50f Helium

Archos Helium 50f Helium Instrukcja obsługi

  • Cześć! Jestem chatbotem AI, który pomoże Ci z Archos Helium 50f Helium Instrukcja obsługi. Zapoznałem się już z dokumentem i mogę pomóc w prosty i zrozumiały sposób.
49
Gratulujemy zakupu urządzenia ARCHOS! Skrócona instrukcja obsługi pomoże Ci we
właściwym rozpoczęciu korzystania z urządzenia. Jeśli masz więcej pytań dotyczących
użytkowania swojego urządzenia, odwiedź nas na:
twitter.com/archos
www.facebook.com/archos
Blog
https://blog.archos.com/
http://faq.archos.com/
www.archos.com, kliknij Support > After-sales support
www.archos.com, kliknij Support > Downloads > Declaration of conformity
Często aktualizujemy iwprowadzamy udoskonalenia wnaszych produktach, dlatego też
oprogramowanie może nieznacznie różnić się wyglądem lub dostępnością funkcji od tego, co
zaprezentowano wskróconej instrukcji obsługi.
Dołącz do nas
Polski
50
Warranty
W pudełku
ARCHOS 50F Helium
Skrócona instrukcja obsługi
Gwarancja, oświadczenia
prawne i informacje
dotyczące bezpieczeństwa
Kabel do ładowania
Ładowarka
Wejście słuchawkowe
51
Opis urządzenia
Kamera przednia
Głośnik
Wejście słuchawkowe
Kamera tylna
Latarka
Przycisk wł./wył.
Głośność
Głośnik
Port micro USB
Czujnik światła
Czytnik linii
papilarnych
Mikrofon
52
Gdy rozpakujesz opakowanie ztelefonem komórkowym:
1. Zdejmij klapkę tylną urządzenia, korzystając zprzeznaczonego
do tego rowka.
2. Włóż kartę SIM wodpowiednie gniazdo.
3. Włóż akumulator urządzenia.
4. Załóż klapkę tylną.
Typ karty Otwór Format
4G 1 Micro-SIM
4G 2 Micro-SIM
Karta pamięci 3 Micro-SD
Kartę SIM i kartę micro-SD należy wkładać
dokładnie tak, jak jest pokazane na ilustracji,
aby nie uszkodzić gniazda ani karty.
Montaż
1
Micro-SD SIM 1 SIM 2
2
3
1
2
1
Micro-SD SIM 1 SIM 2
2
3
1
2
53
Ładowanie
Włóż wtyczkę kabla ładowania do portu
Micro-USB ipodłącz go do ładowarki. Przed
pierwszym uruchomieniem urządzenia należy
całkowicie naładować akumulator.
Włączanie urządzenia
1. Naciśnij iprzytrzymaj przycisk zasilania, aby
uruchomić urządzenie.
2. Postępuj według instrukcji.
Transmisja danych wsieci komórkowej (4G)
1. Dotknij pasek stanu iściągnij go wdół, aby
go wyświetlić.
2. Dotknij pasek ponownie, aby odsłonić
szybkie ustawienia.
3. Wybierz ikonę Ustawienia.
4. Wsekcji Wireless & networks wybierz opcję
Data usage, anastępnie kartę SIM card.
5. Dane mobilne można włączyć/wyłączyć,
przesuwając przełącznik Mobile data.
Połączenie Wi-Fi
1. Dotknij pasek stanu iściągnij go wdół, aby
go wyświetlić.
2. Dotknij pasek ponownie, aby odsłonić
szybkie ustawienia.
Uruchomienie
3. Wybierz ikonę Wi-Fi , aby uaktywnić
połączenie Wi-Fi .
4. Wybierz „Wi-Fi” poniżej ikony Wi-Fi.
5. Dotknij nazwę sieci, zktórą chcesz się
połączyć.
Sieci prywatne wyświetlane są zikoną kłódki
– aby się znimi połączyć, musisz wprowadzić
hasło.
Czytnik linii papilarnych
skorzystaj z opcji rozpoznawania linii
papilarnych, aby zabezpieczyć urządzenie.
Wybierz Ustawienia>Bezpieczeństwo, a
następnie Linie papilarne.
Wybierz Kontynuuj.
Wybierz wzór na wypadek, gdyby rozpoznanie
linii papilarnych nie było możliwe.
Postępuj według instrukcji wyświetlanych na
ekranie.
Zarejestruj swoje linie papilarne w różnych
położeniach, aby usprawnić wykrywanie.
Możesz dodać do 5 schematów linii
papilarnych.
54
- Karta SIM nie jest wykrywana: upewnij się, że włożona została prawidłowa karta SIM. Włóż
kartę SIM zgodnie z procedurą wskazaną na stronie Montaż. Skontaktuj się z dostawcą usługi,
aby wymienić wadliwą kar.
- Urządzenie nie odpowiada: naciśnij i przytrzymaj wciśnięty przez ponad 10 sekund przycisk
wł./wył. lub usunąć i ponownie zainstalować baterię.
- Moje urządzenie napotyka dysfunkcje: przejdź do menu Ustawienia> Informacje o
telefonie> Sprawdź uaktualnienia systemu, aby sprawdzić dostępność aktualizacji. Jeśli
urządzenie jest up-to-date, spróbuj zresetować urządzenie z menu Ustawienia> Ustawienia
fabryczne> Kopia zapasowa i przywracanie. Zaleca się, aby zapisać swoje pliki przed
skasowaniem.
- Jeśli sygnał Wi-Fi jest zbyt słaby, upewnij się, że nie jesteś daleko od hotspotu Wi-Fi.
Zaktualizuj oprogramowanie wbudowane: http://www.archos.com/support. Zresetuj izmień
parametry łączności. Skontaktuj się zdostawcą usług sieci Wi-Fi.
- Moje urządzenie bootlogo jest odtwarzany w pętli: trzeba całkowicie zresetować
urządzenie. Idź do faq.archos.com i wybierz swoje urządzenie. W Backup & Recovery wybierz
Jak ponownie zainicjować moje ARCHOS.
- Urządzenie nie rozpoznaje hasła lub kodu PIN: podczas kongurowania ekranu blokady
wybierz kod, który łatwo zapamiętasz. W niektórych sytuacjach konieczne może okazać się
podanie adresu e-mail w celu zresetowania urządzenia. Zapoznaj się z odpowiedziami na
często zadawane pytania.
ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ ODPOWIEDZI NA TEMAT PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, ODWIEDŹ
STRONĘ: FAQ.ARCHOS.COM
Rozwiązywanie problemów
1/81