158 Po polsku
Logitech
®
Squeezebox
™
RadioLogitech
®
Squeezebox
™
Radio
Ograniczona gwarancja na sprzęt Logitech
Logitech gwarantuje, że zakupiony sprzęt Logitech będzie wolny
od usterek materiału i robocizny przez okres 2 lat począwszy od
dnia zakupu. Tam gdzie nie jest to zakazane przez ustawę, niniejsza
gwarancja nie podlega cesji i przysługuje tylko pierwszemu nabywcy.
Nabywcy przysługują określone uprawnienia z tytułu gwarancji,
jak też mogą mu przysługiwać inne uprawnienia zależnie od przepisów
miejscowych.
Całkowita odpowiedzialność Logitech i przysługujące nabywcy środki
prawne z powodu wszelkich naruszeń gwarancji ograniczają się wyłącznie,
według uznania Logitech, do: (1) naprawy lub wymiany sprzętu lub
(2) zwrotu zapłaconej ceny kupna, pod warunkiem że sprzęt zostanie
zwrócony do punktu sprzedaży lub do innego wskazanego przez
Logitech miejsca wraz z kopią pokwitowania sprzedaży lub datowanego
pokwitowania ze spisem zakupów. Nabywca może zostać obciążony
kosztami transportu i kosztami manipulacyjnymi, jeżeli odnośne przepisy
tego nie zabraniają. Logitech może według swego uznania zastosować
do naprawy lub wymiany sprzętu nowe, wyremontowane lub używane
części w dobrym stanie użytkowym. Wszelki sprzęt zamienny będzie
objęty gwarancją na pozostały okres pierwotnej gwarancji, lecz nie krótszy
niż 30 (trzydzieści) dni, albo na dodatkowy okres wymagany na obszarze
prawnym nabywcy.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje usterek ani uszkodzeń będących
skutkiem: (1) wypadku, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwego
zastosowania lub wszelkich dokonanych bez upoważnienia napraw,
modyfikacji lub demontażu; (2) niewłaściwej obsługi lub konserwacji,
wykorzystania niezgodnego z instrukcją obsługi lub podłączenia do prądu
o niewłaściwym napięciu; lub (3) użycia materiałów eksploatacyjnych,
takich jak baterie wymienne, nie dostarczonych przez Logitech, chyba że
odnośna ustawa zakazuje takiego ograniczenia.
Jak uzyskać obsługę gwarancyjną. Uzasadnione reklamacje zgłoszone
w ciągu pierwszych 30 (trzydziestu) dni od dokonania zakupu są zwykle
załatwiane za pośrednictwem punktu sprzedaży, jednak ten okres może
być różny zależnie od miejsca nabycia produktu – prosimy sprawdzić
szczegóły w firmie Logitech lub w punkcie detalicznym, w którym produkt
został zakupiony. Reklamacje w ramach gwarancji, których nie można
załatwić za pośrednictwem punktu sprzedaży, jak też wszelkie inne
pytania związane z produktem należy kierować bezpośrednio do Logitech.
Adresy i informacje kontaktowe dotyczące obsługi klientów Logitech
można znaleźć w dokumentacji dołączonej do produktu lub w internecie,
w witrynie www.logitech.com/support.
Ograniczenie odpowiedzialności cywilnej. LOGITECH NIE PRZYJMUJE
ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE SZKODY SZCZEGÓLNE, POŚREDNIE,
DODATKOWE ANI NASTĘPCZE, W TYM M.IN. ZA UTRATĘ ZYSKÓW,
DOCHODÓW LUB DANYCH (ZARÓWNO BEZPOŚREDNIO JAK I POŚREDNIO),
ANI ZA STRATY HANDLOWE Z POWODU NARUSZENIA WSZELKICH
GWARANCJI LUB RĘKOJMI NA ZAKUPIONY PRODUKT, NAWET JEŻELI FIRMA
LOGITECH ZOSTAŁA POINFORMOWANA O MOŻLIWOŚCI TAKICH SZKÓD.
Okres obowiązywania rękojmi. O ILE OBOWIĄZUJĄCE PRAWO TEGO
NIE ZAKAZUJE, WSZELKIE ODNOSZĄCE SIĘ DO TEGO SPRZĘTU RĘKOJMIE
JAK TEŻ WARUNKI NADAWANIA SIĘ DO UŻYTKU LUB ZDATNOŚCI DO
OKREŚLONEGO CELU SĄ OGRANICZONE W CZASIE DO OKRESU WAŻNOŚCI
ODNOŚNEJ OGRANICZONEJ GWARANCJI NA ZAKUPIONY PRODUKT.
Dodatkowe prawa. Niektóre prawodawstwa nie zezwalają na
ograniczenia okresu ważności gwarancji dorozumianych ani nie zezwalają
na wyłączanie lub ograniczanie odpowiedzialności za szkody przypadkowe
lub wtórne, w związku z czym powyższe ograniczenia lub wykluczenie
mogą nie dotyczyć konkretnego użytkownika. Niniejsza gwarancja
przyznaje określone prawa, nie wykluczając przy tym innych praw,
które wynikają z lokalnie obowiązujących przepisów.
Uprawnienia ustawowe w poszczególnych krajach.
Konsumentom przysługują określone uprawnienia na mocy
odnośnych przepisów regulujących obrót towarami konsumpcyjnymi.
Gwarancje przyznane w niniejszej ograniczonej gwarancji nie uszczuplają
tych uprawnień.
Brak innych gwarancji. Żaden przedstawiciel handlowy, agent ani
pracownik Logitech nie jest uprawniony do wprowadzania zmian,
rozszerzeń ani dodatków do niniejszej gwarancji.
Okresy gwarancji. Należy pamiętać, że w Unii Europejskiej okresy
gwarancji krótsze niż dwa lata ulegają wydłużeniu do dwóch lat.
Adres Logitech. Logitech Europe S.A. – CH-1110 Morges – Szwajcaria