Dell Display Manager - przewodnik użytkownika | 7
Aplikacja DDM współpracuje tylko z monitorami marki Dell. Jeśli używasz
monitorów innych marek, aplikacja DDM nie będzie ich obsługiwała.
Jeśli aplikacja DDM nie może wykryć i/lub połączyć się z obsługiwanym
monitorem Dell, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
1. Upewnij się, że kabel wideo jest prawidłowo podłączony do monitora i do
komputera, sprawdzając w szczególności, czy wtyczki są całkowicie
wciśnięte w gniazda.
2. Sprawdź w menu ekranowym monitora, czy włączona jest funkcja DDC/CI.
3. Upewnij się, że posiadasz właściwy i aktualny sterownik graficzny wydany
przez producenta karty graficznej (Intel, AMD, NVIDIA itp.).
Nieprawidłowy sterownik graficzny jest częstą przyczyną niedziałania
aplikacji DDM.
4. Usuń wszelkie stacje dokujące, przed
łużacze i konwertery spomiędzy
monitora i portu karty graficznej. Niektóre tańsze przedłużacze,
koncentratory i konwertery mogą nie obsługiwać prawidłowo funkcji
DDC/CI i powodować niedziałanie aplikacji DDM. Jeśli dostępna jest
nowsza wersja sterownika takiego urządzenia, zaktualizuj do niej.
5. Uruchom ponownie system.
Aplikacja DDM może nie współpracować z następującymi monitorami:
• Modele monitorów Dell sprzed 2013 roku oraz seria D monitorów Dell.
Więcej informacji można znaleźć na stronach pomocy technicznej dla
produktów Dell
• Monitory do gier wykorzystujące technologię G-sync firmy Nvidia
• Monitory wirtualne i bezprzewodowe nie obsługują funkcji DDC/CI
• Niektóre wczesne modele monitorów DP 1.2 — może być konieczne
wyłączenie funkcji MST/DP 1.2 w menu ekranowym monitora
Jeśli komputer jest podłączony do Internetu, użytkownik będzie powiadamiany
o dostępności nowych wersji aplikacji DDM. Zalecamy pobieranie i instalowanie
najnowszych wersji aplikacji DDM.