Sprawdź, w jakich sytuacjach oprogramowanie MagicTune™ nie funkc-
jonuje poprawnie.
Q: Funkcja MagicTune™ jest dostępna tylko na komputerach PC (VGA) z systemem operacyjnym
WindowsOS obsługującym technologię Plug and Play.
A: Aby sprawdzić, czy dany komputer spełnia wymagania funkcji MagicTune™, wykonaj poniższe
czynności (dla systemu Windows w wersji XP):
Wybierz kolejno Control Panel (Panel sterowania) → Performance and Maintenance (Wydaj-
ność i konserwacja) → System → Hardware (Sprzęt) → Device Manager (Menedżer urządzeń)
→ Monitors (Monitory) →. Po usunięciu monitora Plug and Play znajdź monitor typu Plug and
Play za pomocą funkcji wyszukującej nowe urządzenia.
A: MagicTune™ jest dodatkowym oprogramowaniem do obsługi monitora. Niektóre karty gra-
ficzne mogą nie obsługiwać tego monitora. W razie wystąpienia problemów dotyczących karty
graficznej odwiedź naszą stronę internetową i sprawdź listę zgodnych kart graficznych.
http://www.samsung.com/monitor/magictune
Program MagicTune™nie działa poprawnie.
Q: Czy komputer lub karta graficzna zosta
ły zmienione?
A: Pobierz najnowszą wersję programu. Program można pobrać ze strony internetowej http://
www.samsung.com/monitor/magictune
Q: Czy zainstalowałeś już program?
A: Po pierwszej instalacji programu należy ponownie uruchomić komputer. Jeśli kopia programu
jest już zainstalowana, usuń ją, a następnie uruchom ponownie komputer i znów zainstaluj pro-
gram. Do prawidłowego funkcjonowania komputera po instalacji lub usunięciu programu
konieczne jest ponowne uruchomienie komputera.
Uwaga
Odwiedź witrynę internetową MagicTune™ i pobierz oprogramowanie instalacyjne dla oprogramo-
wania MagicTune™ MAC.
W przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu monitora należy wykonać następujące czynności:
Sprawdź, czy kabel zasilający i kable wideo są poprawnie podłączone do komputera.
Sprawdź, czy w momencie uruchamiania komputera słychać więcej niż 3 krótkie sygnały dźwiękowe.
(W takim przypadku należy skontaktować się z serwisem technicznym w celu sprawdzenia płyty
głównej komputera).
Jeśli zainstalowana została nowa karta graficzna lub złożono nowy komputer, należy sprawdzić, czy
zainstalowano sterownik karty graficznej oraz sterownik monitora.
Sprawdź, czy częstotliwość skanowania obrazu jest ustawiona na zakres 56 Hz ~ 75 Hz.
(W przypadku korzystania z opcji maksymalna rozdzielczość wartość zakresu nie powinna przekraczać
75 Hz.
W przypadku problemów dotyczących instalacji sterownika karty graficznej uruchom komputer w
trybie bezpiecznym, wybierz kolejno „Control Panel” (Panel sterowania) → System → „Device Ad-
ministrator” (Menedżer urządzeń) i usuń istniejącą kartę graficzną, a następnie ponownie uruchom
komputer, aby poprawnie zainstalować sterownik.
Rozwiązywanie problemów
53