SONY CDX-G1002U/CDX-G1001U/CDX-G1000U (PL) 4-466-657-11(1)
SONY CDX-G1002U/CDX-G1001U/CDX-G1000U (PL) 4-466-657-11(1)
SONY CDX-G1002U/CDX-G1001U/CDX-G1000U (PL) 4-466-657-11(1)
SONY CDX-G1002U/CDX-G1001U/CDX-G1000U (PL) 4-466-657-11(1)
Diagram połączeń ( )
Ostrzeżenie
Jeśli posiadany siłownik antenowy nie jest
wyposażony wprzekaźnik, podłączenie urządzenia za
pomocą dostarczonego przewodu zasilającego
grozi uszkodzeniem anteny.
Uwagi oprzewodach sterujących
Przewód REM OUT (wniebiesko-białe paski) dostarcza napięcie
stałe +12V po włączeniu urządzenia.
Jeśli używany jest wzmacniacz mocy (sprzedawany oddzielnie),
należy podłączyć przewód REM OUT (wniebiesko-białe paski) lub
przewód zasilania akcesoriów (czerwony) do złącza AMP REMOTE
IN wzmacniacza.
Jeśli wtylną/boczną szybę samochodu jest wbudowana antena
UKF/ŚR/DŁ, trzeba podłączyć przewód REM OUT (wniebiesko-białe
paski) lub przewód zasilania akcesoriów (czerwony) do zacisku
zasilania istniejącego wzmacniacza antenowego. Szczegóły można
uzyskać wpunkcie sprzedaży.
Urządzenie nie współpracuje zsiłownikiem antenowym bez
przekaźnika.
Podłączenie podtrzymujące zawartość pamięci
Jeśli jest podłączony żółty przewód wejścia zasilania, obwód pamięci
będzie zasilany stale, nawet po wyłączeniu zapłonu.
Uwagi opodłączaniu głośników
Wyłączyć urządzenie przed podłączaniem głośników.
Użyć głośników oimpedancji od 4 do 8omów iowystarczającej
mocy znamionowej. Inaczej głośniki mogą ulec uszkodzeniu.
Nie łączyć zacisków zestawu głośnikowego zkaroserią samochodu
ani nie łączyć zacisków prawych głośników zzaciskami lewych
głośników.
Nie łączyć przewodu masy urządzenia zzaciskiem (–) głośnika.
Nie próbować łączyć głośników równolegle.
Podłączać tylko pasywne głośniki. Podłączenie do zacisków
głośnikowych aktywnych głośników (zwbudowanymi
wzmacniaczami) grozi uszkodzeniem urządzenia.
Aby uniknąć awarii, nie używać fabrycznie zainstalowanych
wsamochodzie przewodów głośnikowych, jeśli dla ujemnego
bieguna (–) lewego iprawego głośnika jest wykorzystywany
wspólny przewód.
Nie łączyć między sobą wyprowadzeń głośnikowych urządzenia.
Ostrzeżenia
Urządzenie jest przystosowane tylko do zasilania
napięciem stałym 12V zbiegunem ujemnym na
masie.
Uważać, aby nie przyciąć żadnych przewodów
śrubami albo ruchomymi częściami, na przykład
szyną od fotela.
Aby uniknąć zwarcia, przed wykonywaniem
połączeń wyłączyć zapłon samochodu.
Zanim przewód zasilający zostanie podłączony
do złącza zasilania pomocniczego, należy go
podłączyć do urządzenia igłośników.
Poprowadzić wszystkie przewody masy do
wspólnego punktu masy.
Dla bezpieczeństwa zaizolować taśmą izolacyjną
wszystkie niepodłączone przewody.
Uwagi oprzewodzie zasilającym (żółtym)
Jeśli urządzenie jest podłączane wraz zinnym
sprzętem stereo, to znamionowy prąd
wykorzystywanego obwodu musi być wyższy niż
suma prądów bezpieczników wposzczególnych
urządzeniach.
Jeśli żaden obwód wsamochodzie nie ma
wystarczającego prądu znamionowego, urządzenie
należy podłączyć wprost do akumulatora.
Lista części ( )
Numery na ilustracji odpowiadają numerom
wopisie.
Przed wysyłką zfabryki na urządzenie jest zakładana
obejma ikołnierz ochronny . Przed
montowaniem urządzenia należy użyć kluczyków
odblokowujących izdjąć zurządzenia obejmę .
Szczegóły podano wpunkcie „Zdejmowanie
kołnierza ochronnego iobejmy ()” na odwrocie.
Nie wyrzucać kluczyków odblokowujących . Są
one potrzebne przy wymontowywaniu
urządzenia.
Ostrzeżenie
Aby uniknąć skaleczenia palca, ostrożnie obchodzić
się zobejmą .
Przykład połączeń ( )
Proste podłączanie subwoofera (-C)
Istnieje możliwość podłączenia subwoofera
bezpośrednio do przewodu tylnego głośnika, bez
używania wzmacniacza mocy.
Uwaga
Impedancja subwoofera powinna wynosić 4 – 8omów. Nie podłączać
głośnika do drugiego przewodu tylnego głośnika.
* Nie podłączać wten sposób głośnika.
Uwagi
Przed podłączeniem wzmacniacza należy bezwzględnie podłączyć
przewód uziemiający.
Sygnalizacja dźwiękowa działa tylko wówczas, gdy jest używany
wbudowany wzmacniacz.
Bezpiecznik (10 A)
do złącza zasilania wsamochodzie
Szczegóły – patrz „Schemat podłączenia zasilania ()” na odwrocie.
do złącza głośnikowego
wsamochodzie
*
1
zanteny
samochodowej
*
4
*
2
*
2
*
1
Niektóre pojazdy wyposażone są wantenę ze
złączem, które nie pasuje do gniazda. Należy
wówczas użyć przejściówki (sprzedawanej
oddzielnie)
*
2
Przewód zwtykami cinch (sprzedawany oddzielnie).
*
3
Może być wymagane użycie osobnego adaptera.
*
4
Impedancja głośników: 4 – 8 omów × 4
× 2
Sprzęt występujący na ilustracjach
(nie stanowi wyposażenia)
Przedni głośnik Tylny głośnikSubwoofer
Wzmacniacz mocy
A
B
C
*
Pozycje 2, 4, 6 i8 zpolaryzacją ujemną mają przewody
wpaski.
1
Fioletowy
+ Prawy tylny głośnik
2 – Prawy tylny głośnik
3
Szary
+ Prawy przedni głośnik
4 – Prawy przedni głośnik
5
Biały
+ Lewy przedni głośnik
6 –
Lewy przedni głośnik
7
Zielony
+ Lewy tylny głośnik
8 – Lewy tylny głośnik
Pozycje 1, 2, 3 i6 nie mają szpilek.
4 Żółty ciągłe zasilanie
5
Wniebiesko-białe
paski
sterowanie siłownikiem anteny /
wzmacniaczem mocy (REM OUT)
7 Czerwony włączone zasilanie
8 Czarny masa
CDX-G1002U/CDX-G1001U/CDX-G1000U
4-466-657-PL(1)
©2013 Sony Corporation Printed in Czech Republic (EU)
Radioodtwarzacz
UKF/ŚR/DŁ
Instalacja/połączenia
PL
Wymagane jest przygotowanie przewodów do tylnych głośników.
CDX-GT1000_IG_PL.indd 1 22.11.2013 10:14