12
P4T/RP4T
Skrócona instrukcja
Wstęp
Jak zacząć
Obsługa drukarki
Rozwiązywanie
problemów
Kontakt
3. Taśma nośnika nie przesuwa się:
• Sprawdzić, czy głowica drukująca jest zamknięta i zatrzaśnięta.
• Sprawdzić, czy nie zacinają się elementy podtrzymujące nośnik.
• Jeżeli drukarka posiada czujnik obecności etykiety, sprawdzić, czy została wyjęta ostatnio wydrukowana etykieta.
• Upewnić się, czy nie doszło do zablokowania czujnika etykiet.
4. Słaba jakość, wyblakły wydruk lub
miganie ikon:
• Oczyścić głowicę drukującą.
• Sprawdzić zestaw akumulatorów. Naładować, a w razie potrzeby wymienić akumulator. Zużyte akumulatory należy zawsze usuwać zgodnie z lokalnymi
przepisami. Dodatkowe informacje można znaleźć w Dodatku E do Instrukcji obsługi P4T/RP4T.
• Sprawdzić jakość nośnika.
5. Wydruk częściowy/brak wydruku:
• Sprawdzić położenie kasety z taśmą albo nośnika z etykietami.
• Oczyścić głowicę drukującą.
• Sprawdzić, czy głowica drukująca jest prawidłowo zamknięta i zatrzaśnięta.
6. Drukarka nie drukuje:
• Wymienić zestaw akumulatorów.
• Sprawdzić przewód łączący z terminalem.
• Tylko urządzenia bezprzewodowe: Przywrócić łączność bezprzewodową.
• Drukarki używające nośników termotransferowych: Sprawdzić, czy kaseta z taśmą została zainstalowana.
7. Zmniejszenie czasu pracy z ładunku akumulatora:
• Sprawdzić kod daty zestawu akumulatorów. Jeśli akumulator został wyprodukowany przed rokiem czy dwoma, skrócenie żywotności może być
skutkiem normalnego starzenia się.
• Po przekroczeniu przez zestaw baterii maksymalnej liczby cyklów ładowania, drukarka zakomunikuje, że zestaw akumulatorów wymaga regeneracji lub wymiany.
• Wymienić zestaw akumulatorów.
8. Ikona lub nie świeci
• Dotyczy tylko drukarek z opcją Bluetooth lub 802.11g: oznacza brak łączności radiowej.
9.
lub błyska:
• Sprawdzić, czy nośnik z etykietami jest załadowany oraz czy głowica drukująca jest zamknięta i prawidłowo zatrzaśnięta.
10. Pomijanie etykiet:
• Upewnić się, czy został zastosowany właściwy nośnik.
• Upewnić się, czy nie jest zasłonięty czujnik kodu paskowego lub czujnik odstępu.
11. Druk jest "pomarszczony" lub brak niektórych liter:
• Sprawdzić, czy przed instalacją taśma termotransferowa została napięta. Ten problem rozwiąże się sam po wydrukowaniu kilku etykiet.
• Sprawdzić, czy nośnik z etykietami wychodzi równo z drukarki. Znaczki dopasowania na pokrywie na nośnik służą do wyeliminowania marszczenia
podczas ładowania nośnika do zespołu odklejarki. Dopasować w razie potrzeby.
12. Drukuje szereg komunikatów "Void" (Nieważny):
• Tylko drukarki RP4T: Sprawdzić, czy w drukarce jest nośnik RFID. Drukarka nie jest w stanie potwierdzić kodowania RF na nośniku innym niż RFID, więc
drukuje “Void” na ustalonej liczbie etykiet, a następnie zatrzymuje się.
Tematy dotyczące rozwiązywania problemów (c.d.)
verte