Uwaga: aktualizacja jednostki B3 zajmuje kilka minut i może obciążać baterię.
Dlatego zalecamy przeprowadzanie aktualizacji, gdy bateria jednostki B3 jest w pełni
naładowana.
Wyłączenie i ustawienia fabryczne
Wyłączenie urządzenia odbywa się następująco. Przejdź do domyślnego widoku
ekranu, tzn. wyświetlania daty i godziny. Naciśnij ekran i przytrzymaj przez około 2
sekund, aż pojawi się mała cyfra
„1”. Ponownie naciśnij ekran i przytrzymaj przez 2
sekundy, aż pojawi się mała cyfra
„2”. Następne naciśnięcie na 2 sekundy spowoduje
pojawienie się symbolu cyfry
„3”. Powtórz procedurę po raz czwarty, a na ekranie
pojawi się symbol
„off” (wyłączone). Na końcu jeszcze raz naciśnij ekran i
przytrzymaj przez 2 sekundy, a jednostka wyłączy się.
Jeżeli chcesz przywrócić ustawienia fabryczne jednostki, powtórz procedurę, ale w
ostatnim kroku naciśnij ekran tylko krótko, a pojawią się ustawienia fabryczne.
Następnie znowu naciśnij ekran i przytrzymaj przez 2 sekundy, a jednostka powróci
do ustawień fabrycznych. Wszelkie namierzone dane zostaną usunięte, a bransoletka
rozpoczyna pomiary od zera. Trzecią funkcją, następującą po przywróceniu ustawień
fabrycznych, jest kontrola wibracji. Można ją aktywować wielokrotnie poprzez
przytrzymanie ekranu przez 2 sekundy.
Dane techniczne
Masa 21 g
Bateria Li-Poly
Bluetooth BT 4.0
Wyświetlacz ekran 0,96
“ IPS
Sterowanie Powierzchnia dotykowa
Sygnał Bluetooth 8-10 m
Wodoszczelność 3 ATM
Rozwiązywanie problemów z jednostką B3
Brak sygnału częstotliwości tętna
Jednostka B3 ciągle monitoruje Twoją częstotliwość tętna w trakcie ćwiczenia, jak
również przez cały dzień. Czasami jednostka może mieć problem ze znalezieniem
dobrego sygnału. Jeżeli tak się stanie, to w miejscu, gdzie zazwyczaj wyświetla się
Twoja częstotliwość tętna, pojawi się linia przerywana.
• Jeśli bransoletka nie odbiera częstotliwości tętna, sprawdź najpierw, czy jest
prawidłowo założona. Przesuń ją na nadgarstku w górę lub w dół, albo zaciśnij
lub poluzuj pasek.
• Następnie trzymaj rękę przez chwilę w spoczynku, wyprostowaną, a
częstotliwość tętna powinna znowu pojawić się.
• Jeżeli odbiór częstotliwości tętna nadal nie działa, sprawdź ustawienia
częstotliwości tętna w Twojej aplikacji i upewnij się, że funkcja jest ustawiona w
trybie On (Włączone) lub Auto.