© 2010 Sony Corporation Printed in Czech Republic (EU)
Pozycje 1, 2 i3 nie mają szpilek.
4 Żółty ciągłe zasilanie
5 Niebieski sterowanie siłownikiem anteny
6
Pomarańczowo-
biały
włączone zasilanie oświetlenia
7 Czerwony włączone zasilanie
8 Czarny masa
Pozycje 2, 4, 6 i8 zpolaryzacją ujemną mają przewody wpaski.
1
Fioletowy
+ Prawy tylny głośnik
2 – Prawy tylny głośnik
3
Szary
+ Prawy przedni głośnik
4 – Prawy przedni głośnik
5
Biały
+ Lewy przedni głośnik
6 – Lewy przedni głośnik
7
Zielony
+ Lewy tylny głośnik
8 – Lewy tylny głośnik
4-192-043-PL(1)
Instalacja / połączenia
Radioodtwarzacz CD
UKF/ŚR/DŁ
CDX-GT252MP
CDX-GT250MP
× 2
REAR
/
SUB
AUDIO OUT
REAR
/
SUB
AUDIO OUT
A
Sprzęt występujący na ilustracjach (nie stanowi wyposażenia)
Przedni głośnik
Wzmacniacz mocy
Tylny głośnik
Aktywny subwoofer
B
REAR
/
SUB
AUDIO OUT
*
3
REMOTE
IN
*
4
Bezpiecznik (10 A)
do złącza zasilania
wsamochodzie
Szczegóły – patrz „Schemat podłączenia zasilania” na odwrocie.
do złącza głośnikowego
wsamochodzie
*
1
zanteny samochodowej
*
2
*
1
Uwaga dotycząca podłączenia anteny
Jeśli samochód jest wyposażony wantenę typu
ISO (Międzynarodowej Organizacji
Normalizacyjnej), to do jej podłączenia należy
użyć dostarczonej przejściówki . Najpierw
należy podłączyć antenę samochodową do
dostarczonej przejściówki, anastępnie do gniazda
antenowego urządzenia.
*
2
Przewód zwtykami cinch (wyposażenie
dodatkowe)
*
3
Wyjście AUDIO OUT może pracować wtrybie SUB
albo REAR. Szczegóły podano winstrukcji obsługi.
*
4
Może być wymagane użycie osobnego adaptera.
AMP REM
Jasnoniebieski
Wniebiesko-białe paski
ATT
Maks. prąd zasilania 0,3A
Ostrzeżenia
Urządzenie jest przystosowane tylko do zasilania
napięciem stałym 12V zbiegunem ujemnym na masie.
Uważać, aby nie przyciąć żadnych przewodów śrubami
albo ruchomymi częściami, na przykład szyną od fotela.
Aby uniknąć zwarcia, przed wykonywaniem połączeń
wyłączyć zapłon samochodu.
Zanim przewód zasilający zostanie podłączony do
złącza zasilania pomocniczego, należy go podłączyć do
urządzenia igłośników.
Poprowadzić wszystkie przewody masy do
wspólnego punktu masy.
Dla bezpieczeństwa zaizolować taśmą izolacyjną wszystkie
niepodłączone przewody.
Uwagi oprzewodzie zasilającym (żółtym)
Jeśli urządzenie jest podłączane wraz zinnym sprzętem
stereo, to znamionowy prąd wykorzystywanego obwodu
musi być wyższy niż suma prądów bezpieczników
wposzczególnych urządzeniach.
Jeśli żaden obwód wsamochodzie nie ma wystarczającego
prądu znamionowego, urządzenie należy podłączyć wprost
do akumulatora.
Lista części
Numery na ilustracji odpowiadają numerom wopisie.
Przed wysyłką zfabryki na urządzenie jest zakładana
obejma . Przed montowaniem urządzenia należy użyć
kluczyków odblokowujących izdjąć zurządzenia
obejmę . Szczegóły podano wpunkcie „Zdejmowanie
obejmy ()” na odwrocie.
Nie wyrzucać kluczyków odblokowujących . Są
one potrzebne przy wymontowywaniu urządzenia.
Ostrzeżenie
Aby uniknąć skaleczenia palca, ostrożnie obchodzić się
zobejmą .
Zaczep
Uwaga
Przed instalacją należy upewnić się, czy zaczepy po obu stronach obejmy
są odgięte do wewnątrz na głębokość co najmniej 2mm. Jeśli zaczepy będą
ustawione na wprost lub wygięte na zewnątrz, urządzenie nie zostanie
właściwie zainstalowane imoże wyskoczyć.
Przykład połączeń
Uwagi (-
A
)
Przed podłączeniem wzmacniacza należy bezwzględnie podłączyć
przewód uziemiający.
Sygnalizacja dźwiękowa działa tylko wówczas, gdy jest używany
wbudowany wzmacniacz.
Diagram połączeń
Do gniazda AMP REMOTE IN wdodatkowym
wzmacniaczu mocy
To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza
mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią.
Do przewodu przyłączeniowego telefonu
samochodowego
Ostrzeżenie
Jeśli posiadany siłownik antenowy nie jest wyposażony
wprzekaźnik, podłączenie urządzenia za pomocą
dostarczonego przewodu zasilającego grozi
uszkodzeniem anteny.
Uwagi oprzewodach sterujących
Przewód sterowania siłownikiem antenowym (niebieski) dostarcza
napięcie stałe +12V po włączeniu radia albo po włączeniu funkcji AF
(częstotliwości zastępczych) lub funkcji TA (komunikatów oruchu
drogowym).
Jeśli wtylną / boczną szybę samochodu jest wbudowana antena UKF / ŚR
/ DŁ, trzeba podłączyć przewód sterowania siłownikiem antenowym
(niebieski) lub przewód wejścia zasilania akcesoriów (czerwony) do
zacisku zasilania istniejącego wzmacniacza antenowego. Szczegóły
można uzyskać wpunkcie sprzedaży.
Urządzenie nie współpracuje zsiłownikiem antenowym bez przekaźnika.
Podłączenie podtrzymujące zawartość pamięci
Jeśli jest podłączony żółty przewód wejścia zasilania, obwód pamięci będzie
zasilany stale, nawet po wyłączeniu zapłonu.
Uwagi opodłączaniu głośników
Wyłączyć urządzenie przed podłączaniem głośników.
Użyć głośników oimpedancji od 4 do 8omów iowystarczającej mocy
znamionowej. Inaczej głośniki mogą ulec uszkodzeniu.
Nie łączyć zacisków zestawu głośnikowego zkaroserią samochodu ani nie
łączyć zacisków prawych głośników zzaciskami lewych głośników.
Nie łączyć przewodu masy urządzenia zzaciskiem (–) głośnika.
Nie próbować łączyć głośników równolegle.
Podłączać tylko pasywne głośniki. Podłączenie do zacisków głośnikowych
aktywnych głośników (zwbudowanymi wzmacniaczami) grozi
uszkodzeniem urządzenia.
Aby uniknąć awarii, nie używać fabrycznie zainstalowanych
wsamochodzie przewodów głośnikowych, jeśli dla ujemnego bieguna (–)
lewego iprawego głośnika jest wykorzystywany wspólny przewód.
Nie łączyć między sobą wyprowadzeń głośnikowych urządzenia.
Uwaga dotycząca połączeń
Jeśli głośnik iwzmacniacz są niewłaściwie połączone, na wyświetlaczu
pojawia się napis „FAILURE”. Należy wówczas sprawdzić połączenie głośnika
ze wzmacniaczem.
CDX-GT250-252_IG_PL.indd 1 10-12-11 23:50