Acer XR342CK Skrócona instrukcja obsługi

Kategoria
Telewizory
Typ
Skrócona instrukcja obsługi
Polish
Instrukcja szybkiego uruchomienia monitora LCD Acer
Ważne instrukcje dotyczące bezpieczeństwa
Przeczytajuważnienastępująceinstrukcje.
1. AbyoczyścićekranmonitoraLCD:
• WyłączmonitorLCDiodłączprzewódzasilający.
• Spryskajszmatkęnierozpuszczalnymśrodkiemczyszczącymidelikatnieoczyśćekran.
2. MonitoraLCDnienależyumieszczaćwpobliżuokna.Narażeniemonitoranaoddziaływaniedeszczu,wilgocilub
słońca,możespowodowaćjegopoważneuszkodzenie.
3. NienależynaciskaćekranuLCD.Nadmiernenaciskaniemożespowodowaćtrwałeuszkodzeniewyświetlacza.
4. Nienależyzdejmowaćpokrywylubnaprawiaćtegourządzeniasamemu.Autoryzowanytechnikpowinienwykonać
naprawękażdejnatury.
5. MonitorLCDnależyprzechowywaćwpomieszczeniuotemperaturze-20°do60°C(-4°do140°F).Przechowywanie
monitoraLCDpozatymzakresem,możespowodowaćtrwałeuszkodzenie.
6. Jeśliwystąpiąjakiekolwiek,następująceokoliczności,należynatychmiastodłączyćmonitoripołączyćsięz
autoryzowanym technikiem:
• Przetartylubuszkodzonykabelsygnałowymonitor-do-PC.
• WyciekpłynównamonitorLCDlubwystawieniemonitoranadeszcz.
• Uszkodzony monitor LCD lub obudowa.
7. AbyzapobiecuszkodzeniupaneluLCD,nienależyumieszczaćmonitoranapowierzchniekranemwdół.
Zawartość opakowania
Monitor
LCD
Zasilacz
Kabel MHL
(opcjon-
alny)
Kabel
HDMI
(opcjon-
alny)
Kabel
DP
(opcjon-
alny)
Kabel
USB
(opcjon-
alny)
Instrukcja
szybkiego
uruchomienia
BKT do
montażu
na
ścianie
Zaczep
słuchawek
XR342CK
Podłączenie monitora do komputera
1. Wyłączkomputeriodłączprzewódzasilającykomputera.
2. PodłączkabelsygnałowydogniazdawejściaHDMI(opcjonalne)i/lubDP(opcjonalne)i/lubMHL(opcjonalne)
monitoraorazdogniazdawyjściaHDMI(opcjonalne)i/lubDP(opcjonalne)i/lubMHL(opcjonalne)kartygracznej
komputera.Następniedokręćśrubyradełkowanenazłączukablasygnałowego.
3. PodłączkabelUSB(Opcjonalne)
PodłączkabelUSB3.0doportuwceluszybkiegoładowania.
PodłączkabelUSB3.0doportu.
4. Włóżkabelzasilaniamonitoradoportuzasilaniaztyłumonitora.
5. Podłączzasilacziprzewódzasilającydomonitora,anastępniedoprawidłowouziemionegogniazdazasilaniaprądu
zmiennego.
DP
USB
MHL
Polish
1
2
3
4
5
Zewnętrzne elementy sterowania
1 Przycisk zasilania Włączanie/wyłączaniemonitora.Niebieskieświatłowskazujewłączenie
zasilania.Bursztynoweświatłowskazujetrybtryboczekiwania/
oszczędzaniaenergii.
2 Przycisk funkcji
/
a. Naciśnij,abywyświetlićstronęgłówną.Naciśnijponownie,aby
wprowadzićfunkcjęklawiszaskrótu1.
b. KiedyMenufunkcjijestaktywne,naciśnijtanprzycisk,aby
wyświetlićinformacjepodstawowemonitoraorazbieżącewejście
lubzresetowaćustawieniakoloruużytkownikadodomyślnych
wartościfabrycznych.
3 Przycisk funkcji
/
a. Naciśnij,abywyświetlićstronęgłówną.Naciśnijponownie,aby
wprowadzićfunkcjęklawiszaskrótu2.
b. Przyaktywnymmenufunkcjinaciśnijtenprzycisk,abywybraćtryb
scenariusza lub tryb gry.
4 Przycisk funkcji
/
X
a. Naciśnij,abywyświetlić
stronęgłówną
.Naciśnijponownie,aby
przejśćdofunkcjiwyboruwejścia.
b. Przyaktywnymmenufunkcji,tenprzyciskspowodujewyjściez
menu OSD.
5 Przycisk funkcji
/
a. Naciśnij,abywyświetlić
stronęgłówną
.Naciśnijponownie,aby
przejśćdonastępnejfunkcjiwmenufunkcji.
b. Pojedynczyprzyciskprzechylnyztyłuramkimonitoradziała
jakjoystick.Wceluprzesunięciakursorawystarczyprzechylić
przyciskwjednymzczterechkierunków.Naciśnijprzyciskwcelu
wyboruwymaganejopcji.Czerwonywskazujenadziałający.Szary
wskazujeniedziałający.
AdaptiveSync:
Umożliwiadynamicznąregulacjęszybkościodświeżaniawyświetlaniaprzezkartęgraczną
zobsługąAdaptiveSyncwoparciuoszybkościklatekztypowązawartościąwcelu
uzyskaniawyświetlaniaefektywnegoenergetycznie,wirtualniepozbawionegozacięćio
niskimopóźnieniu.
Polish
Regulacja ustawień OSD
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Uwaga: Następującetreścisłużąwyłączniejakoogólneodniesienie.Rzeczywistedanetechniczne
produktumogąbyćinne.
MenuOSD(ekranowe)możnawykorzystaćdoregulacjiustawieńmonitoraLCD.NaciśnijprzyciskMenu
wceluotwarciaOSD.MenuOSDmożnaużywaćdoregulacjijakościobrazuiustawieńogólnych.Aby
wykonaćustawieniazaawansowane,należysprawdzićnastępującastronę:
Strona główna
Game mode
Acon
Brightness
80
Input
MHL
Menu
1. Przyciskskrótu1(Tryby,Jasność,Wejście,
Głośność,Gamma,Kontrast,Niebieskieświatło,
Over Drive,PIP/PBP)
2. Przyciskskrótu2(Tryby,Jasność,Wejście,
Głośność,Gamma,Kontrast,Niebieskieświatło,
Over Drive,PIP/PBP)
3. Wybórwejścia
4. Menu OSD
Przycisk skrótu 1 (domyślnie: Tryb gry)
Służydowyborutrybugry(G1,G2,G3),którywykorzystujeprolzdeniowanyprzezużytkownikalub
trybuscenariusza(Użytkownika,Standardowy,ECO,Graka,Film)
Acon
Racing
Sports
User
Movie
Graphics
ECO
Standard
Modes
OK
Move
Przycisk skrótu 2 (domyślnie: Jasność)
OtwieraelementsterowaniaJasnośćiumożliwiawybórpreferowanychustawieńjasności.Powykonaniu,
naciśnijjoystick,abywyjśćzbieżącejstronyizapisać.
Brightness
80
OK
Adjust
Polish
Wybór wejścia
OtwieraelementsterowaniaWejścieiumożliwiawybórHDMI2.0,HDMI(MHL2.1)lubDPIn,MiniDPlub
AutoSource.Powykonaniu,naciśnijjoystick,abywyjśćzbieżącejstronyizapisać.
Input
Input
HDMI2.0
Auto Source
Off
Enter
Move
Strona Funkcja
Otwórzstronęfunkcjiwceluwyregulowaniapotrzebnychfunkcjiiustawieńzzastosowaniemstrzałek.Po
wykonaniu,przechyljoystickwlewolubprawocelemprzejściawsteczojedenpoziomlubużyj,abywyjść
z
X
bieżącejstronyizapisać.
Picture (Obraz)
Game Mode - User
80
50
Off
Off
Off
Color
Audio
Gaming
OSD
System
Brightness
Contrast
Blue Light
ACM
Super Sharpness
Picture
Save seng to...
Enter
Move
9
Black Boost
X
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. PrzechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcjiObrazmenuOSD.Następnieprzechylw
prawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnijjoystickcelemwejściaw
niego.
3. Przechyl w lewo lub w prawo celem regulacji przesuwanych skal.
4. MenuPicture(Obraz)możebyćużywanedoregulacjiBrightness(Jasność),Contrast(Kontrast),
BlackBoost,BlueLight(Niebieskieświatło),ACMiSuperSharpness(Superostrość).
5. Brightness(Jasność):Wyregulujjasnośćwzakresie0do100.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Uwaga:Regulacjazrównoważeniapomiędzyjasnymiiciemnymiodcieniami.
6. Contrast (Kontrast): Regulacja kontrastu w zakresie 0 do 100.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Uwaga:Ustawieniestopniaróżnicypomiędzyciemnymiijasnymiobszarami.
7. Black Boost: Regulacja poziomu czerni w zakresie 0 do 10. Poprawienie odcieni poprzez
zwiększeniejasnościbezzmianyjaśniejszychodcieni.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Uwaga:Jeśliobrazjestbardzojasnylubmaniewieleobszarówodcieni,regulacjategoustawienia
Polish
możeniepowodowaćzauważalnychzmianobrazu.
8. BlueLight(Niebieskieświatło):Filtrowanieniebieskiegoświatławceluochronyoczupoprzez
regulacjępokazywanianiebieskiegoświatła--80%,70%,60%lub50%.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Uwaga:Wyższewartościtowięcejniebieskiegoświatła.Dlanajlepszejochronynależywybrać
niższąwartość.
9. ACM:WłączenielubwyłączenieACM.Domyślneustawienietowyłączenie.
10. SuperSharpness(Doskonałaostrość):Włączanie/wyłączanieopcjiDoskonałaostrość.Technologia
Doskonałaostrośćmożesymulowaćobrazywysokiejrozdzielczościwzmacniającgęstośćpikseli
oryginalnegoźródłacelemwyostrzeniaipoprawywyrazistościobrazu.
Color (Kolor)
Game Mode - User
2.2
User
Audio
Gaming
OSD
System
Gamma
Colour Temp
R Gain
G Gain
B Gain
Picture
Color
50
50
50
X
Save seng to...
Enter
Move
Game Mode - User
Off
Audio
Gaming
OSD
System
Picture
Color
sRGB Mode
6-axis Saturate
X
Enter
Move
R Bias
G Bias
B Bias
50
50
50
6-axis Hue
Save seng to...
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. PrzechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcjiKolormenuOSD.Następnieprzechylw
prawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnijjoystickcelemwejściaw
niego.
3. Przechyl w lewo lub w prawo celem regulacji przesuwanych skal.
4. TrybGammaumożliwiaregulacjętonacjiluminancji.Domyślnawartośćto2,2(standardowa
wartośćdlasystemuWindows).
5. Colortemperature(Temperaturabarwowa):Domyślneustawienietociepłe.Wybraćmożna
spośródCool(Zimne),Normal(Normalny),Warm(Ciepłe),Bluelight(Niebieskieświatło)lubUser
(Użytkownika).
6. sRGB:DomyślneustawienietowyłączeniesRGBmożnawłączyćlubwyłączyćwcelulepszego
dopasowaniakolorudourządzeńperyferyjnych,takichjakdrukarkiiaparatycyfrowe.
7. 6-axis Hue (6 osiowa barwa): Regulacja barwy kolorów red (czerwonego), green (zielonego), blue
(niebieskiego),yellow(żółtego),magentaicyan(cyjan).
8. 6-axis Saturate (6 osiowe nasycenie): Regulacja nasycenia kolorów red (czerwonego), green
(zielonego),blue(niebieskiego),yellow(żółtego),magentaicyan(cyjan).
Polish
Audio
Game Mode - User
0
On
Gaming
OSD
System
DTS
Picture
Color
Volume
Audio
X
Save seng to...
Enter
Move
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. PrzechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcjiAudiomenuOSD.Następnieprzechylw
prawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnijjoystickcelemwejściaw
niego.
3. Przechyl w lewo lub w prawo celem regulacji przesuwanych skal.
4. Głośność:Regulacjagłośności
5. DTS:On(Włączenie)lubOff(wyłączenie)dźwiękuDTS.Twójmonitorjestwyposażonywdwa
głośniki7Wztyłu.DźwiękDTSjestrozwarstwianyitworzyniezapomnianebrzmienieakustyczne.
Gaming (Gry)
Game Mode - User
OSD
System
Picture
Color
Over Drive
Audio
Normal
Off
Aim point
Gaming
Save seng to...
Enter
Move
X
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. PrzechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcjiGrymenuOSD.Następnieprzechylw
prawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnijjoystickcelemwejściaw
niego.
3. Przechyl w lewo lub w prawo celem regulacji przesuwanych skal.
4. OD:WybierzOff(Wyłączony),Normal(Normalny)lubExtreme(Ekstremalny).
5. Aimpoint(Cel):Pokazywanienaekraniewskaźnikaceluwgrachzestrzelaniem.
OSD
Game Mode - User
120
English
Gaming
System
OSD Timeout
Picture
Color
Language
Audio
OSD
Off
Off
Transparency
Refresh rate num
Save seng to...
Enter
Move
X
Polish
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. PrzechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcjiOSDmenuOSD.Następnieprzechylw
prawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnijjoystickcelemwejściaw
niego.
3. Przechyl w lewo lub w prawo celem regulacji przesuwanych skal.
4. Language(Język):UstawieniejęzykamenuOSD.
5. OSDtimeout(ZakończenieczasuwyświetlaniaOSD):Regulacjaopóźnieniaprzedwyłączeniem
menu OSD.
6. Transparency(Przezroczystość):Wybórprzezroczystościpodczasużywaniatrybugra.
Przezroczystośćmożnaustawićna0%(WYŁĄCZENIE),20%,40%,60%lub80%.
7. Refreshratenum(Szybkośćodświeżania):Wyświetlenienaekraniebieżącejszybkości
odświeżania.
System
Game Mode - User
MHL
Gaming
Ambient Light
Picture
Color
Input
Audio
OSD
Full
DP 1.2
Hot Key Assignment
DP Format
System
Wide Mode
PIP/PBP
X
Enter
Move
Clone
Daisy Chian
Off
Auto Source
Game Mode - User
Gaming
Picture
Color
DDC/CI
Audio
OSD
Off
Power-off
USB Charge
System
X
Enter
Move
Off
Quick start mode
Nomal
HDMI Black Level
On
Save seng to...
Save seng to...
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. PrzechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcjiSystemmenuOSD.Następnieprzechyl
wprawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnijjoystickcelemwejścia
w niego.
3. Przechyl w lewo lub w prawo celem regulacji przesuwanych skal.
4. Input(Wejście):WybórźródłazWejścieDP,HDMI2.0,HDMI(MHL)lubminiDP.
5. AutoSource(Źródłoautomatyczne):Domyślnymustawieniemjest„Wł.”,możeobsługiwać
automatycznewyszukiwanieźródłasygnałuwkolejność.
6. DaisyChain(Układszeregowy):Domyślnymustawieniemjestwydłużony,możnawybraćfunkcje
układuszeregowegorozszerzonąlubklonowanie.TrybKlonowanieniejestobsługiwanyprzez
Adaptive-Sync
7. DPFormat(FormatDP):DomyślneustawienietoDP1.2,,możnawybraćDPwformacieDP1.1lub
DP1.2.
8. Widemode(TrybSzeroki):Możnawybraćużywanywspółczynnikproporcjiekranu.Dostępneopcje
toPełny,Współczynnikproporcjii1:1.
Polish
9. Ustawienia PIP/PBP
10. Oświetlenieotoczenia:Służydoregulacjiefektówświetlnych,koloruorazstylu.Wprzypadku
wybraniaefektówświetlnychzzastosowaniemopcjiStanMNT,widocznebędąnastępującekolory:
Biały:Trybnormalny.
Czerwony: Tryb Adaptive-Sync.
11. HotkeyAssigment(Przypisanieprzyciskuskrótu):WybierzfunkcjęPrzyciskskrótu1(Tryby,
Jasność,Wejście,Głośność,Gamma,Kontrast,Niebieskieświatło,OverDrive,PIP/PBP)iPrzycisk
skrótu2(Tryby,Jasność,Wejście,Głośność,Gamma,Kontrast,Niebieskieświatło,OverDrive,PIP/
PBP)
12. DDC/CI:UmożliwieniewykonaniaustawieńmonitoraprzezoprogramowaniekomputeraPC.
‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑‑
Uwaga:DDC/CI,skrótodDisplayDataChannel/CommandInterface,umożliwiawysyłanie
sygnałówsterowaniamonitoremprzezoprogramowanie.
13. Ustawienie HDMI Black level (Poziom czerni HDMI)
14. Quickstartmode(Trybszybkiegouruchamiania):WybierzOff(Wyłączenie)lubOn(Włączenie).
Włączwcleuzwiększeniaszybkościponownegouruchamiania
15. Power-offUSBcharge(WyłączenieładowaniaprzezUSB):On(Włącz)lubOff(wyłącz).
Zapisz ustawienia do…(Tylko tryb użytkownika)
Game Mode - User
Gaming
System
Game Mode Racng
Picture
Color
Game Mode Acon
Audio
OSD
Game Mode Sport
Enter
Move
X
Save seng to...
1. NaciśnijprzyciskMENU,abyotworzyćOSD.
2. Przechyljoystickdogórylubdodołucelemwybraniaopcji"SaveSettingto…"menuOSD.
Następnieprzechylwprawowceluprzejściadoelementu,którychceszwyregulowaćinaciśnij
joystickcelemwejściawniego.
3. ZapiszustawieniadotrybuGra:Dostępnesątrzyproledeniowaneprzezużytkownika.Kiedy
wybierzesz,jakieustawieniaTobiepasują,zapiszjeasystembędziemógłprzywołaćteustawienia
wprzyszłości,powłączeniutrybugrania.
Polish
Tabela standardowego taktowania
VESA
TRYB
TRYB Rozdzielczość
1 VGA 640x480 60Hz
2 VGA 640x480 75Hz
3 SVGA 800x600 56Hz
4 SVGA 800x600 60Hz
5 SVGA 800x600 75Hz
6 SVGA 832x624 75Hz
7 XGA 1024x768 60Hz
8 XGA 1024x768 75Hz
9 XGA 1152x870 75Hz
10 XGA 1280x960 60Hz
11 XGA 1280x720 60Hz
12 SXGA 1280x1024 75Hz
13 WXGA 1280x800 60Hz
14 WXGA 1360x768 60Hz
15 WXGA+ 1440x900 60Hz
16 WSXGA+ 1680x1050 60Hz
17 WUXGA 1920x1080 60Hz
18 WFHD 2560x1080
60Hz
19 UHD 3440x1440
30Hz
20 UHD 3440x1440
60Hz
21 UHD 3440x1440
75Hz
Tylko DisplayPort /HDMI
Tylko HDMI
③/④
Tylko DP DisplayPort
IBM
TRYB
TRYB Rozdzielczość
1 DOS 720x400 70Hz
MAC
TRYB
TRYB Rozdzielczość
1 VGA 640x480 67Hz
Polish
Uwagi dotyczące przepisów i bezpieczeństwa
Uwagi FCC
TourządzeniezostałopoddanetestomiuznanezaspełniającewymogidlaurządzeńcyfrowychklasyB,
zgodniezczęścią15ZasadFCC.Teograniczeniamajązapewnićodpowiedniezabezpieczenieprzed
szkodliwymizakłóceniamiwinstalacjachdomowych.Urządzenietowytwarza,używaimożeemitować
promieniowanieoczęstotliwościfalradiowychijeślijestzainstalowanelubeksploatowaneniezgodniez
zaleceniami,możepowodowaćzakłóceniawłącznościradiowej.Niemajednakgwarancji,żezakłócenia
niewystąpiąwprzypadkuokreślonejinstalacji.Jeśliurządzenietojestźródłemzakłóceńsygnału
radiowegolubtelewizyjnego(comożnasprawdzićprzezwłączenieiwyłączenietegourządzenia),należy
spróbowaćwyeliminowaćzakłócenia,korzystajączponiższychmetod:
• Zmianaorientacjilubpołożeniaantenyodbiorczej.
• Zwiększenieodległościmiędzyurządzeniemaodbiornikiem.
• Podłączenieurządzeniadogniazdazasilaniawinnymobwodzieniżten,doktóregopodłączonyjestodbiornik.
• Skontaktowaniesięzdostawcąlubzdoświadczonymtechnikiemradiowo-telewizyjnymwceluuzyskania
dodatkowych informacji.
Deklaracja zgodności z CE
Niniejszym,AcerInc.,deklaruje,żetenmonitorLCDjestzgodnyzistotnymiwymaganiamiorazinnymi
powiązanymipostanowieniamiDyrektywyEMC2004/108/EC,Dyrektywyniskonapięciowej2006/95/
EC oraz Dyrektywy RoHS 2011/65/EU i Dyrektywy 2009/125/EC w odniesieniu do ustanawiania ram
działaniadlaustanowieniawymagańdotyczącychkonstrukcjiekologicznychdlaproduktówpowiązanych
zenergią.
Uwaga: Kable ekranowane
Wszystkiepołączeniazinnymiurządzeniamimusząbyćwykonanezużyciemkabliekranowanychwcelu
zapewnieniazgodnościzprzepisamiEMC.
Uwaga: Urządzenia peryferyjne
Dotegourządzeniamożnapodłączaćwyłącznieurządzeniaperyferyjne(urządzeniawejścia/wyjścia,
terminale,drukarki,itd.)zcertykatemzgodnościzograniczeniamiklasyB.Działanieurządzeńbez
certykatubędzieprawdopodobniepowodowaćzakłóceniaodbioruradiaitelewizji.
Ostrzeżenie
Zmianylubmodykacjewykonanebezwyraźnegopozwoleniaproducenta,zgodniezpostanowieniami
FederalCommunicationsCommission(FederalnaKomisjads.Komunikacji),mogąpozbawićużytkownika
prawa do korzystania z tego produktu.
Abyzapobiecuszkodzeniumonitora,nienależypodnosićmonitorazajegopodstawę.
Warunki działania
Urządzenietojestzgodnezczęścią15zasadFCC.Jegodziałaniepodleganastępującymdwóm
warunkom:(1)tourządzenieniemożepowodowaćszkodliwychzakłóceńi(2)tourządzeniemusi
akceptowaćwszelkieodbieranezakłócenia,włączniezzakłóceniami,któremogąpowodować
niepożądanedziałanie.
Uwaga: Użytkownicy z Kanady
CANICES-3(B)/NMB-3(B)
Usuwanie zużytych urządzeń przez użytkowników gospodarstw domowych na terenie Unii
Europejskiej
Tensymbolnaprodukcielubnajegoopakowaniuwskazuje,żetegoproduktunie
możnausuwaćzinnymiodpadkamizgospodarstwdomowych.Naużytkowniku
spoczywaodpowiedzialnośćzausuwaniezużytegourządzeniapoprzezprzekazanie
godowyznaczonegopunktuzbiórkiwcelurecyklinguzużytychurządzeń
elektrycznychielektronicznych.Oddzielnegromadzenieirecyklingzużytychurządzeń
podczasusuwania,pomagawoszczędzaniuzasobównaturalnychizapewnia
wykonanierecyklinguwsposóbbezpiecznydlazdrowialudziidlaśrodowiska.W
celuuzyskaniadalszychinformacjiomiejscachprzekazywaniazużytegosprzętuw
celurecyklingunależyskontaktowaćsięzlokalnymurzędem,zakłademusuwania
odpadówlubzesklepem,wktórymproduktzostałzakupiony.
Polish
DANE TECHNICZNE
Panel LCD
Systemnapędu TFT Color LCD
Wielkość 34 " W (87cm)
Rozstaw pikseli 0,233mm (w poziomie) x 0,233mm (w pionie)
Jasność 300cd/m
2
(Typowa)
Kontrast Maks. 100 000 000:1 (ACM)
Kątwidzenia(Typowa) 172° (w poziomie) 178° (w pionie) (CR10)
Czas reakcji 5ms (GTG,Typowy)
Typ panelu In-Plane Switching
Wideo Interfejs cyfrowy
Częstotliwośćpozioma 30K-120KHz( HDMI)/120-120KHz (DP)
Częstotliwośćpionowa 48-75Hz(HDMI&DP)
Kolorywyświetlacza 1,07B kolorów
Zegar pikseli 600 MHz
Maks.rozdzielczość 3440x1440 @75Hz
Plug & Play VESA DDCCI/DDC2B
Klasaefektywnościenergetycznej C
*Rocznezużycieenergii(Typowa) 92(kWh)(dlamodeluzwejściemHDMI)
Zużycieenergii
@200cd/m
2
Trybwłączenia 51 W (typ.)
Trybuśpienia 0,5W (typ.)
Trybwyłączenia/oczekiwania 0,48W (typ.)
Złączewejścia
DP (Tylko model DP)
Mini DP (Tylko model Mini DP)
MHL 2.1 (Tylko model MHL 2.1)
HDMI 2.0 (Tylko model HDMI 2.0)
Hub USB/USB3.0 x 4 (Tylko model z hubem USB)
Sygnałwejściawideo
SygnałDP(TylkomodelzwejściemDP)
SygnałHDMI(TylkomodelzwejściemHDMI)
Głośniki(Typowa) 7W x 2
Maksymalnawielkośćekranu
W poziomie: 799,8mm
W pionie: 334,8mm
Źródłozasilania 100-240V~, 50/60Hz
Warunkiśrodowiskowe
Temperaturapodczasdziałania:5°do35°C
Temperatura podczas przechowywania: -20° do 60°C
Wilgotnośćpodczasdziałania:10%do85%
Wymiary 816,8 (S) x 461,77 (W) x 308,97 (G) mm
Waga (netto) 9,7kg (netto)
Dane techniczne mechanizmu
Nachylanie: -5° do +35°
Obracanie: -30° do +30°
Regulacjawysokości:130mm
Przekręcanie:Nie
Odłączanapodstawa-nóżka:Tak
Zewnętrzneelementy
sterowania:
Functions (Funkcje)
Jasność
Kontrast
Black Boost
Niebieskieświatło
ACM
Doskonałaostrość
Gamma
Temp. barwowa
Tryb sRGB
6-osiowyodcień
6-osiowe nasycenie
Głośność
DTS
Over Drive
Punkt docelowy
Język
UpływczasuOSD
Przejrzystość
Częstotliwośćodświeżania
cyfrowo
Wejście
Auto Source
Połączenieszeregowe
Format DP
Tryb szerokoekranowy
PIP/PBP
Oświetleniebursztynowe
Przypisanie przycisku skrótu
DDC/CI
Poziom czerni HDMI
Tryb szybkiego rozruchu
WyłączeniezasilaniaprzezUSB
Tryb gry
*Wszystkiedanetechnicznemogązostaćzmienionebezpowiadomienia.
Zgodnośćzprzepisami
S&E
PodręcznikiiinnedokumentydlaproduktuAcer,możnaznaleźćnaocjalnej,internetowejstroniepomocytechnicznejAcer.
*Rocznezużycieenergiijestobliczanenabazietypowegozużyciaenergii4godzinydziennie,365dniwroku.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11

Acer XR342CK Skrócona instrukcja obsługi

Kategoria
Telewizory
Typ
Skrócona instrukcja obsługi