Strona 8 z 8 PL
Intenso WARUNKI GWARANCJI
Szanowna Klientko, szanowny Kliencie firmy Intenso
Serdecznie dziękujemy za decyzję zakupu wysokiej jakości produktu firmy Intenso.
Wszystkie produkty firmy Intenso podlegają stałej kontroli jakości i oczywiście
obowiązuje dla nich ustawowy okres rękojmi od daty zakupu. Dlatego prosimy o
zachowanie paragonu, jako dowodu zakupu.
Warunki gwarancji
Świadczenia gwarancyjne dotyczą wyłącznie wad materiałowych i produkcyjnych.
Intenso GmbH nie odpowiada za utratę danych na przesłanych urządzeniach.
Bezpłatne świadczenia gwarancyjne obejmują naprawę lub wymianę wadliwych
części. Prosimy o zrozumienie za to, że świadczenia gwarancyjne nie obejmują np.:
niewłaściwe lub nieodpowiednie obchodzenie się, instalację
lub zastosowanie
uszkodzenia, zarysowania lub zużycie
zmiany, modyfikacje lub naprawy dokonane przez osoby trzecie
szkody spowodowane przez siły wyższe lub transportowe
Z poważaniem Intenso GmbH
PRZEBIEG REKLAMACJI
W przypadku reklamacji prosimy postępować w następujący sposób:
1. Akceptowane będą wyłącznie przesyłki zawierające całe
wyposażenie dodatkowe oraz dowód sprzedaży
2. Ponadto dla przesyłki zwrotnej niezbędny jest numer RMA. Numer
RMA można zamówić przesyłając e-mail lub dzwoniąc na infolinię
serwisową.
3. Proszę bezpiecznie zapakować produkt wraz z całym
wyposażeniem dodatkowym i dowodem sprzedaży. Paczka musi
zostać odpowiednio opłacona.
4. Proszę napisać numer RMA w widocznym miejscu, na zewnątrz
opakowania.
Prosimy o wysłanie na następujący adres serwisu:
INTENSO GMBH Infolinia serwisowa: +49 (0) 900 -1 50 40 30
Service Center (Twój nr RMA) (0,39 €/ min. z niemieckiej sieci telefonii
stacjonarnej. Ceny za połączenie z sieci
Kopernikusstraße 12-14 komórkowych mogą się różnić.)
e-mail: support@intenso.de
D-49377 Vechta Internet: www.intenso.de