5
ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO
• Nie dotykać zacisków ani tarczy hamulcowej podczas jazdy ani bezpośrednio po
wymontowaniu z roweru. Zaciski i tarcza hamulcowa rozgrzewają się w czasie pracy
hamulców, dotknięcie jednego z elementów może spowodować oparzenie. Przed
rozpoczęciem konserwacji układu hamulcowego, należy sprawdzić, czy układ hamulcowy
wystarczająco ostygł.
• Należy uważnie przeczytać instrukcję serwisową hamulca tarczowego i zachować ją na
przyszłość.
• Używać odpowiedniego ciśnienia powietrza podanego na oponie i obręczy. Jeżeli
ciśnienie maksymalne jest wskazane na oponach lub obręczach, nie należy przekraczać
jego dolnej wartości.
• Aby zdobyć informacje na temat osi E-THRU, należy zapoznać się z podręcznikiem
użytkownika osi E-THRU.
Koło F12 (oś przednia 12mm), koło R12 (oś tylna 12mm,
przelotowa)
• To koło może być używane wyłącznie wraz ze specjalnym przednim widelcem / specjalną
przednią ramą i osią przelotową. Jeżeli będzie używane z innym przednim widelcem /
inną przednią ramą lub osią przelotową, może to spowodować odłączenie się koła od
roweru podczas jazdy i w konsekwencji poważne obrażenia ciała.
TL: Koło pod oponę bezdętkową
• Opony powinny być montowane i demontowane ręcznie. Jeżeli to trudne, w przypadku
opon bezdętkowych można użyć żywicznej łyżki do opon. W takich przypadkach należy
sprawdzić, czy powierzchnia obręczy nie jest przebita, zarysowana lub pęknięta,
ponieważ istnieje ryzyko uszkodzenia uszczelki pomiędzy oponą i obręczą, co spowoduje
nieszczelność. W przypadku obręczy z włókna węglowego, sprawdzić czy występuje
rozwarstwienie włókien węglowych lub czy nie ma pęknięć, itp. Na koniec należy
sprawdzić, czy nie występuje nieszczelność.
• Używać odpowiedniego ciśnienia powietrza podanego na oponie i obręczy. Jeżeli
ciśnienia maksymalne wskazane na oponach lub obręczach różnią się, nie należy
przekraczać ciśnienia maksymalnego jego dolnej wartości. Wyższe ciśnienie niż wskazane
może spowodować nagłe przebicie i/lub wypięcie opony, co może doprowadzić do
poważnych obrażeń.
WH-RX570-TL: ciśnienie maksymalne = 5 bar / 72 psi / 500 kPa
PRZESTROGA
Należy również przekazać użytkownikom następujące informacje:
• W przypadku używania środka naprawczego do opon, należy skontaktować się z
punktem sprzedaży lub dystrybutorem.