• teraz można na podłaczonym telewizorze pokazywać na przykład zdjęcia (Photo), obraz
z aparatu fotograficznego urządzenia (Camera), odtwarzać muzykę (Music), wideo (Video),
przeglądać strony internetowe (Web), odtwarzać wideo Cloud (Cloud Video)
• urządzenia obsługujące „Ekran bezprzewodowy“ mogą odzwierciedlać zawartość ekranu
(EZMirror)
• w folderze „Settings“ można zmieniać ustawienia urządzenia (Rozdzielczość, Hasło do
podłaczenia do stick, Język, Typ podłaczenia, Aktualizacja firmware)
Aktualizacja firmware
W przypadku jeżli jest dostępna nowa wersja firmware do EVOLVEO XtraCast stick, to można ją
ściągnać i zainstalować po kliknięciu na ikonę „Upgrade/Aktualizacja“.
Pomoc i rozwiązanie problemów dla poszczególnych platform ( po angielsku ) można znaleźć na
www.iezvu.com
w zakładce „Help“.
Rozwiązywanie porblemów
Nie można włączyć
urządzenia
Należy sprawdzić czy urządzenie jest poprawnie podłaczone do portu
HDMI oraz sprawdzić podłączenie zasilania.
Urządzenie się restartuje
lub Strona główna nie
otwiera się poprawnie
Być może port USB w telewizorze nie ma wystarczającej mocy do
zasilania urządzenia. W przypadku używania adaptera 230V należy
sprawdzić czy jest poprawnie podłaczony. Należy go odłaczyć i
ponownie podłaczyć stick do portu HDMI.
Należy sprawdzić ustawienia dźwięku w telewizorze oraz na
podłaczonym urządzeniu.
Nie znaleźli Państwo rozwiązania problemu w niniejszej instrukcji obsługi?
Należy zapoznać się z treścią zakładki „Częste pytania“ na stronie www.evolveo.eu
lub skontaktować
się z pomocą techniczną EVOLVEO.
Nasze produkty ulegają nieustannym ulepszeniom i rozwojowi. Dlatego jest możliwe, że aktualny
wygląd, funkcje czy operacje nie będą dokładnie odpowiadać opisowi w nieniejszym dokumencie.
Ewentualne różnice nie są błędem urządzenia i nie podlegają reklamacji.
Gwarancja NIE OBEJMUJE:
• użycia urządzenia do celów innych niż tu opisane
• instalacji innego firmware niż firmowo zainstalowany w EVOLVEO XtraCast stick lub który