4
Pomoc techniczna
Witryna internetowa ułatwień dostępu
Niepełnosprawni użytkownicy mogą znaleźć pomocne informacje pod adresem
www.hp.com/hpinfo/community/accessibility/prodserv/.
Witryna internetowa HP Scanjet
W witrynie www.hp.com można uzyskać różnorodne informacje, w tym:
● Zapoznać się z poradami dotyczącymi bardziej efektywnego i twórczego
skanowania
● Pobrać aktualizacje sterowników i oprogramowania skanera HP Scanjet
● Zarejestrować nabyty produkt
● Subskrybować informacje o nowościach, uaktualnieniach sterowników i
oprogramowania oraz ostrzeżenia działu wsparcia technicznego
● Kupić materiały eksploatacyjne do skanera.
Uzyskiwanie wsparcia technicznego
Uzyskiwanie wsparcia technicznego dla produktów HP jest najbardziej efektywne, jeśli
poniższe kroki są wykonywane w następującej kolejności:
1. Przeczytaj informacje zawarte w Pomocy ekranowej dla oprogramowania i
skanera, łącznie z częścią poświęconą rozwiązywaniu problemów.
Zobacz sekcję lub sekcję odpowiednią dla rozwiązywania problemów danego
typu skanera.
2. Połącz się z witryną wsparcia technicznego HP w celu uzyskania pomocy. W
sieci Internet można uzyskać wiele informacji dotyczących skanera. Pomoc,
sterowniki i aktualizacje oprogramowania są oferowane w witrynie internetowej
www.hp.com/support. Witryna wsparcia technicznego HP jest dostępna w
następujących językach: holenderski, angielski, francuski, niemiecki, włoski,
portugalski, hiszpański, szwedzki, chiński tradycyjny, chiński uproszczony,
japoński, koreański. (Informacje dotyczące wsparcia technicznego w przypadku
Danii, Finlandii i Norwegii są dostępne tylko w języku angielskim).
3. Skorzystaj ze wsparcia technicznego HP za pośrednictwem poczty e-mail. Jeśli
posiadasz dostęp do sieci Internet, wyślij wiadomość e-mail do firmy HP ze
strony internetowej www.hp.com/support. Otrzymasz indywidualną odpowiedź od
pracownika centrum wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne pocztą e-mail
jest dostępne dla wszystkich języków wymienionych na tej stronie.
4. Klienci ze Stanów Zjednoczonych powinni przejść do kroku 5. Pozostali klienci
powinni się skontaktować z lokalnym sprzedawcą produktów firmy HP. Jeśli
skaner uległ awarii sprzętowej, dostarcz go do lokalnego przedstawiciela
handlowego firmy HP. Serwis jest bezpłatny w okresie ważności gwarancji. Gdy
gwarancja wygaśnie, za każdą usługę pobierana jest opłata.
5. Skontaktuj się z centrum wsparcia technicznego HP dla produktów, aby uzyskać
wsparcie telefoniczne. Szczegóły i warunki udzielania wsparcia telefonicznego w
danym kraju/regionie można znaleźć na stronie internetowej pod następującym
16 HP Scanjet 3800