WYŁĄCZNIKI ŚWIATEŁ
Pojedyncze przetarcie.
Wyłączenie.
Przerywana praca wycieraczek, patrz
też (2).
C
Normalna prędkość przecierania.
D
Duża prędkość przecierania.
E
Spryskiwacze szyby przedniej i reflek-
torów.
Świeci, gdy czujnik deszczu jest włą-
czony.
WYCIERACZKI SZYBY PRZEDNIEJ I CZUJNIK DESZCZU*
1
Włączanie/wyłączanie czujnika deszczu,
gdy dźwignia znajduje się w położeniu 0.
2
Regulacja czułości czujnika lub prędkości
przerywanej pracy wycieraczek.
SYSTEMY POMOCNICZE KIEROWCY*
Samochód może być wyposażony w różne
systemy, które pomagają kierowcy na przykład
zahamować na czas, utrzymywać bezpieczną
odległość od innych pojazdów lub odpowied-
nie położenie na jezdni:
Aktywna kontrola prędkości jazdy*.oĺ
Ostrzeganie o zbyt małym odstępie od oĺ
poprzedzającego pojazdu*.
Ostrzeganie o ryzyku kolizji z automatycz-oĺ
nym hamowaniem*
Driver Alert System*.oĺ
A
Sygnał światłami drogowymi.
B
Przełączanie między światłami drogo-
wymi/mijania i opóźnione wyłączenie
świateł.
Podświetlenie wyświetlacza i wskaźni-
ków.
Przednie światła przeciwmgielne.
Światło przeciwmgielne, tylne (tylko po
stronie kierowcy).
Automatyczne światła mijania. Dostępny
jest sygnał światłami drogowymi, ale nie
normalne światła drogowe.
Światła postojowe.
Światła mijania. Zostają wyłączone po
wyłączeniu silnika. Możliwe jest włącze-
nie świateł drogowych.
Otwieranie pokrywy wlewu paliwa.
Ręczna regulacja zasięgu świateł
przednich (regulacja automatyczna w
przypadku świateł ksenonowych*).
Odblokowanie bagażnika.
Zapalenie się lampki kontrolnej systemu BLIS,
gdy w martwym polu nie ma żadnego pojazdu,
może być spowodowane na przykład odbiciem
się światła od połyskującej mokrej nawierzchni
jezdni, własnym cieniem samochodu na jasnej
nawierzchni lub padaniem promieni znajdu-
jącego się nisko nad horyzontem słońca na
obiektyw kamery.
W razie wystąpienia usterki samego systemu
na wyświetlaczu pojawi się komunikat
Syst. martw. pkt Wymagany serwis.
SYSTEM INFORMACJI O MARTWYM
POLU – BLIS*