Rozwiązywanie problemów
Często zadawane pytania (FAQ) Możliwa przyczyna
Co należy zrobić, jeśli piekarnik
się nie nagrzewa?
Sprawdzić, czy jedna z następujących czynności umożliwi
rozwiązanie problemu:
Piekarnik może nie być włączony. Włączyć piekarnik.
(→ Włączanie/wyłączanie).
Sprawdzić, czy zastosowano odpowiednie ustawienia.
Bezpiecznik w gospodarstwie domowym przepalił się lub
wyłącznik odłączający został aktywowany.
Wymienić bezpieczniki lub zresetować wyłącznik. Jeśli usterka
wystąpi ponownie, skontaktować się z centrum serwisowym.
Co należy zrobić, jeśli po
wybraniu funkcji piekarnika
i ustawieniu temperatury,
urządzenie nie nagrzewa się?
Istnieje możliwość wystąpienia problemów związanych z
wewnętrznymi podzespołami elektrycznymi.
Skontaktować się z centrum serwisowym.
Co należy zrobić, jeśli nie można
zmienić temperatury?
Upewnić się, że skorzystano z pokrętła regulacji temperatury
(→ Elementy sterujące).
Co należy zrobić, jeśli lampka w
piekarniku się nie zaświeci?
Lampka w piekarniku jest uszkodzona. Wymienić żarówkę
lampki w piekarniku
(→ Wymiana żarówki w piekarniku).
Funkcja grilla
uniemożliwia odpowiednie
nagrzanie piekarnika.
Moc grilla jest zbyt niska. Zwiększyć temperaturę na większą za
pomocą pokrętła regulacji temperatury.
Co należy zrobić, jeśli nie
można zmienić ustawień
regulatora czasowego?
Upewnić się, że prawidłowo skorzystano z przycisków
odpowiadających za ustawianie czasu (→ Elementy sterujące).
Co należy zrobić, jeśli
wartość godziny widoczna na
wyświetlaczu wynosi 00?
Wystąpiła awaria zasilania. Ustawić ponownie godzinę
(→ Nastawianie zegara).
Gwarancja handlowa
Firma Cooke and Lewis przykłada szczególną wagę do tego, aby wybierać materiały wysokiej jakości
i stosować techniki produkcyjne, które umożliwiają tworzenie wytrzymałych, a zarazem atrakcyjnych
produktów. Dlatego też oferujemy 24-miesięczną gwarancję obejmującą wady produkcyjne na
produkt Piekarnik z pyrolizą.
Piekarnik z pyrolizą jest objęty gwarancją przez 24 miesiące od daty zakupu (zakup w sklepie) lub
dostawy (zakup przez internet) w przypadku normalnego (nieprofesjonalnego lub komercyjnego)
użytku domowego. W ramach tej gwarancji użytkownik może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego
wyłącznie po przedstawieniu paragonu lub faktury. Dowód zakupu należy przechowywać w
bezpiecznym miejscu.
Gwarancja obejmuje wszystkie koszty części oraz robocizny związane z naprawą Piekarnik z pyrolizą
w przypadku, gdy w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu lub dostawy w urządzeniu wykryto wadę
materiałową lub produkcyjną, z zastrzeżeniem wyłączeń opisanych poniżej oraz pod warunkiem że
urządzenie było wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem oraz że było zamontowane, czyszczone,
utrzymywane w dobrym stanie technicznym i konserwowane zgodnie z informacjami zawartymi w
instrukcji obsługi. Niniejsza gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń wynikających z normalnego
zużycia Piekarnik z pyrolizą, uszkodzeń będących skutkiem niewłaściwego stosowania, montażu,
przechowywania lub złożenia, a także zaniedbania, wypadku i modykacji produktu. Gwarancja
3663602429579-3663602429586-Cooke&Wicke-A4-IM-SAFETY-V03.indd 26 28/11/2018 1:38 PM
3663602429579-3663602429586-Cooke&Wicke-A4-IM-SAFETY-V03.pdf, Cycle:2, Status:Approved
Printed by Sam Yang, 06/12/2018 07:36:13 page 27 of 82 pages