10
ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO
• Należy ostrożnie obchodzić się z elementami i unikać narażania ich na silne wstrząsy.
• Produktów nie wolno czyścić żrącymi rozpuszczalnikami ani rozcieńczalnikami. Takie
rozpuszczalniki mogą uszkodzić ich powierzchnię.
• Jeżeli zmiana przełożeń nie wydaje się być płynna, należy skontaktować się z punktem
sprzedaży, aby uzyskać pomoc.
• Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia ani pogorszenia działania wynikających z
normalnego użytkowania i starzenia się.
Montaż na rowerze i konserwacja:
• Należy zastosować nieco dłuższy przewód hamulcowy / pancerz nawet w przypadku, gdy
kierownica jest skręcona maksymalnie w dowolną stronę. Ponadto należy sprawdzić, czy
dźwignia przerzutki i hamulca / dźwignia hamulca nie dotyka ramy roweru, gdy
kierownica jest maksymalnie skręcona.
• W celu zapewnienia płynnej pracy mechanizmu należy stosować uszczelnioną linkę i
prowadnicę linkę OT-SP.
• Przed użyciem nasmarować linkę oraz elementy ślizgowe pancerza, używając smaru SIS
SP41 (Y04180000), aby zapewnić swobodne ślizganie się. Do linki nie może przylegać
kurz.
• Jeśli regulacja zmiany przełożeń nie jest możliwa, należy sprawdzić, czy hak przerzutki
jest równo ustawiony. Sprawdzić również, czy linka jest czysta i nasmarowana oraz czy
pancerz nie jest zbyt długi lub zbyt krótki.
• Nie należy zdejmować zespołu dźwigni.
• Jeżeli uchwyt montażowy zacisku hamulca i haki tylnego trójkąta nie mają
standardowych wymiarów, może dochodzić do zetknięcia tarczy hamulcowej i zacisku.
• Po zdjęciu koła roweru zaleca się montaż elementów dystansowych klocków. Elementy
dystansowe klocków zapobiegają ruchowi tłoczka po naciśnięciu dźwigni hamulca, gdy
koło jest zdjęte.
• Jeśli dźwignia hamulca zostanie naciśnięta bez zamontowanych elementów
dystansowych klocków, tłoczki wysuną się bardziej niż zwykle. Za pomocą płaskiego
narzędzia wcisnąć z powrotem klocek hamulcowy, uważając, aby nie uszkodzić jego
powierzchni. (jeśli klocki hamulcowe nie są zamontowane, wepchnąć przy użyciu
płaskiego narzędzia tłoczki z powrotem, uważając, aby ich nie uszkodzić). Jeśli wpychanie
z powrotem klocków hamulcowych lub tłoczków jest utrudnione, usunąć śruby
odpowietrzające, a następnie ponowić próbę. (w tym czasie ze zbiornika
wyrównawczego może wypłynąć nieco oleju.)
• Nie usuwać tłoczków podczas demontażu i czyszczenia zacisków.