡owe
pozycjonowanie.
Instalacja g¡o·nika jako g¡o·nika kana¡u
przedniego w systemu 2-kana¡owym
W przypadku wielokana¡owych systemów kina
domowego, lewy i prawy g¡o·nik przedni powinien
byπ umieszczony w odleg¡o·ci ok. 0,5 metra od
brzegów ekranu. Obydwa te g¡o·niki oraz g¡o·nik
centralny, powinny byπ umieszczone tak blisko
·rodka wysoko·ci ekranu jak to tylko moÃliwe. Na
rysunku 1 zobrazowano prawid¡owe
pozycjonowanie.
38
CWM Cine 6 man Inside2.qxd 8/11/07 09:59 Page 38
N
ajlepszƒ scen∆ dØwi∆kowƒ w systemie
2
-kana¡owym, moÃna osiƒgnƒπ umieszczajƒc
g¡o·niki w ·cianie pod kƒtem od 40° do 60° w
s
tosunku do punktu ods¡uchu.
Instalacja g¡o·nika jako g¡o·nika kana¡u
surround
G
¡o·niki powinny byπ umieszczone co najwyÃej
60cm powyÃej poziomu uszu s¡uchacza.
System 5.1-kana¡owy: Kƒt poziomy wzgl∆dem
·
rodka pozycji ods¡uchowej powinien wynosiπ oko¡o
120° od ·rodka ekranu. Na rysunku 3.1 zilustrowane
z
osta¡o to ustawienie.
S
ystem 6.1-kana¡owy:
U
mie·π g¡o·niki z dwóch stron
i w jednej linii ze ·rodkiem miejsca ods¡uchowego
oraz jeden g¡o·nik centralnie za s¡uchaczami. Na
rysunku 3.2 zilustrowane zosta¡o to ustawienie.
System 7.1-kana¡owy: Umie·π g¡o·niki z dwóch
stron i w jednej linii ze ·rodkiem miejsca
ods¡uchowego oraz dwa g¡o·niki za s¡uchaczami,
tworzƒc kƒt 40° wzgl∆dem miejsca ods¡uchowego.
Na rysunku 3.3 zilustrowane zosta¡o to ustawienie.
Rozproszone pola magnetyczne
Zastosowane w kolumnach g¡o·niki posiadajƒ uk¡ady
magnetyczne generujƒce rozproszone pola
magnetyczne poza obudowƒ kolumny. Zalecamy,
aby urzƒdzenia i podzespo¡y czu¡e na oddzia¡ywanie
pola magnetycznego takie jak (kineskopy
telewizorów i monitorów komputerowych CRT,
twarde dyski komputerów, kasety audio i wideo,
dyskietki itp.) trzymaπ w odleg¡o·ci co najmniej
0,5 m od g¡o·ników. Ekrany LCD oraz telewizory
plazmowe nie sƒ podatne na pola magnetyczne.
Przygotowanie przed instalacjƒ
Wybór okablowania
Przewody o wysokiej rezystancji wp¡ywajƒ
zmniejszajƒ poziom mocy oraz na pasmo
przenoszenia g¡o·ników. Zawsze staraj si∆, Ãeby
przewody charakteryzowa¡y si∆ tak niskƒ
rezystancjƒ, jak to tylko moÃliwe. Zalecana
rezystancja przewodu powinna wynosiπ mniej niÃ
0,5 ohma, a optymalna mniej nià 0,2 ohma. Tabelka
na rysunku 7 pozwala na ¡atwe wyliczenie
odpowiednich warto·ci dla danego przewodu.
Dopasowanie ramki montaÃowej/obudowy
·ciennej (istniejƒca ·ciana/przebudowa)
Na rysunku 4 zosta¡a zilustrowana ta procedura.
Ustaw szablon w miejscu poÃdanego
umiejscowienia g¡o·nika. Dla u¡atwienia w¡a·ciwego
wyrównania, szablon ma naniesione zarówno
pionowe jak i poziome linie ·rodkujƒce.
Wyrysuj lini∆ wokó¡ zewn∆trznej kraw∆dzi szablonu,
a nast∆pnie precyzyjnie wytnij p¡yt∆, prowadzƒc
ostrze po wewn∆trznej stronie narysowanej linii.
Aby poprawiπ mechanicznƒ integralno·π ·ciany i
zredukowaπ ewentualne rezonanse, sugerujemy
zastosowanie izolacji wzd¡uà ¡ƒcze◊ oraz trzpieni
montaÃowych.
P
oprowadØ przewód do komory, w której b∆dzie
p
racowa¡ g¡o·nik w taki sposób, aby moÃna go by¡o
wygodnie pod¡ƒczyπ. Jednakowoà nadmiar kabla
n
ie jest wskazany, gdyà stykajƒc si∆ z konstrukcjƒ
·
ciany, moÃe on powodowaπ brz∆czenie.
M
ontaà ramki ·ciennej/obudowy (·ciana gipsowa)
Na rysunku 5 zosta¡a zilustrowana ta procedura.
G¡o·nik moÃe byπ zamontowany w ·cianie gipsowej
t
ak samo jak w normalnej, ale w przypadku ·ciany
g
ipsowej pozycjonowanie i wycinanie otworów jest
¡atwiejsze przy uÃyciu opcjonalnego zestawu
m
ontaÃowego (PMK) przed dopasowaniem p¡yt
gipsowych.
Z
a pomocƒ zszywek lub gwoØdzi, przymocuj zestaw
montaÃowy PMK do stelaÃa, jak opisano to w jego
i
nstrukcji. PoprowadØ przewód i przymocuj go do
punktu zamocowania PMK. Dostosuj d¡ugo·π
przewodu tak, aby móc wygodnie pod¡ƒczyπ
g¡o·nik, pami∆taj jednak, Ãe jego nadmierna d¡ugo·π
moÃe powodowaπ brz∆czenie.
Rezultaty zaleà od tego, jak dok¡adnie p¡yta
gipsowa przylega do trzpieni. Zalecamy
zastosowanie izolacji wzd¡uà ramki, jak równieÃ
wokó¡ ·rub s¡uÃcych do przytrzymania paneli.
Je·li p¡yta zostanie zamontowana, wewn∆trzna
kraw∆dØ PMK s¡uÃy jako szablon do wyci∆cia
otworu.
Je·li niezb∆dna jest dodatkowa izolacja akustyczna,
zastosuj opcjonalnƒ, tylnƒ obudow∆ zamiast zestawu
montaÃowego PMK. W takim przypadku post∆puj
zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji
do¡ƒczonej do tylnej obudowy.
Podczas dopasowywania p¡yty gipsowej, uÃyj
t¡umienia pomi∆dzy niƒ a skrzynkƒ montaÃowƒ w
celu unikni∆cia rezonansów. Dopasuj otwór do
g¡o·nika przy pomocy kszta¡townika. W zaleÃno·ci
od ·rednicy g¡o·nika, moÃe si∆ okazaπ niezb∆dne
naci∆cie rogów systemu montaÃowego.
Dopasowanie ramki ·ciennej/obudowy
(lita ·ciana)
W celu nie obniÃania jako·ci generowanych tonów
niskich, g¡o·nik powinien byπ zamontowany w
otworze o obj∆to·ci co najmniej 20 litrów. Oznacza
to, Ãe w przypadku standardowej ·ciany o grubo·ci
10cm, przestrze◊ wokó¡ g¡o·nika powinna byπ
wi∆ksza od wymiarów ramki montaÃowej. MoÃna to
osiƒgnƒπ stosujƒc dodatkowo p¡yt∆, w której
osadzony b∆dzie g¡o·nik, tak jak zosta¡o to opisane
powyÃej. (Rysunek 6) Niemniej jednak, skrzynka
montaÃowa zapewnia najlepsze moÃliwo·ci
brzmieniowe.
Post∆puj zgodnie z zaleceniami instrukcji do¡ƒczonej
do skrzynki montaÃowej odno·nie jej umiejscowienia
i zastosowania okablowania. Je·li przyklejasz na
plaster, nanie· w pierwszej kolejno·ci cienkƒ
warstw∆ izolacji poliwinylowej na skrzynk∆
montaÃowƒ przed przyklejeniem, w celu
zminimalizowania rezonansów. W przypadku
montowania skrzynki montaÃowej w konstrukcji
39
CWM Cine 6 man Inside2.qxd 8/11/07 09:59 Page 39
t
ynkowej, dopasuj skrzynk∆ montaÃowƒ, uÃywajƒc
e
lastycznego wyt¡umienia. Pos¡uà si∆
kszta¡townikiem w celu nadaniu odpowiedniego
u
stawienia obudowy. W zaleÃno·ci od kszta¡tu
o
tworu w ·cianie, moÃe okazaπ niezb∆dne uci∆cie
rogów skrzynki montaÃowej przy pomocy pi¡y.
We wszystkich przypadkach, rekomendujemy nie
u
Ãywanie zaprawy cementowej do mocowania
skrzynki montaÃowej w przypadku ·cian
wykonanych z ceg¡y lub z bloków. Drgania i
r
ezonanse najlepiej t¡umiπ elastycznym Ãelem lub
innym elastycznym spoiwem.
Wyg¡uszanie otworu w ·cianie
Wype¡nij komor∆ w ·cianie lub tylnƒ obudow∆
g¡o·nika (ale nie bezpo·rednio za g¡o·nikiem)
w
¡óknem szklanym lub matƒ z waty mineralnej.
G∆sto·π upakowania materia¡u g¡uszƒcego powinna
byπ taka, aby nie wyst∆powa¡o jego odpadanie lub
zwisanie. W przypadku komory umieszczonej w
otwartej przestrzeni ·ciany, zastosuj wyg¡uszenie
przynajmniej na przestrzeni 30 cm poniÃej i powyÃej
g¡o·nika.
WA…NE: Upewnij si∆, Ãe materia¡y g¡uszƒce, których
uÃywasz spe¡niajƒ lokalne standardy niepalno·ci.
Pod¡ƒczanie i dopasowywanie g¡o·nika
(wszystkie typy instalacji)
Wszelkie pod¡ƒczenia mogƒ byπ wykonywane
jedynie, gdy urzƒdzenia sƒ wy¡ƒczone.
Pod¡ƒcz przewód g¡o·nikowy zwracajƒc uwag∆ na
polaryzacj∆.
Przy zdj∆tej maskownicy i panelu z g¡o·nikami,
ustaw ramk∆ ·ciennƒ w miejscu komory i przykr∆π
6 wkr∆tami widocznymi od przodu. Wkr∆ty te
automatycznie odchylajƒ uchwyty znajdujƒce si∆ za
pod powierzchniƒ ·ciany. Przed ko◊cowym
dokr∆ceniem wkr∆tów, upewnij si∆, Ãe wszystkie
uchwyty znajdujƒ si∆ na swoich miejscach. Ramka
posiada pewnƒ elastyczno·π, aby zniwelowaπ
ewentualnƒ nierówno·π p¡aszczyzny montaÃowej,
jednak nie dokr∆caj wkr∆tów zbyt silnie, gdyÃ
deformacja ramki moÃe byπ znaczƒca.
Dopasowywanie
Ramka jest wyko◊czona matowƒ powierzchniƒ, którƒ
moÃna malowaπ, w sytuacji, gdy uÃytkownik pragnie
dopasowaπ jej wyglƒd do wystroju pomieszczenia.
Pomaluj ramk∆ przed na¡oÃeniem jej na g¡o·nik. Nie
maluj g¡o·ników ani obudowy znajdujƒcych pod
maskownicƒ. Nie dotykaj g¡o·ników, Ãeby ich nie
uszkodziπ.
Przed przystƒpieniem do pomalowania maskownicy,
wyjmij od ty¡u jej tekstylnƒ cz∆·π, gdyà w
przeciwnym razie zablokowane zostanƒ akustyczne
pory, i dØwi∆k b∆dzie zniekszta¡cony. Je·li po
za¡oÃeniu tekstylnej cz∆·ci maskownicy nie
pozostaje ona na swoim miejscu, rozpyl na ty¡ ramki
maskownicy (NIE na maskownic∆) cienkƒ warstw∆
klejƒcego ·rodka 3M SprayMount lub podobnego.
40
Dostrajanie
Je·li dØwi∆k jest zbyt szorstki, zwi∆ksz ilo·π
m
i∆kkich elementów wyposaÃenia w pokoju (na
p
rzyk¡ad uÃyj grubszych zas¡on). Je·li za· dØwi∆k
jest zbyt p¡aski, pozbawiony Ãycia – zmniejsz ilo·π
m
i∆kkich elementów wyposaÃenia, które poch¡aniajƒ
dØwi∆k.
SprawdØ, czy w pokoju nie ma echa, na przyk¡ad
klaszczƒc w d¡onie. Echo moÃna zredukowaπ
p
oprzez uÃycie nieregularnie ukszta¡towanych
przedmiotów, takich jak pó¡ki na ksiƒÃki czy duÃe
m
eble.
Okres „docierania“
J
ako·π dØwi∆ku odtwarzanego przez kolumny
zmieni si∆ w niewielkim stopniu w przeciƒgu
p
oczƒtkowego okresu ich uÃywania. Je·li kolumny
by¡y przetrzymywane w ch¡odnym miejscu, materia¡y
t¡umiƒce oraz wyko◊czeniowe g¡osików b∆dƒ
musia¡y przez pewien czas odzyskiwaπ swoje
pierwotne charakterystyki. Zawieszenie g¡o·ników
rozgrzeje si∆ w pierwszych godzinach uÃytkowania
kolumny. Czas, jaki kolumna potrzebuje na
osiƒgni∆cie nominalnych moÃliwo·ci, zaleÃy od
warunków, w jakich by¡a przechowywana oraz od
sposobu, w jaki jest uÃytkowana. Daj kolumnie mniej
wi∆cej tydzie◊ na ustabilizowanie temperatury oraz
15 godzin przeci∆tnej pracy, aby podzespo¡y
osiƒgn∆¡y zak¡adane przez projektantów
charakterystyki.
Niemniej jednak, ca¡kowity poczƒtkowy okres
rozruchu jest d¡uÃszy i wynosi oko¡o miesiƒca.
ZaleÃy on jednak w g¡ównej mierze od
przyzwyczajenia si∆ uÃytkownika do pracy kolumny,
a nie od zmian wewnƒtrz samej kolumny. Dzieje si∆
tak w szczególno·ci z kolumnami, których
reprodukcja ilo·ci detali nie jest wystarczajƒco duÃa
w porównaniu z ilo·ciƒ, do której by¡ przyzwyczajony
uÃytkownik. Poczƒtkowo dØwi∆k moÃe wydawaπ si∆
zbyt przyt¡aczajƒcy i troch∆ mocny. Jednak po
pewnym czasie stanie si∆ ¡agodny, ale bez utraty
czysto·ci i dok¡adno·ci.
Gwarancja
Ten produkt zosta¡ zaprojektowany i wyprodukowany
zgodnie z najwyÃszymi standardami jako·ci. Jednak,
je·li zdarzy si∆ jaka· awaria, firma B&W Group Ltd.
oraz jej mi∆dzynarodowi dystrybutorzy gwarantujƒ
bezp¡atny serwis (wyjƒtki mogƒ wystƒpiπ) na cz∆·ci i
robocizn∆ w kaÃdym kraju, w którym jest
autoryzowany dystrybutor B&W.
Warunki gwarancji
1 Gwarancja odnosi si∆ tylko do naprawy sprz∆tu.
Ani transport, ani Ãadne inne koszty, w¡ƒcznie z
ryzykiem przenoszenia, transportu i instalacji
produktów nie sƒ obj∆te tƒ gwarancjƒ.
2 Gwarancja jest waÃna tylko dla pierwszego
w¡a·ciciela. Nie przechodzi na nast∆pnych
w¡a·cicieli.
CWM Cine 6 man Inside2.qxd 8/11/07 09:59 Page 40
41
3
Gwarancja obejmuje tylko i wy¡ƒcznie wady
m
ateria¡owe lub inne wady ukryte w dniu zakupu.
Gwarancja nie ma zastosowania w odniesieniu
d
o:
a
uszkodze◊ spowodowanych niew¡a·ciwƒ
instalacjƒ, pod¡ƒczeniem lub zapakowaniem
produktu,
b
uszkodze◊ spowodowanych niew¡a·ciwƒ
e
ksploatacjƒ, niezgodnƒ z instrukcjƒ obs¡ugi,
modyfikacjami produktu lub wykorzystaniem
c
z∆·ci, które nie pochodzƒ od lub nie majƒ
autoryzacji B&W,
c uszkodze◊ spowodowanych przez popsute lub
niew¡a·ciwe urzƒdzenia towarzyszƒce,
d uszkodze◊ spowodowanych przez wypadki
l
osowe, udary pioruna, wod∆, poÃar, czy inne
czynniki, pozostajƒce poza kontrolƒ firmy B&W i
jej autoryzowanych dystrybutorów,
e produktów, których numer seryjny zosta¡
zamazany, usuni∆ty lub przerobiony,
f oraz w przypadku gdy wykonano juà naprawy lub
modyfikacje przez firmy lub osoby
nieautoryzowane.
4 Ta gwarancja jest dope¡nieniem prawnych
podstaw udzielania gwarancji, obowiƒzujƒcych
na terenie danego kraju i nie narusza
statutowych praw klienta.
Jak reklamowaπ sprz∆t na gwarancji
Je·li zaistnieje potrzeba oddania produktu do
serwisu, prosimy zastosowaπ si∆ do nast∆pujƒcej
procedury:
1 Je·li sprz∆t jest uÃywany w kraju zakupu,
powiniene· skontaktowaπ si∆ z autoryzowanym
dealerem, u którego sprz∆t zosta¡ zakupiony.
2 Je·li sprz∆t jest uÃywany poza granicami kraju,
powiniene· si∆ skontaktowaπ z dystrybutorem
B&W w¡a·ciwym dla miejsca zamieszkania w
celu uzyskania informacji, gdzie sprz∆t moÃe byπ
serwisowany. MoÃesz zadzwoniπ do B&W w
Wielkiej Brytanii lub odwiedziπ naszƒ witryn∆
internetowƒ aby uzyskaπ kontakt do lokalnego
dystrybutora.
Aby nadaπ gwarancji waÃno·π, musisz wys¡aπ jƒ
wype¡nionƒ i podstemplowanƒ przez swojego
dealera. Dodatkowo, konieczny jest dowód zakupu
stwierdzajƒcy jego dat∆.
CWM Cine 6 man Inside2.qxd 8/11/07 09:59 Page 41
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56

Bowers & Wilkins CWM CINEMA 6 Instrukcja obsługi

Kategoria
Głośniki
Typ
Instrukcja obsługi