3
ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO
OSTRZEŻENIE
• Podczas montażu komponentów należy zawsze postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w instrukcji obsługi.
Zaleca się korzystanie wyłącznie z oryginalnych części Shimano. Jeśli takie części jak śruby i nakrętki poluzują się lub zostaną
uszkodzone, może to spowodować nagły upadek z roweru i poważne obrażenia. Ponadto w przypadku nieprawidłowego
wykonania regulacji mogą wystąpić problemy, które spowodują nagły upadek z roweru i poważne obrażenia.
•
Przed wykonaniem czynności konserwacyjnych, np. wymiany części, należy założyć okulary ochronne, które będą
chronić oczy.
• Po uważnym przeczytaniu niniejszego podręcznika sprzedawcy należy zachować go na przyszłość.
UWAGA
Należy również upewnić się, że użytkownikom przekazano następujące informacje:
• Podczas używania dźwigni przerzutki należy kręcić korbą mechanizmu korbowego.
• Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia lub pogorszenia działania wynikającego z normalnego użytkowania.
• W celu uzyskania maksymalnych osiągów, zalecamy stosowanie smarów i produktów konserwacyjnych Shimano.
Montaż na rowerze i konserwacja:
• W celu zapewnienia płynnej pracy stosować odpowiedni pancerz (OT-SP41) i ślizgi. (SM-SP17/SP18).
• Należy stosować specjalną linkę (linkę PTFE lub linkę ze stali
nierdzewnej).
• Przed użyciem nasmarować linkę oraz wnętrze pancerza, aby zapewnić swobodne ślizganie się linki. Do linki nie mogą
przylegać żadne zanieczyszczenia. Jeśli z linki zostanie wytarty smar, zalecamy użycie smaru SIS SP41 (Y04180000).
• Dźwignię przerzutki można zamontować na kierownicy o średnicy 19,0 - 22,0 mm.
Rzeczywisty produkt może różnić się od pokazanego na rysunku, ponieważ ten podręcznik służy głównie do wyjaśnienia
procedur użytkowania tego produktu.
M1,2 mm
M 4,5 mm
4,5 mm