64
Po polsku
65
Po polsku
Ograniczona gwarancja na sprzęt Logitech
Logitech gwarantuje, że zakupiony sprzęt Logitech będzie wolny od usterek materiału i robocizny przez okres 2 lat począwszy od dnia
zakupu. Tam gdzie nie jest to zakazane przez ustawę, niniejsza gwarancja nie podlega cesji i przysługuje tylko pierwszemu nabywcy. Nabywcy
przysługują określone uprawnienia z tytułu gwarancji, jak też mogą mu przysługiwać inne uprawnienia zależnie od przepisów miejscowych.
Środki prawne
Całkowita odpowiedzialność Logitech i przysługujące nabywcy środki prawne z powodu wszelkich naruszeń gwarancji ograniczają się
wyłącznie, według uznania Logitech, do: (1) naprawy lub wymiany sprzętu lub (2) zwrotu zapłaconej ceny kupna, pod warunkiem że
sprzęt zostanie zwrócony do punktu sprzedaży lub do innego wskazanego przez Logitech miejsca wraz z kopią pokwitowania sprzedaży
lub datowanego pokwitowania ze spisem zakupów. Nabywca może zostać obciążony kosztami transportu i kosztami manipulacyjnymi,
jeżeli odnośne przepisy tego nie zabraniają. Logitech może według swego uznania zastosować do naprawy lub wymiany sprzętu nowe,
wyremontowane lub używane części w dobrym stanie użytkowym. Wszelki sprzęt zamienny będzie objęty gwarancją na pozostały okres
pierwotnej gwarancji, lecz nie krótszy niż 30 (trzydzieści) dni, albo na dodatkowy okres wymagany na obszarze prawnym nabywcy.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje usterek ani uszkodzeń będących skutkiem: (1) wypadku, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwego
zastosowania lub wszelkich dokonanych bez upoważnienia napraw, modyfikacji lub demontażu; (2) niewłaściwej obsługi lub konserwacji,
wykorzystania niezgodnego z instrukcją obsługi lub podłączenia do prądu o niewłaściwym napięciu; lub (3) użycia materiałów
eksploatacyjnych, takich jak baterie wymienne, nie dostarczonych przez Logitech, chyba że odnośna ustawa zakazuje takiego ograniczenia.
Jak uzyskać obsługę gwarancyjną
Przed zgłoszeniem reklamacji zalecamy odwiedzić dział obsługi w witrynie internetowej www.logitech.com, aby uzyskać pomoc techniczną.
Uzasadnione reklamacje zgłoszone w ciągu pierwszych 30 (trzydziestu) dni od dokonania zakupu są zwykle załatwiane za pośrednictwem
punktu sprzedaży, jednak ten okres może być różny zależnie od miejsca nabycia produktu – prosimy sprawdzić szczegóły w firmie
Logitech lub w punkcie detalicznym, w którym produkt został zakupiony. Reklamacje w ramach gwarancji, których nie można załatwić za
pośrednictwem punktu sprzedaży, jak też wszelkie inne pytania związane z produktem należy kierować bezpośrednio do Logitech. Adresy
i informacje kontaktowe dotyczące obsługi klientów Logitech można znaleźć w dokumentacji dołączonej do produktu lub w internecie,
w witrynie www.logitech.com/contactus.
Ograniczenie odpowiedzialności cywilnej
LOGITECH NIE PRZYJMUJE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE SZKODY SZCZEGÓLNE, POŚREDNIE, DODATKOWE ANI NASTĘPCZE, W TYM M.IN.
ZA UTRATĘ ZYSKÓW, DOCHODÓW LUB DANYCH (ZARÓWNO BEZPOŚREDNIO JAK I POŚREDNIO), ANI ZA STRATY HANDLOWE Z POWODU
NARUSZENIA WSZELKICH GWARANCJI LUB RĘKOJMI NA ZAKUPIONY PRODUKT, NAWET JEŻELI FIRMA LOGITECH ZOSTAŁA POINFORMOWANA
O MOŻLIWOŚCI TAKICH SZKÓD. Na niektórych obszarach prawnych nie dopuszcza się wyłączenia ani ograniczenia odpowiedzialności cywilnej
za szkody szczególne, pośrednie, dodatkowe ani następcze, a wówczas powyższe ograniczenie może nie odnosić się do nabywcy.
Okres obowiązywania rękojmi
O ILE OBOWIĄZUJĄCE PRAWO TEGO NIE ZAKAZUJE, WSZELKIE ODNOSZĄCE SIĘ DO TEGO SPRZĘTU RĘKOJMIE JAK TEŻ WARUNKI NADAWANIA
SIĘ DO UŻYTKU LUB ZDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU SĄ OGRANICZONE W CZASIE DO OKRESU WAŻNOŚCI ODNOŚNEJ OGRANICZONEJ
GWARANCJI NA ZAKUPIONY PRODUKT. Na niektórych obszarach prawnych ograniczenie rękojmi w czasie jest niedozwolone, a więc powyższe
ograniczenie może nie odnosić się do nabywcy.
Uprawnienia ustawowe w poszczególnych krajach
Konsumentom przysługują określone uprawnienia na mocy odnośnych przepisów regulujących obrót towarami konsumpcyjnymi.
Gwarancje przyznane w niniejszej ograniczonej gwarancji nie uszczuplają tych uprawnień.
Brak innych gwarancji
Żaden przedstawiciel handlowy, agent ani pracownik Logitech nie jest uprawniony do wprowadzania zmian, rozszerzeń ani dodatków
do niniejszej gwarancji.
Adres Logitech
Logitech, Inc. 6505 Kaiser Drive Fremont, California 94555 U.S.A.
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Jeśli dźwięki w słuchawkach są słabe lub nie słychać ich wcale, sprawdź:
• Czy regulator głośności w słuchawkach znajduje się w górnym położeniu?
• Czy w używanej aplikacji zestaw słuchawkowy jest ustawiony jako aktywne urządzenie wyjściowe audio?
(Po podłączeniu zestawu do komputera może trzeba będzie ponownie uruchomić aplikację).
• Czy głośność w używanej aplikacji jest ustawiona na poziomie słyszalności?
• Czy w aplecie „Dźwięki i urządzenia audio” panelu sterowania komputera dźwięk jest ustawiony
na poziomie słyszalności?
• Czy słuchawki i mikrofon są podłączone do odpowiednich portów w komputerze?
• Jeśli używasz adaptera USB, to czy oba złącza 3,5 mm są do niego podłączone?
Jeśli mikrofon nie przenosi dźwięków, sprawdź:
• Czy wyłącznik mikrofonu nie jest ustawiony w pozycji „wycisz” (
)?
• Czy w używanej aplikacji zestaw słuchawkowy jest ustawiony jako aktywne urządzenie nagrywające?
(Po podłączeniu zestawu do komputera może trzeba będzie ponownie uruchomić aplikację).
• Czy w aplecie „Dźwięki i urządzenia audio” panelu sterowania komputera ustawione jest nagrywanie
z zestawu słuchawkowego?
• Czy słuchawki i mikrofon są podłączone do odpowiednich portów w komputerze?
• Jeśli używasz adaptera USB, to czy oba złącza 3,5 mm są do niego podłączone?
• Czy mikrofon zestawu jest skierowany w stronę kącika ust?
Nie narażaj swojego słuchu na uszkodzenie!
Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami:
Gdy używasz słuchawek, miej stale na uwadze, że słuchanie zbyt głośnych dźwięków może spowodować trwałe
uszkodzenie słuchu. Im głośniejsze będą dźwięki, tym szybciej wystąpią objawy pogarszania się słuchu.
O tym, jak ustawić bezpieczny poziom głośności:
• Na początku ustaw głośność źródła dźwięków na najniższym poziomie.
• Powoli zwiększaj głośność, aż dźwięki staną się wyraźne, bez żadnych zakłóceń i miłe dla ucha.
• Dźwięki w słuchawkach nie mogą być aż tak głośne, żeby zagłuszały rozmowy lub inne podobne dźwięki
w otoczeniu.
Gdy już ustawisz właściwą dla swojego ucha głośność, pozostaw ją na tym poziomie. Jeśli zacznie
dzwonić Ci w uszach, poczujesz dyskomfort lub słyszeć będziesz przytłumione dźwięki, obniż poziom
głośności lub przestań na jakiś czas używać słuchawek i zgłoś się do laryngologa.
Więcej na ten ważny temat dowiesz się w witrynie internetowej firmy Logitech
®
,
pod adresem www.logitech.com.
620-000193 Digital Precision HeaSec1:64-Sec1:65 Sec1:64-Sec1:65620-000193 Digital Precision HeaSec1:64-Sec1:65 Sec1:64-Sec1:65 7.3.2007 14:50:567.3.2007 14:50:56