Rozwiązywanie problemów
Często zadawane pytania (FAQ) Możliwa przyczyna
Co należy zrobić, jeśli piekarnik
się nie nagrzewa?
Sprawdzić, czy jedna z następujących czynności umożliwi
rozwiązanie problemu:
Piekarnik może nie być włączony. Włączyć piekarnik.
(→ Włączanie/wyłączanie).
Sprawdzić, czy zastosowano odpowiednie ustawienia.
Bezpiecznik w gospodarstwie domowym przepalił się lub
wyłącznik odłączający został aktywowany.
Wymienić bezpieczniki lub zresetować wyłącznik. Jeśli usterka
wystąpi ponownie, skontaktować się z centrum serwisowym.
Co należy zrobić, jeśli po
wybraniu funkcji piekarnika
i ustawieniu temperatury,
urządzenie nie nagrzewa się?
Istnieje możliwość wystąpienia problemów związanych z
wewnętrznymi podzespołami elektrycznymi.
Skontaktować się z centrum serwisowym.
Co należy zrobić, jeśli nie można
zmienić temperatury?
Upewnić się, że skorzystano z pokrętła regulacji temperatury
(→ Elementy sterujące).
Co należy zrobić, jeśli lampka w
piekarniku się nie zaświeci?
Lampka w piekarniku jest uszkodzona. Wymienić żarówkę
lampki w piekarniku
(→ Wymiana żarówki w piekarniku).
Funkcja grilla
uniemożliwia odpowiednie
nagrzanie piekarnika.
Moc grilla jest zbyt niska. Zwiększyć temperaturę na większą za
pomocą pokrętła regulacji temperatury.
Gwarancja handlowa
Firma Cooke and Lewis przykłada szczególną wagę do tego, aby wybierać materiały wysokiej jakości
i stosować techniki produkcyjne, które umożliwiają tworzenie wytrzymałych, a zarazem atrakcyjnych
produktów. Dlatego też oferujemy 24-miesięczną gwarancję obejmującą wady produkcyjne na
produkt Piekarnik z pojedynczym wentylatorem.
Piekarnik z pojedynczym wentylatorem jest objęty gwarancją przez 24 miesiące od daty zakupu
(zakup w sklepie) lub dostawy (zakup przez internet) w przypadku normalnego (nieprofesjonalnego
lub komercyjnego) użytku domowego. W ramach tej gwarancji użytkownik może dokonać zgłoszenia
reklamacyjnego wyłącznie po przedstawieniu paragonu lub faktury. Dowód zakupu należy
przechowywać w bezpiecznym miejscu.
Gwarancja obejmuje wszystkie koszty części oraz robocizny związane z naprawą Piekarnik z
pojedynczym wentylatorem w przypadku, gdy w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu lub dostawy w
urządzeniu wykryto wadę materiałową lub produkcyjną, z zastrzeżeniem wyłączeń opisanych poniżej
oraz pod warunkiem że urządzenie było wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem oraz że było
zamontowane, czyszczone, utrzymywane w dobrym stanie technicznym i konserwowane zgodnie
z informacjami zawartymi w instrukcji obsługi. Niniejsza gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń
wynikających z normalnego zużycia Piekarnik z pojedynczym wentylatorem, uszkodzeń będących
skutkiem niewłaściwego stosowania, montażu, przechowywania lub złożenia, a także zaniedbania,
wypadku i modykacji produktu. Gwarancja nie obejmuje również materiałów eksploatacyjnych,
takich jak ltry węglowe i żarówki. Gwarancja obejmuje tylko wadliwe części.
W przypadku wykrycia wady Piekarnik z pojedynczym wentylatorem zostanie ona przez nas
usunięta. Jednak jeśli w trakcie obowiązywania okresu gwarancyjnego inżynier wyznaczony przez
autoryzowanego przedstawiciela uzna, że Piekarnik z pojedynczym wentylatorem nie można
naprawić, zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do wymiany wadliwego Piekarnik