2. PODŁĄCZANIE KAMERY
A. Pobranie aplikacji
Znajdź i pobierz bezpłatną aplikację Chacon cam+ w sklepie Apple Store lub
w sklepie z aplikacjami na platformę Android:
B. Rozpoczęcie korzystania z aplikacji
Uruchom aplikację i utwórz konto:
1. Po uruchomieniu aplikacji po raz pierwszy wyświetlony zostanie monit o zgodę na
udzielenie zezwolenia dla telefonu. W celu usprawnienia obsługi należy wyrazić
zgodę na udzielenie zezwolenia.
Uwaga: należy zezwolić aplikacji Chacon Cam+ na wysyłanie powiadomień push
(zastosowanie: telefon będzie mógł odbierać powiadomienia push o wykryciu ruchu
lub alarmach dźwiękowych z kamery).
2. Kliknij opcję „Sign Up” (zarejestruj się), aby utworzyć konto, a następnie postępuj
zgodnie z instrukcjami.
Uwaga: po zarejestrowaniu swojego adresu e-mail i kliknięciu opcji „Get the
verification code” (uzyskaj kod weryfikacyjny) otrzymasz wiadomość e-mail
z kodem, który jest niezbędny do zweryfikowania Twojego konta.
C. Dodanie kamery
Powiąż kamerę z aplikacją Chacon cam+:
1. Podłącz kamerę do zasilania, upewniając się, że przewód jest prawidłowo
podłączony do gniazda (zalecane jest użycie dostarczonego zasilacza).
2. Po prawidłowym podłączeniu urządzenia wskaźnik prawidłowej pracy zacznie
pulsować na czerwono (dwa błyski na sekundę). Po kilku sekundach
wyemitowany zostanie cichy sygnał dźwiękowy. Oznacza on, że kamerę można
połączyć z siecią Wi-Fi za pośrednictwem smartfona lub tabletu.
Uwaga 1: jeśli wskaźnik sygnalizuje nieprawidłową pracę, zresetuj urządzenie, aby
przywrócić ustawienia fabryczne. W tym celu naciśnij i przytrzymaj wciśnięty
przycisk RESET, aż wyemitowany zostanie cichy sygnał dźwiękowy. Umiejscowienie
przycisku resetowania zależy od produktu, ale zawsze widnieje przy przycisku napis