Sologic T101 71
Sologic T101
10 Gwarancja
10.1 Okres gwarancji
Urządzenia firmy Topcom objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancji. Okres
gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu nowego urządzenia. Gwarancja na
akumulatory jest ograniczona do 6 miesięcy od zakupu. Rzeczy zużywalne lub
wady mające nieistotny wpływ na działanie lub wartość sprzętu nie są objęte
gwarancją.
Prawo do gwarancji należy udowodnić, przedstawiając oryginał dowodu zakupu, na
którym widnieje data zakupu i model urządzenia.
10.2 Rozpatrywanie gwarancji
Wadliwe urządzenie należy zwrócić do centrum serwisowego firmy Topcom,
załączając ważny dowód zakupu.
Jeżeli w urządzeniu wystąpi wada w czasie trwania gwarancji, to firma Topcom lub
autoryzowany punkt serwisowy dokona napraw za darmo wszystkich wad
materiałowych lub produkcyjnych.
Topcom spełni swoje zobowiązania gwarancyjne, naprawiając lub wymieniając
wadliwe urządzenia lub części wadliwych urządzeń. W przypadku wymiany kolor i
model mogą być różne od oryginalnie zakupionego urządzenia.
Pierwotna data zakupu określa rozpoczęcie okresu gwarancji. Okres gwarancji nie
jest przedłużany jeżeli urządzenie zostało wymienione lub naprawione przez firmę
Topcom lub autoryzowany punkt serwisowy.
10.3 Wył ączenia z gwarancji
Gwarancja nie są objęte uszkodzenia lub wady spowodowane nieprawidłowym
obchodzeniem lub posługiwaniem się urządzeniem oraz uszkodzenia wynikające z
użycia nieoryginalnych części lub akcesoriów, które nie były zalecone przez firmę
Topcom.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi
takimi jak wyładowania atmosferyczne, woda, ogień lub uszkodzeń
spowodowanych w czasie transportu.
Gwarancja przestaje obowiązywać, jeżeli numer seryjny urządzenia został
zmieniony, usunięty, lub jest niemożliwy do odczytania.
Wszelkie żądania gwarancyjne nie będą uznawane, jeżeli urządzenie było
naprawiane, zmieniane lub modyfikowane przez kupującego lub
niewykwalifikowane centra serwisowe, nieautoryzowane przez Topcom.
HL_Sologic T101.book Page 71 Thursday, June 24, 2010 10:51 AM